حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نوکیا X20 بدون شارژر درون جعبه به فروش می‌رسد!

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | نوکیا

مدتی پیش بود که نوکیا از گوشی‌های جدیدش، از جمله نوکیا X20 رونمایی کرد؛ اکنون کاشف به عمل آمده است که این گوشی از شارژر درون جعبه بهره‌مند نیست!

نوکیا X20، اولین گوشی نوکیا بدون شارژر درون جعبه

سری X نوکیا، دومین سری این برند با پشتیبانی از اینترنت 5G هستند و اولین گوشی این خانواده، Nokia X20 است؛ این گوشی با تراشه‌ اسنپدراگون ۴٨٠، دوربین اصلی چهارگانه‌ ۶۴ مگاپیکسلی و نمایشگر ۶.۶٧ اینچی از نوع IPS LCD معرفی شده بود.

 

نوکیا X10 و نوکیا X20 با اسنپدراگون ۴۸۰ و لنز دوربین ZEISS رسما معرفی شدند

 

به گزارش XDA Developers، در صفحه رسمی پشتیبانی از Nokia X20، یک بخش وجود دارد که ذکر می‌کند هیچ شارژری در جعبه آن موجود نیست؛ در بیانیه رسمی نوکیا آمده است:”هیچ شارژر دیواری در جعبه وجود ندارد، همچنین ما با تولید قاب ١٠٠ درصد منعطف، از اثرات زیست محیطی در Nokia X20 کاسته‌ایم.”

محتویات جعبه Nokia X20

محتویات جعبه Nokia X20

این حرکت نوکیا، دقیقاً مشابه کاری بود که اپل پس از معرفی سری آیفون ١٢ انجام داد؛ به گفته اپل، با حذف شارژر و هندزفری از جعبه محصولات، می‌توان در بسته‌بندی، استخراج و آلایندگی‌های موجود در طبیعت، کم‌تر دخیل بود و بیشتر در منابع صرفه‌ جویی کرد.

نکته جالب این است که نوکیا، تنها شارژر درون جعبه نوکیا X20 را حذف کرده است و سه گوشی دیگری که با آن معرفی شده بودند، از جمله گوشی‌های سری G، هنوز به همراه شارژر عرضه می‌شوند؛ مشخص نیست که چرا زور نوکیا تنها به X20 رسیده است، اما ممکن است این موضوع، آغاز راه نوکیا برای حذف شارژر از جعبه محصولاتش باشد و در آینده، بیشتر شاهد این گونه اتفاقات باشیم. بهانه نوکیا نیز مانند اپل بود و گویا این برند راه اپل را پیش گرفته است و بعید نیست که این کار را ادامه ندهد.

نوکیا X20 بدون شارژر درون جعبه

نظرتان در مورد این حرکت نوکیا چیست؟ Nokia X20 چطور است؟ آیا حذف شارژر از جعبه در خرید شما تأثیر گذار است؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

نوکیا همینجوریشم فروش خوبی نداره چه برسه از این کارها هم بکنه 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️