حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نوکیا 8 پرو با پردازنده اسنپدراگون 845 رونمایی خواهد شد

نوشته

6 سال قبل | 4 دیدگاه | اسمارت‌فون، شایعات، نوکیا

نوکیا دارد به روز‌های اوج خود برمی‌گردد و اینبار نمی‌خواهد به هیچ وجه ریسک کند و سعی در انجام دادن کار‌ها به بهترین نحو ممکن را دارد. این بار نیز نوکیا 8 پرو سر تیتر شایعات شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

نوکیا یکی از تولید‌کننده‌های گوشی‌های لوکس و زیبا بود که برای مثال می‌توان از نوکیا لومیا 1020 مثال زد که گوشی‌ای زیبا از نظر طراحی بود. یا مثال دیگر آن لومیا 830 و لومیا 930 هستند که با طراحی زیبای خود دل هر کاربری را می‌بردند. اینبار نیز نوکیا می‌خواهد از زبان طراحی چند وقت پیش برای رونمایی از یک گوشی جدید استفاده کند که بنابر شایعات این گوشی نوکیا 8 پرو خواهد بود.

اسنپدراگون 845 چند وقت پیش توسط کوالکام معرفی شد که از نظر قدرت، عملکرد عالی نسبت به 835 دارد و شاید شما را ترغیب به عوض کردن موبایلتان کند. این پردازنده در نوکیا 8 پرو استفاده خواهد شد ولی این مورد نیز همانند دیگر موارد شایعه می‌باشد و شاید احتمال درست بودن آن 0 درصد باشد.

حتما شایعات رونمایی گوشی 5 دوربینه نوکیا را شنیده‌اید و خوانده‌اید. این گوشی قرار بود که نام نوکیا 10 را برای خود به ثبت برساند ولی ظاهرا نوکیا این عدد را برای یک گوشی بهتر نگه داشته است و اسم گوشی 5 دوربینه خود را بنابر شایعات، نوکیا 8 پرو گذاشته است.

از نظر طراحی به غیر از شکل دوربین، طراحی نوکیا 8 پرو همانند نوکیا 9 خواهد بود. سنسور اثر انگشت این دستگاه در طرح مفهومی منتشر شده دقیقا شبیه به نوکیا 9 می‌باشد و مابقی طراحی پشتی دستگاه نیز یکی است.

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

برای مثال می‌توان از نوکیا لومیا 1020 مثال زد که گوشی‌ای زیبا از نظر طراحی بود. یا مثال دیگر آن لومیا 830 و لومیا 930 هستند که با طراحی زیبای خود دل هر کاربری را می‌بردند.

شوخی کردید دیگه نه ؟

Mortazavi

لومیا ۱۰۲۰ تو زمان خودش خیلی جذاب بود

بهتر پرچمدار اون سال سامسونگ رو نگاه کنید تا بفهمید که شوخی نمیکنه

Peiman

اینکه پرچمدار اون زمان سامسونگ طراحی خوبی نداشت حرفی توش نیست ولی لومیا ۱۰۲۰ هم طراحی خیلی زیبایی نداشت

Mortazavi

البته حق با شماست و طراحی سلیقه ایه ولی منظورم این بود اون زمان خیلی طراحی ها مثل امروز جذاب و مهندسی طور نبود و آی5s و زی۱ و وان ام۷ جزو زیباترین های ۲۰۱۳ بودن که به قول شما امروز مثل شوخی میمونند

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji