حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات اکسپریا ۱ مارک ۳ سونی فاش شد

نوشته

3 سال قبل | 11 دیدگاه | سونی، شایعات

حدود دو ماه پیش بود که شمایل گوشی اکسپریا ۱ مارک ۳ سونی به بیرون درز کرد که یک طراحی آشنا و یک ارتقا عظیم در زمینه دوربین را نشان می داد. اکنون مشخصات اکسپریا ۱ مارک ۳ فاش شده است و به نظر می رسد گوشی آینده سونی یکی دیگر از پرچمداران اندرویدی «فوق العاده» خواهد بود و این بار سونی با دست پر به میدان آمده تا به سرنوشت شوم ال جی دچار نشود.

مشخصات اکسپریا ۱ مارک ۳ سونی

طبق اطلاعات بدست آمده از مشخصات اکسپریا ۱ مارک ۳ سونی در شبکه اجتماعی Weibo، این گوشی مانند نسل گذشته خود از یک صفحه نمایش اولد HDR با رزولوشن ۴K بهره می برد؛ و مانند اکثر پرچمداران اندرویدی حال حاضر، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز را برای تجربه کاربری روان تر ارائه می کند. طبق رندرهای فاش شده، سونی به دنبال طراحی یکپارچه و بدون هیچ بریدگی یا سوراخ نمایشگر است، دقیقاً مانند نمونه قبلی. صفحه نمایش از حداکثر روشنایی ۱۳۰۰ نیت برخوردار است و احتمالاً نسبت ابعاد بسیار بلند “سینمایی” ۲۱:۹ را حفظ خواهد کرد.

مشخصات اکسپریا ۱ مارک ۳

مشخصات اکسپریا ۱ مارک ۳

با ورود به بخش مشخصات داخلی این گوشی، ما شاهد استفاده سونی از پردازنده پرچمدار اسنپدراگون ۸۸۸ هستیم. همچنین گفته می شود سونی این گوشی را با دو کانفیگ ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی یا ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ارائه می دهد. با وجود استفاده این گوشی از صفحه نمایش ۴k و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز به صورت همزمان، سونی باید فکری به حال منبع تغذیه و باتری این گوشی بکند چرا که هر کدام از این پارامتر ها به تنهایی برای خالی کردن باتری گوشی شما کافی است. خب ما برای شما خبر های خوبی داریم، چرا که سونی یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۵ وات را برای این گوشی تدارک دیده است. البته در حال حاضر هیچ صحبتی از پشتیبانی این گوشی از شارژ بی سیم به میان نیامده است.

مراسم معرفی محصولات سونی برای ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ زمان بندی شد: مارک ۳ محصولات سونی

دوربین اکسپریا ۱ مارک ۳ سونی

بخش دوربین همان جایی است که عمده ارتقا در آن اتفاق می افتد. به جای ترکیب دوربین سه گانه ۱۲ مگاپیکسلی قبلی، اکسپریا ۱ مارک ۳ سونی مجهز به یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی می باشد که ارتقا قابل توجهی را حداقل در بخش مگاپیکسل تجربه می کند. البته سوالی که پیش می آید اینجاست که آیا سونی برای این گوشی یک سنسور ۶۴ مگاپیکسلی جدید معرفی خواهد کرد یا خیر چرا که تمام نمونه های موجود با این مگاپیکسل قدیمی بوده و مربوط به یک تا دو سال گذشته می شوند. دوربین های دیگر هر دو ۱۲ مگاپیکسلی بوده که شامل یک مورد زاویه دید عریض و یک دوربین کاملا جدید تله فوتو پریسکوپی می باشد. در حالی که فاصله کانونی بزرگنمایی یک معما باقی مانده است، اما به زوم ۶۰ برابر اشاره شده است که به حد دیجیتالی زوم مربوط می شود.

انتظار می رود سونی در کنفرانس مطبوعاتی خود که ۲۵ فروردین برگزار خواهد شد، در کنار گوشی پرچمدار اکسپریا ۱ مارک ۳ از گوشی کامپکت اکسپریا ایس ۲ و گوشی میان رده اکسپریا ۱۰ مارک ۳ رونمایی کند.

به اکسپریا ۱ مارک ۳ سونی سلام کنید: دوربین پریسکوپی و حاشیه های کمتر بدون ناچ!

نظر شما راجع به مشخصات اکسپریا ۱ مارک ۳ سونی چیست؟ پیشرفت این گوشی در زمینه باتری و دوربین را چگونه ارزیابی می کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mr.veyani

بدرد نمی خوره گرونه

iTroll 2nd Gen

نمد چرا حس خوبی به حسگر های ۴۸ ، ۶۴ و ۱۰۸ مگاپیکسل ندارم 🧐
فقط به حسگر های ۵۰ ، ۱۲.۲ ، ۱۲ حس خوبی دارم 😐😐

S AH

عالیه

Mahdi

مگه اسنپ ۸۸۸ صفحه 4k صدوبیست فریم رو پشتیبانی میکنه؟ مگه اینکه رو حالت ۱۲۰ رزولوشن بیاد پایینتر

MOAZEZ

صفحه نمایش هاش خودش پردازشگر داره. یادمه رو صفحه نمایش z2 حافظه dram گذاشته بود که باعث میشد باطری کمتر مصرف کنه و سرعت حین کار هم بره بالا

Mahdi

سونی کارش درسته ، از الان به لیست مورد علاقه من اضافه شده

MOAZEZ

خسته شدم از شیائومی. امسال هرجور شده دوباره سونی میخرم

M.Y

داش از کجا گیر میاری…
سونی که دیگه نمیاد…

MOAZEZ

از انگلیس برام میفرستن

حیف که تو ایران نمیاد.
فقط باید منتظر معرفیش باشیم تا بعدش از جری ببینیم.

Milad7

دلتنگ دیدن گوشی های سونی در داخل کشورمون هستیم🥺

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی