حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت سامسونگ Galaxy S20 FE 4G اسنپدراگون با وصله امنیتی سپتامبر اندروید عرضه شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، سامسونگ

سامسونگ تلاش ویژه ای دارد تا نام خود را در زمینه ارایه آپدیت برجسته کند. در همین راستا امروز آپدیت سامسونگ Galaxy S20 FE 4G اسنپدراگون با وصله امنیتی سپتامبر اندروید عرضه شده است. این در حالی است که هنوز ما در ماه آگست هستیم.

آپدیت سامسونگ Galaxy S20 FE 4G اسنپدراگون

گلکسی S20 FE مدل های مختلفی دارد که شامل ۲ مدل 4G و یک مدل 5G می شود. اگر به یاد داشته باشید چهار ماه پیش بود که برای شما نوشتیم گلکسی S۲۰ FE ۴G سامسونگ با اسنپدراگون ۸۶۵ رسما معرفی شد. این دستگاه حالا پیشرو دریافت آپدیت امنیتی سپتامبر اندروید شده است.

آپدیت سامسونگ Galaxy S20 FE 4G

آپدیت سامسونگ Galaxy S20 FE 4G

تاریخ معرفی سامسونگ Galaxy S21 FE برای ۱۷ شهریور روایت شده است. با این حال نسخه قبلی آن همچنان خیلی سریع به دریافت آپدیت ها می پردازد. سامسونگ با انتشار به روزرسانی های امنیتی اولیه دوباره به این دستگاه توجه خاصی است. Galaxy S20 FE مدل 4G دقیقا ۲ روز قبل از خروج از ماه آگست، به روز رسانی امنیتی سپتامبر ۲۰۲۱ را دریافت کرده است. این به روز رسانی در برزیل برای مدل 4G LTE مجهز به تراشه Snapdragon منتشر شده است، اما می توان فرض کرد که سایر مدل های این گوشی نیز به زودی عرضه شود.

این به روز رسانی با سیستم عامل ورژن G780GXXU3AUH5 همراه است. حجم آن ۷۴۷ مگابایت بوده که نشان می دهد فراتر از یک آپدیت صرفا امنیتی است. حجم به روز رسانی نشان می دهد که این می تواند آپدیت One UI 3.1.1 باشد، اگرچه با وجود ارتقا نسخه رابط کاربری واقعاً هیچ تغییری مشاهده نخواهید کرد.

به جز حالت جدید Bedtime در نوار وضعیت و کنترل پیشرفته تر روی سرعت پردازش گوشی، سری Galaxy S21 در One UI 3.1.1 واقعاً چیز جدیدی مشاهده نکرد. بنابراین می توان انتظار داشت که اگر این آپدیت حتی رابط کاربری One UI 3.1.1 را به همراه داشته باشد، حتی کمتر هیجان انگیز باشد. البته ممکن است که نسخه One UI همچنان 3.1 باشد، زیرا سامسونگ 3.1.1 را منحصر به فرد برای گوشی های تاشو نگه داشته است.

آپدیت One UI 4 با اندروید ۱۲ برای گوشی های سامسونگ احتمالا زودتر انتظار ارایه شود

خوب است که Galaxy S20 FE واجد شرایط آپدیت اندروید 12 با One UI 4.0 است، اگرچه هنوز مشخص نیست که این بروزرسانی چه زمانی برای مدل های پرچمدار سال گذشته وارد می شود. گفته می شود که یک آزمایش بتا UI 4.0 برای مجموعه Galaxy S21 در ماه جاری آغاز می شود و چند ماه طول می کشد تا سامسونگ بتواند نرم افزار جدید را به سطح پایداری برساند که برای عرضه جهانی مناسب است.

نظر شما درباره عملکرد سامسونگ در بخش آپدیت نرم افزاری چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)