حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ کار بر روی تبلت تاشو خود را تأیید کرد

نوشته

8 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

به‌نظر می‌رسد که سامسونگ واقعاً درحال کار بر روی یک مدل تبلت تاشو است که با گوشی‌های تاشو سری Galaxy Z Fold این شرکت تفاوت دارد. در مصاحبه‌ای با The Independent، مدیرعامل سامسونگ موبایل، TM Roh، تأیید کرد که این شرکت درحال توسعه تبلت‌ها و لپ‌تاپ‌های تاشو است.

تبلت تاشو سامسونگ

مدیرعامل سامسونگ در مصاحبه جدید خود بیان می‌کند: «مردم کتابی را برای خواندن و دفتری را برای نوشتن چیزی باز می‌کنند. زمانی که از آن‌ها استفاده نمی‌شود، می‌توان آن‌ها را تا کرده و جمع‌وجورتر و قابل‌حمل‌تر کرد که همچنین از اطلاعات مهم داخل آن نیز محافظت می‌شود. این فقط یک بخش طبیعی از رفتار انسان است.» او سپس تأیید کرد که این شرکت درحال توسعه چنین دستگاهی است.

وی در ادامه افزود: «آنچه بر روی گوشی هوشمند اعمال شده است، سپس به تبلت و لپ‌تاپ نیز سرایت خواهد کرد. برای این منظور، ما در سامسونگ منابع زیادی را سرمایه‌گذاری می‌کنیم.»

این مدیر اجرایی ادامه داد که سامسونگ درحال آماده‌سازی «فناوری پایه» برای تبلت‌ها و لپ‌تاپ‌های تاشو است و زمانی که «آماده ارائه نوآوری معنادار به مصرف‌کنندگان باشند»، آن‌ها را عرضه خواهد کرد.

«این تبلت همچنان باید نازک و سبک بوده تا بسیار قابل‌حمل باشد. همچنین باید قوی نیز باشد تا بتوان بدون نگرانی از آن استفاده کرد.»

تبلت تاشو سامسونگ

تبلت تاشو سامسونگ

پیش از تأیید رسمی این شرکت، یک منبع آگاه گزارش داده بود که سامسونگ یک تبلت تاشو را در سال جاری عرضه خواهد کرد. وی معتقد بود که سامسونگ تبلت مذکور را درکنار سری گلکسی تب اس 9 عرضه خواهد کرد. بااین‌حال، این اتفاق نیفتاد. به‌نظر می‌رسد که این افشاگر فقط نیمی از اطلاعات را در اختیار داشته است. اکنون می‌دانیم که تبلت تاشو سامسونگ واقعاً درحال توسعه است.

همچنین LetsGoDigital پیش از این ثبت اختراع سامسونگ برای یک تبلت تاشو با نام “Galaxy Z Fold Tab” را برجسته کرده بود.

این نشریه رندرهایی را نیز بر اساس حق اختراع منتشر کرد که یک دستگاه تاشو با دو لولا را نشان می‌دهد که می‌توانست هم به داخل و هم به بیرون خم شود.

باید منتظر ماند و دید که سامسونگ چه زمانی اطلاعات بیشتر در مورد این تبلت را ارائه خواهد کرد.

نظر شما درباره تبلت‌ها و لپ‌تاپ‌های تاشو سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی