حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

یک موبایل ناشناس از نوکیا لو رفت

نوشته

5 سال قبل | 7 دیدگاه | شایعات، نوکیا

حدودا هشت ماه پیش بود که شایعه ای انقلابی درباره دوربین نوکیا 10 و دارا بودن 5 لنز احتمالا چرخان منتشر شد. پس از آن با تیزر رسمی زایس برای محصول انقلابی در زمینه دوربین موبایل، دوربین پنج تایی نوکیا 10 جدی تر شد. حالا یک موبایل ناشناس از نوکیا لو رفته که واقعا مشخص نیست چند دوربین دارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

نوکیا موبایل

نوکیا موبایل

شاید بتوان حدس زد که این نوکیا 10 باشد. آنطور که مشخص است یکی از 6 روزنه قطعا فلاش است. 3 روزنه وسط هم می تواند دوربین سه گانه نوکیا باشد. بالاتر از این دوربین ها لوگو زایس را هم می بینیم که همکاری این دو شرکت را تایید می کند. دو روزنه بالای پایین دوربین سه گانه اما دقیقا مشخص نیست که می توانند چه چیزی باشند. ظاهر آن ها نه به دوربین شبیه است نه به فلاش و ما هم حدس ویژه ای نداریم. اگر بگویید یکی از این این ها حسگر تشخیص تراز رنگ سفید است، می توانیم بپذیریم اما خب با این طراحی؟!

به هر حال انتظار داریم پرچمدار نیمه دوم نوکیا نیز جایی در همین یکی دوماه آتی رونمایی شود. شما چطور فکر می کنید؟ این نوکیا 10 است؟ این سیستم دوربین دقیقا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

چرا اینطوری طراحیش کرده??

Mortazavi

احتمالا مجبور بوده پیمان جان

Amir Hossein

Wow جالبه

Mortazavi

از سبک طراحی مشخص که چیز خاصی هست و کارایی ویژه ای داره

دم نوکیا گرم واقعا دست پر اومده و امیدوارم دوباره جایگاه اصلی خودشو کسب کنه

mohammad70

سلام ترنجی ها!
من گوشیم لومیا 820 هست هفت ساله دارمش از لحاظ طراحی و سخت افزار حرف نداره حتی تو چند سال باتریش خراب نشده ولی ایکاش سیستم عاملش اندرویید بود نمیخوام تعریف کنم ازش ولی تکنولوژی صفحه نمایشش امولد هست با دستکش کار میکنه شارژوایرلس اینترنت 4 جی اون هم هفت سال پیش امیدوارم بتونه جایگاه خودش رو پس بگیره من طرفدار نوکیا هستم امیدوارم گوشی خاصی بزنه هر چند با این وضع مالی فکر نکنم دیگه منتظر پرچمدار باشیم الهی شاد باشید

چیدمان عجیب و غریبی داره.

البته احتمالا کارایی خوبی داره.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)