حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شواهد بیشتر از احتمال معرفی گلکسی زد فولد تب سامسونگ حکایت دارند

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | سامسونگ، شایعات

به نظر می رسد که سامسونگ با تلاش در تلفیق گوشی ها و تبلت های خود به یک تلفن هوشمند تاشو در زیر مجموعه Z خود، خواهان گسترش دامنه تبلت های هیبریدی در آینده می باشد. گزارشات اخیر منتشر شده نشان می دهد که این شرکت قصد دارد سال آینده تبلت تاشدنی خود به نام گلکسی زد فولد تب را معرفی کند که یک نشان تجاری جدید از این شایعه پشتیبانی می کند.

گلکسی زد فولد تب سامسونگ

همین هفته گذشته بود که از انتشار اولین شایعات راجع به تبلت تاشدنی جدید کمپانی کره ای برای شما گفتیم. حال، وب سایت Let’s Go Digital گزارش می دهد که سامسونگ در 23 آوریل برای ‘Samsung Z Fold‘ یک علامت تجاری به دفتر مالکیت معنوی اتحادیه اروپا (EUIPO) ثبت کرده است. اگرچه این سند جزئیات کمی را نمایان می کند، اما نشان دهنده آنست که نامی برای این گوشی هوشمند-تبلت در نظر گرفته شده است. این شرکت سال گذشته نام های ‘Galaxy Z’ و ‘Z Flip’ را با مارک تجاری ثبت کرد. در این اسناد فقط به نام تلفن های هوشمند اشاره شده است.

علامت تجاری گلکسی زد فولد تب سامسونگ

علامت تجاری گلکسی زد فولد تب سامسونگ

همچنین طبق انتظارات، این دستگاه یک تبلت با لولای سه گانه خواهد بود که با تا کردن هر بخش آن، به ترتیب یک تبلت کوچکتر و یک گوشی هوشمند در اختیار خواهید داشت.

پیش از این گفته شده بود که سامسونگ روی یک گوشی هوشمند با دو لولا کار می کند؛ حال، مشخص نیست که این گوشی از گلکسی زد فولد تب متمایز خواهد بود یا خیر.

سامسونگ گلکسی فولد با لولای دوگانه تا انتهای ۲۰۲۱ معرفی خواهد شد

احتمال معرفی این تبلت سامسونگ در کنار سری گلکسی S22 وجود دارد

گفته می شود اولین تبلت تاشو این شرکت در سه ماهه اول سال 2022 و در کنار سری گلکسی S22 معرفی خواهد شد. همچنین احتمال انتشار تیزری از آن در رویداد Galaxy Unpacked ماه جولای وجود دارد که انتظار می رود در آن سامسونگ از گلکسی Z Fold 3 و Z Flip 3 رونمایی کند.

ظاهراً Z Fold Tab از شیشه فوق العاده نازک (UTG) مستحکم تری نسبت به مدل های فعلی برخوردار است، با توجه احتمال سازگاری این دستگاه با قلم S Pen، به نظر می رسد با یک رقیب قدرتمند برای هر دو دسته تبلت ها و گوشی های هوشمند اندروید روبرو خواهیم بود.

فریم گلکسی زد فولد ۳ مستحکم تر و سبک تر از نسل قبل خود خواهد بود

نظر شما راجع به گلکسی زد فولد تب و طراحی احتمالی آن چیست؟ اطلاعات ذکر شده در بالا، تمام چیزی است که در حال حاضر از این دستگاه هیبریدی سامسونگ در اختیار داریم.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

زد فولد تب 😐 چه اسم سمی 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی