حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی S20 FE جدید با تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس و طراحی مشابه ارایه می شود

نوشته

2 سال قبل | 17 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

ماه گذشته بود که مدل جدیدی از Galaxy S20 FE دیده شد. پس از آن فاش شد که این مدل 4G جدید با تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس ارایه می شود. چند روز پیش، گزارش شد که Galaxy S20 FE جدید احتمالاً جایگزین نسخه قدیمی پردازنده Exynos 990 خواهد شد. حالا اما مشخص شده که گلکسی S20 FE جدید با تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس و طراحی مشابه ارایه می شود.

گلکسی S20 FE جدید با تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس

مدل جدید Galaxy S20 FE با شماره مدل SM-G780G در پایگاه داده WPC یا Wireless Power Consortium دیده شده است. این گواهی، طراحی گوشی را هم نشان می دهد، که دقیقاً شبیه به Galaxy S20 FE معمولی و Galaxy S20 FE 5G است. این بدان معنی است که، به غیر از پردازنده، ممکن است هیچ تغییری بین مدل های Exynos 990 و Snapdragon 865 Plus ایجاد نشود.

گواهی شارژ وایرلس Galaxy S20 FE

گواهی شارژ وایرلس Galaxy S20 FE

گلکسی اس ۲۰ اف ای جدید از نظر استاندارد شارژ بی سیم Qi می تواند تا توان 4.4 وات دریافت می کند.

سامسونگ ممکن است نسخه جدیدی از Galaxy S20 FE را در بازارهایی که در حال فروش نسخه Exynos 990 آن است، ارائه کند. با این حال، ممکن است این نسخه جدید را در جایی که قبلاً Galaxy S20 FE 5G را می فروخت، ارایه کند یا نکند. در صورت قیمت مناسب، Galaxy S20 FE با پردازنده Snapdragon 865 Plus می تواند جنگ سختی را با شیائومی و وان پلاس و گوشی های ارزان قیمت سطح بالای آنها ارائه دهد. البته به نظر من باید تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ استفاده شود که همان اسنپدراگون ۸۶۵ به روز شده است اما مدل جدید به شمار می رود و برای خریدار جذاب تر است.

مشخصات احتمالی مدل جدید گلکسی S20 FE

احتمال توقف تولید گلکسی S20 FE نسخه Exynos وجود دارد

انتظار می رود که Galaxy S20 FE (مدل Snapdragon 865 Plus) از نمایشگر 6.5 اینچی Full HD+ با پنل Super AMOLED Infinity-O و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز، دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسل و دوربین اصلی سه گانه که هر ۳ دوربین رزلوشن ۱۲ مگاپیکسلی دارند برخوردار باشد. اسکنر اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر، بلندگوهای استریو و درجه IP68 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب هم از دیگر مشخصات آن است. باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری و شارژر ۲۵ وات هم موضوع خیلی هیجان انگیزی نیست.

نظر شما چیست؟ منتظر گلکسی S20 FE هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
17 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Auroro

یماه دیگه با احتمال ۷۵ درصدی میخرم.

ی سوال داشتم، متوجه این نکته شدید که نسخه ۵g تو ایران اسنپدراگونن؟ برا خودمم جالب بود، و اینکه میخواد نسخه جدیدش بیاد خوبه پس دست نگه میدارم.

ramin123

کلا 5g رو با اسنپ 865 داده بیرون، ربطی به منطقه جغرافیایی نداره

آره من تو کاتالیک قیمتشو دیدم رنگ صورتی اونم 5G حدود ۱۴ تومن بود که خدایی قیمتشم هم خیلی خوبه.

Tanha122

واقعا عالیه با این قیمت خوب و امکانات خوب. خیلی ارزش خرید بالا میره. بیاد حتما میخرمش 😃😃😃😃مخصوصا همچین قیمتی ک تو ایران داره 😊😊😊انتخاب جذاب برای دوستان عزیز 😊

Auroro

واقن خیلی عالیه
۱۲۰ هرتز
زوم ۳۰ برابر
باتری غولش
و….
قیمتشم عالیه
۹۰ درصد ی پرچمدار کارایی داره حتی بیشتر
با نصف قیمتش تو ایران

brbapapa

کاش این مدل جدید رو با اسنپ ۸۷۰ و باتری ۵هزار تولید می‌کرد. اینجوری راحت بازار رو از بقیه رقبا پس می گرفت.
بنظر شما ارزش داره S20 Ultra رو بدم بره این مدل جدید بگیرم؟

Auroro

نمیدونم چی بگم
تنها چیزی که عوض میکنی زوم ۱۰۰ برابری رو جاش ۳۰ برابری میگیری
تو چیزای دیگش فکر نکنم تقاوتی ایجاد شه، بلکه تو مواردی fe بهتر هم باشه

brbapapa

نه زوم ۱۰۰ کاربرد خاصی داره بنظرم و نه زوم ۳۰ برابری! تهش همون زوم اپتیکال ۱۰ برابری بنظرم کافیه. منم فک نکنم تغییر خاصی بکنه فقط بحث داغ نشدن و مدیریت بهتر باتریه و البته رفع شدن صددرصدی مشکل زوم. ۵۰۰‌تا باتری بیشتر هم با مدیریت بهتر اسنپ فک نکنم تفاوت زیادی بکنه.

Auroro

دقت کردی 5g اسنپه؟

ahmad

ببخشید یکی از دوستان جواب دادن کسی نظر دیگه نداره ؟اگه کسی ایرپاد ارزان زیر ۱‌.۵ میلیون و باکیفیت سراغ داره و استفاده کرده که شبیه ایر پاد اپل باشه معرفی کنه بهم مثل realme neo یا انکر liberty و …
آی دی منم اینه : tak_aa

Mahdi

اولا برای اطلاع نسخه ۴g اگزینوس بود 5g اسنپدراگون سامسونگ به هیج وجه نسخه 5g با اگزینوس تولید نکرده و همه ی 5g اسنپدراگون و تعجب نداره 😕😕

Auroro

دیگه عالی

AŁɪ

سامسونگ هم فهمید بهتره با سری ۸۶۵ بده بیرون ..

brbapapa

S20 FE LTE >>>>> Exynos 990
S20 FE 5G >>>>> Snapdragon 865

S20 FE 4G >>>>> Snapdragon 865 plus

Mahdi.L

اگر با همون قیمت قبلی عرضه بشه با توجه به اینکه SD865+ یک سر و گردن بهتر از Exynos 990 ، برای خریدارها عالی میشه.

به نظرمن بهترین گوشی تو بازه ۱۵ تومن اگه باشه همین نسخست. چیپ اسنپ، امولد ۱۲۰ هرتز، دوربین کارآمد، باتری و ضد آب بودنش و طراحی مات و رابط کاربری جذاب….
❤💪🏼👌🏼

Milad7

اوایل با پوکو F2 pro ی قیمت بودن ولی امان از دست این وارد کننده ها هر وقت عشقشون بکشه واردات ی گوشی ر کم میکنن و قیمتش را بالا میبرن.در کل من F2 pro را ترجیح میدم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)