حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نوکیا 9 در دست فردی دیده شد! زیبای 18:9

نوشته

6 سال قبل | 4 دیدگاه | اسمارت‌فون، شایعات، نوکیا

نوکیا بعد از نوکیا 8 قصد رونمایی از یک گوشی پرقدرت‌تر با نام نوکیا 9 را داشت اما معلوم نبود که زمان معرفی این گوشی چه زمان خواهد بود و طراحی دستگاه نیز چه شکلی است. حال ظاهرا طراحی دستگاه به صورت احتمالی مشخص شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.تا الان تنها طرح‌های مفهومی نوکیا 9 دیده شده بودند و هیچ‌گاه تصویری واقعی از این گوشی دیده نشده بود و اگر هم بود، تنها بدنه این گوشی بود که هر کسی قادر به ساخت آن و شایعه سازی طراحی گوشی بود. حال فردی تصاویری از این گوشی بی‌نظیر منتشر کرده است که آن را در دست شخصی نشان می‌دهد. آن هم درحالی که گوشی روشن است و فرد مورد نظر درحال کار با آن می‌باشد.

بنابر گفته این فرد نیز باید شاهد حضور یک دوربین دوگانه 13 مگاپیکسلی برای این دستگاه باشیم که نگرانی‌ها را در زمینه دوربین این گوشی از بین خواهد برد و شما نباید نگران گرفتن تصاویر بوکه با این گوشی باشید. البته امیدواریم این گوشی همانند نوکیا 8 از امتیاز پایین DXOMark سر در نیارد.

اگر طرح‌های مفهومی نوکیا 9 را دیده باشید حتما برایتان جالب است که بدانید این گوشی شباهت زیادی با همان طرح مفهومی دارد و به احتمال زیاد باید شاهد رونمایی نوکیا از نوکیا 9 با همین طراحی باشیم. اما تاریخ رونمایی هنوز مشخص نیست و تا روز رونمایی ممکن است هزاران شایعه و طرح دیگر برای این گوشی منتشر شود.

طرح مفهومی نوکیا 9

طرح مفهومی نوکیا 9

عکس واقعی که از این گوشی گرفته شده است نیز همانطور که گفتیم شباهت زیادی با طرح مفهومی دارد، به طوری که فلاش ال‌ای‌دی در کنار دوربین قرار دارد اما ظاهرا خبری از حضور سنسور اثر انگشت در پشت دستگاه نیست.

در جلوی دستگاه، یک صفحه نمایش 5.5 اینچی اولد با نسبت تصویر کشیده 18:9 وجود دارد. البته این اطلاعات بر اساس شایعات و اطلاعاتی است که از قبل وجود داشته و هنوز صحت آن‌ها تایید نشده است.

نوکیا 7 پلاس را فراموش نکنید که به احتمال زیاد با شباهت‌های نزدیک با نوکیا 9 در بخش طراحی رونمایی خواهد شد.

 

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

تو عکسی که برنامه واتس آپ رو گوشی مشخصه آنچنان هم زیبا نیست زیاد خوشم نیومد بنظر صفحش خمیده میاد شایدم من اشتباه میکنم

Amir026

به نظر منم خمیده میاد،انگار یکمی شبیه نوت هشته
ولی قشنگه

mTAAHAAm

نمی گم زشته ولی شما چه جوری با این عکس های از دور گرفته شده و مبهم لقب زیبا را به نوکیا9 دادید؟

Peiman

از نوکیا ۸ که خیلی بهتره ولی حاشیه هاش یکم زیاده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji