حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ١١ گلکسی A31 با رابط‌کاربری OneUI 3.1 رسماً ارائه شد

نوشته

2 سال قبل | 5 دیدگاه | اندروید ۱۱، سامسونگ

سامسونگ با عرضه گسترده آپدیت اندروید ١١ برای محصولاتش، عملکرد خیلی خوبی در بخش به‌روزرسانی گوشی‌هایش داشت؛ بالأخره آپدیت اندروید ١١ گلکسی A31 هم منتشر شد و شاهد پیوستن گوشی پر فروش سامسونگ به قافله پر جمعیت دریافت کنندگان این به‌روزرسانی هستیم.

به‌روزرسانی رابط‌کاربری OneUI 3.1 بر پایه‌ اندروید ١١ برای گلکسی A31 منتشر شد

تقریباً یک سال پیش، پست رونمایی از گلکسی A31 را در ترنجی با شما به اشتراک گذاشتیم.

سامسونگ گلکسی ای ۳۱ با مدیاتک هلیو پی ۶۵ و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری رسما معرفی شد

گلکسی A31 به صورت پیش فرض با سیستم‌عامل اندروید ١٠ و رابط‌کاربری OneUI 2.0 شده بود و پس از مدتی، به‌روزرسانی رابط‌کاربری OneUI 2.5 را دریافت کرد.

بر اساس گزارش SamMobile، حالا نوبت به انتشار به‌روزرسانی رابط‌کاربری OneUI 3.1 بر پایه‌ اندروید ١١ برای این گوشی رسیده است. آپدیت اندروید ١١ گلکسی A31 به همراه آخرین پچ امنیتی ماه آوریل عرضه شده است و به این شکل، نرم‌افزار گلکسی A31 با نصب این آپدیت، کاملاً به‌روز خواهد شد.

به نظر می‌رسد انتشار آپدیت اندروید ١١ گلکسی A31 از خانه این گوشی، کره جنوبی آغاز شده است؛ نسخه فریمور این به‌روزرسانی برای نسخه مذکور، “A315NKSU1CUD3” می‌باشد و به‌روزرسانی که برای گوشی محبوب سامسونگ عرضه شده است، حجمی معادل ٢٠٣۶ مگابایت دارد و اگر ساکن کره جنوبی هستید، می‌توانید این به‌روزرسانی را برای گوشی خود دانلود و نصب کنید.

به‌روزرسانی رابط‌کاربری OneUI 3.1 گلکسی A31

به‌روزرسانی رابط‌کاربری OneUI 3.1 گلکسی A31

به گفته این منبع، به‌روزرسانی اندروید ١١ گلکسی A31 شامل تغییراتی از جمله طراحی رابط‌کاربری و آیکون‌های تازه‌سازی شده، حباب‌های چت، امکانات جدید پیام‌رسانی، بهینه‌سازی عملکرد کلی گوشی و… می‌شود.

انتظار می‌رود سامسونگ طی هفته‌های آتی، به‌روزرسانی رابط‌کاربری OneUI 3.1 بر پایه‌ اندروید ١١ را برای گلکسی A31 به صورت جهانی عرضه کند؛ بنابراین اگر صاحب Galaxy A31 دارید، هر روز بخش آپدیت گوشی خود را چک کنید و در صورت دریافت این آپدیت، ما را در جریان بگذارید!

 

آیا گلکسی A31 را دارید؟ آخرین باری که به‌روزرسانی دریافت کردید، چه زمانی بوده است؟ از عملکرد گوشی خود در اندروید ١٠ راضی بوده‌اید؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

تنها چیزی که میشه گفت مبارک دارندگانش

Note_kayhan

فعلا واسه من ک نیومده ببینیم کی مال خاورمیانه میاد

Milad7

جدیدا ایران از داخل لیست فریمورهای سامسونگ حذف شده 😐

pezhman

من اپدیت کردم و ۱۱ شد ولی هر چی فلش میزنم بهش دیگه تو mx player بالا نمیاد فلشم کسی میدونی چی کار باید بکنم
ممنون میشم جواب بدین

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️