حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر CAD آیفون ١٣ مینی را ببینید!

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | اپل، رندر

هنوز چند ماه تا معرفی رسمی آیفون‌های ٢٠٢١ زمان باقی است اما افشاگران هر روز اطلاعات جدیدی را از آیفون‌های جدید فاش می‌کنند؛ حالا رندر CAD آیفون ١٣ مینی را ببینید!

آیفون ١٣ مینی امسال معرفی خواهد شد

با توجه به استقبال و فروش کمی که از آیفون ١٢ مینی به‌دست آمده بود، اپل باز هم در برنامه‌ریزی رونمایی از آیفون‌های ٢٠٢١ خود، رونمایی از iPhone 13 Mini را گنجانده است و انتظار دارد جانشین آیفون ١٢ مینی، فروش نسبتاً کم نسل قبلی خود را جبران کند؛ گویا اپل قصد تسلیم شدن در تولید سری مینی را ندارد! پیش از این کانسپت رندرهای آیفون ١٣ و آیفون ١٣ پرو را در ترنجی دیده بودیم و حالا به سراغ رندر CAD آیفون ١٣ مینی می‌رویم.

طرح مفهومی آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ را ببینید

به گزارش Myfixguide، یکی از کاربران شبکه مجازی ویبو در چین، رندر CAD آیفون ١٣ مینی را منتشر کرده است و در ادامه‌ نگاهی به رندر این گوشی کامپکت خواهیم داشت.

رندر آیفون ١٣ مینی

رندر CAD آیفون ١٣ مینی را ببینید!

همان‌طور که در تصویر می‌بینید، رندر CAD آیفون ١٣ مینی و آیفون ١٢ مینی در کنار هم قرار گرفتند و می‌توان مقایسه‌ای بین این دو گوشی داشت. در وهله اول، می‌بینیم که طراحی فریم فلزی iPhone 13 Mini مشابه نسل قبلش است، طراحی که خیلی از کاربران اپل از آن رضایت داشتند. در قاب پشتی شاهد اتفاق جدیدی نیستیم و ظاهراً سیستم دوربین دوگانه در نسل جدید نیز استفاده شده است اما در ماژول دوربین اصلی کمی تغییر دیده می‌شود؛ آن‌طور که پیداست، کادر ماژول دوربین کمی کوچک‌تر شده و دوربین دوم، به سمت راست انتقال یافته و به دنبال آن، فلش LED هم کمی به بالا منتقل شده است.

 

متأسفانه تصویری از قاب جلویی iPhone 13 Mini در این رندر CAD منتشر نشده است اما طبق اخباری که به گوش می‌رسند، سایز ناچ iPhone 13 Mini مانند دیگر برادرانش کمی کوچک‌تر خواهد بود. اپل قصد دارد دقیقا همان نمایشگر ۵.۴ اینچی آیفون ١٢ مینی را در نسل جدیدش استفاده کند، اما احتمالاً ظرفیت باتری افزایش خواهد یافت تا بازدهی باتری در اندازه یکسان، بیشتر باشد و عمر باتری کم آیفون ١٢ مینی را جبران کند.

عمر باتری آیفون ١٢ مینی

عمر باتری آیفون ١٢ مینی

به نظر شما iPhone 13 Mini جانشین شایسته‌ای برای نسل قبلش است؟ از طراحی آن خوشتان می‌آید؟ تجربه کاربری‌تان از آیفون ١٢ مینی چگونه بوده است؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

این طراحی دیگه داره خسته کننده میشه😑

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️