حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تیزر جدید گوشی اکسپریا ۱ مارک ۳ سونی را حتما ببینید😍

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، سونی

کمپانی سونی قرار است جدیدترین پرچمداران خود از سری اکسپریا را در تاریخ ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ رونمایی کند. حال این شرکت با انتشار دو تیزر جدید، سعی در ایجاد هیاهو برای گوشی اکسپریا ۱ مارک ۳ خود دارد. هر دو این تیزر ها به تخصص این شرکت در زمینه دوربین و صدا اشاره می کنند. همانطور که سونی خود را توصیف می کند، آن ها یک “شرکت خلاق در زمینه سرگرمی و دارای ریشه ای محکم در فناوری” هستند.

تیزر های سونی پیرامون گوشی اکسپریا ۱ مارک ۳

به نقل از وب سایت phonearena، این تیزر ها با نمایش کلمه “سه” به زبان های مختلف شروع می شود. سپس به نشان دادن سه دست در هوا ختم می شود؛ دست اول با یک انگشت به سمت بالا اشاره می کند، سپس دست دوم با دو انگشت همین کار را می کند و در نهایت سومین دست پیرو دو دست قبلی… . بله، درست حدس زدید، عدد ۳!

یک تصویر تاریک از یک گوشی ظاهر می شود که احتمالا همان اکسپریا ۱ مارک ۳ ما می باشد، اگر چه به سختی چیزی دیده می شود اما سنسور های دوربین و نحوه قرار گیری آن ها را به راحتی می توان حدس زد. سپس واژه “Coming Soon” را داریم که حرف “i” در آن با حرف رومی “III” به معنای عدد سه جایگزین شده است.

 

 

اولین ویدئو به وضوح نشان می دهد که مدل های مارک ۳ سونی در راه هستند، اگر چه ما نشانه های بیشتری از گوشی های اکسپریا ۱ مارک ۳ و یا ۱۰ مارک ۳ که به احتمال زیاد ستاره های رویداد هفته آینده هستند، نمی بینیم. به جای آن ها اما، ما شاهد بسیاری از سخت افزارهای دیگر سونی از جمله هدفون، دوربین و تجهیزات حرفه ای مختلف هستیم.

مطمئناً طراحی گوشی اکسپریا ۱ مارک ۳ سونی، چیز جدیدی نخواهد بود و ما پیش تر آن را در رندرها دیده ایم. تیزر دوم نگاه اجمالی به گوشی، به ویژه دوربین سه گانه آن ارائه می دهد.

 

 

این ویدئو به گوشی های اکسپریا ۱ مارک ۲ و همچنین اکسپریا پرو سونی نیز اشاره می کند. سونی با این تیزر سعی در یادآوری این موضوع دارد که صاحب استودیو های عظیم فیلم، موسیقی و بازی است که باعث می شود سخت افزارهای زیادی در آن مشاغل مورد استفاده قرار گیرد.

مشخصات احتمالی گوشی اکسپریا ۱ مارک ۳

جای تعجب نیست که سونی به طور رسمی هیچ جزئیاتی از اکسپریای مارک ۳ خود را منتشر نکرده است، اما شایعات پیشین حکایت از آن دارد که این مدل تا حدود زیادی به نسل قبلی خود شباهت خواهد داشت. همچنین گزارش هایی از دوربین پریسکوپی و نمایشگر 120 هرتز نیز وجود دارد.

در مورد مشخصات داخلی هم، به احتمال فراوان پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام در قلب گوشی جای خواهد گرفت. حداقل 8 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی به علاوه پشتیبانی از کارت microSD، نیز می توانند در دسترس باشند.

این گوشی همچنین از جک ۳.۵ میلی متری هدفون نیز پشتیبانی می کند، بنابراین بدون شک یکی از بهترین گوشی های حال حاضر دارای این ویژگی خواهد بود.

مشخصات اکسپریا ۱ مارک ۳ سونی فاش شد

در نهایت نظر شما راجع به تیزر های منتشر شده از اکسپریا ۱ مارک ۳ و مشخصات احتمالی آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

جونم 👌

iTroll 2nd Gen

it’s a love story baby just say yes
همینجوری به ذهنم خطور کرد 😍🙂

Mahdi

عالیه
ولی سونی دیگه تون سونی قدیم نیست 😕😕

Milad7

زبان طراحی مخصوص سونی 😛

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی