حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیپد پرو ۲۰۲۱ با صفحه نمایش MiniLED به زودی معرفی می شود

نوشته

3 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات

طبق اخبار و گزارشاتی که اوایل سال 2021 به گوش می رسید، گفته میشد که اپل در نیمه اول سال جاری میلادی مدل های جدید آیپد را به بازار عرضه می کند و اکنون گزارش جدید بلومبرگ تأیید می کند که آیپد پرو ۲۰۲۱ اپل در آستانه معرفی رسمی در این ماه میلادی قرار دارد، یعنی کمتر از ۳ هفته دیگر.

آیپد پرو ۲۰۲۱

اپل در حال آماده سازی دستگاه های جدیدش است. از گوشی های آیفون گرفته تا آیپدهای نسل جدید و ایرپادزهای 2021. بلومبرگ در گزارشی که به تازگی منتشر شده است می گوید با وجود مسائل مربوط به تأمین نمایشگرهای Mini-LED (دارای نور پس زمینه)، اپل iPad Pro آینده از یک صفحه نمایش Mini-LED برخوردار است که جایگزین صفحه های LCD در نسخه 12.9 اینچی iPad Pro می شود. چیزی که اپل قبلاً هرگز در دستگاه تولیدی استفاده نکرده است.

استفاده از خسگر LiDAR در آیپد پرو

استفاده از خسگر LiDAR در آیپد پرو

در حالی که این گزارش ادعا می کند که اپل ممکن است در اواخر این ماه میلادی از آیپد پرو جدید رونمایی کند، اما همچنین به این احتمال اشاره دارد که نسخه گران قیمت این مدل که به صفحه نمایش Mini-LED مجهز شده است، ممکن است چند هفته بعد به بازار عرضه شود.

انتظار می رود که آیپد پرو جدید با یک دوربین ارتقا یافته و همچنین پشتیبانی از اتصال Thunderbolt از طریق پورت USB-C ارائه شود. در قلب چنین تبلتی باید چیپست ۵ نانومتری اپل A14X Bionic باشد. شایعه شده که این تراشه می تواند در حد و اندازه های تراشه Apple M1 که در جدیدترین مدل های MacBook Air و MacBook Pro استفاده شده است، باشد.

قبلا نیز گزارش شده بود که ظاهر آیپد پرو جدید کاملا مشابه نسخه قبلی خود است. با این حال، در نسخه جدید حاشیه های اطراف صفحه نازک تر می شوند و سنسورهای Face ID در زیر صفحه قرار می گیرند. دکمه روشن / خاموش در لبه بالایی ممکن است شامل اسکنر اثر انگشت Touch ID باشد ، همانطور که در آیپد ایر 4 وجود دارد. همچنین چهار بلندگو ، یک دوربین اصلی دوگانه با فلش ، یک سنسور LiDAR و یک اتصال USB Type-C وجود دارد. علاوه بر این، این اولین تبلت اپل با پشتیبانی از شبکه های تلفن همراه 5G خواهد بود.

آیپد پرو 2021

آیپد پرو 2021

DigiTimes و همچنین منابع دیگر مانند The Elec و Ming-Chi Kuo قبلاً گفته اند كه اپل در حال كار بر روی چندین محصول جدید با نمایشگرهای مینی LED است. گزارش های قبلی اشاره کرده اند که مزایا می تواند شامل خاموش کردن LED ها به صورت جداگانه برای افزایش نسبت کنتراست باشد که یک پیشرفت بزرگ در کیفیت نمایش است.

به هرحال باید منتظر ماند و دید که آیا اپل قصد دارد رویدادی ویژه برای معرفی مدل های جدید آیپد برگزار کند یا به ارسال و منتشر کردن مشخصات و سخت افزار این دستگاه در سایت های خبری بسنده خواهد کرد.

نظر شما چیست؟ منتظر آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی با پنل MiniLED هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی