حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری پوکو F3 مشخص شد: عملکرد خیلی خوب

نوشته

3 سال قبل | 6 دیدگاه | پوکو، تست، عمر باتری

دومین روز از سال ۱۴۰۰ بود که پوکو F3 با اسنپدراگون ۸۷۰ و صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی رسما معرفی شد. این دستگاه تقریبا همان ردمی K40 است که بازار جهانی می آید. امشب عمر باتری پوکو F3 مشخص شده و عملکرد خیلی خوب را نشان می دهد. البه این عملکرد خوب تا حدود زیادی مدیون رفرش ریت ۶۰ هرتز در اکثر موارد است.

عمر باتری پوکو F3

گوشی Poco F3 توسط یک باتری نسبتاً بزرگ 4520 میلی آمپری تأمین می شود. این تقریبا 200 میلی آمپر کوچکتر از F2 و 500 میلی آمپر ساعت کمتر از Redmi Note 10 Pro و Poco X3 Pro است. با این حال برای چنین تلفن هوشمندی هنوز کافی به نظر می رسد، بنابراین ما انتظار داریم که در تست عمر باتری عدد خوبی داشته باشیم.

عملکرد باتری پوکو اف ۳

عملکرد باتری پوکو اف ۳

و در واقع، Poco F3 در خیلی از تست ها تأثیرگذار بوده است! این گوشی دارای امتیاز کلی 114 ساعته است که واقعا خوب به شمار می رود. در تست های مربوط به صفحه نمایش عملکرد بسیار دوست داشتنی بود و شما می توانید تقریبا یک روز کامل تماس بگیرید.

این گوشی همیشه فیلم ها را روی حالت ۶۰ هرتز اجرا می کند. همچنین هنگام وبگردی رفرش ریت ۶۰ هرتز است، با این تفاوت که هنگام لمس صفحه نمایش، به ۱۲۰ هرتز باز می گردد. به این ترتیب در اکثر اوقات پوکو F3 روی حالت ۶۰ هرتز است. با این حال مدت زمان پخش ویدیو ۱۹ ساعتی و وبگردی تقریبا ۱۶ ساعته واقعا کم نیست.

سرعت شارژ شدن پوکو F3

دقیقاً مانند Redmi Note 10 Pro و Poco X3 Pro باید بدانید که باتری Poco F3 از شارژ ۳۳ وات سریع شیائومی پشتیبانی می کند. این دستگاه با آداپتور ۳۳ وات و کابل دارای 3A ارائه می شود. همانطور که پایین تر می بینید شارژ کامل به ۵۶ دقیقه زمان نیاز دارد که عملکرد خیلی خوبی است. همچتین در ۳۰ دقیقه به ۶۷ درصد خواهد رسید.

نظر شما چیست؟ عملکرد باتری پوکو F3 را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

خب مگه اس21 الترا فیلما رو رو 120هرتز اجرا میکنه؟ امتیاز واقعاً خوبیه

mostafa3

امتیازش کمتر از f2 pro شده

ولی خداییش با توجه به حجم باتری کمش خیلی خوب دوام آورده.
حالا از یه طرف تکلیف K40 P+ هم مشخص شد که Mi 11i هست حالا منتظرم که Poco F3 Pro ریبرند K40 P هست بیاد و سر و صدا به پا کنه.

brbapapa

کلا خانواده‌ی K40 خوب ظاهر شدن و عملکرد خوبی داشتند. چه ورژن بازار داخلی چین و چه ریبرند شده‌ی بازار جهانی! بنظرم از بین این سه مدل Mi11i یا همون K40ProPlus از بقیه جلوتره! هم مشخصات بهتری داره و هم طراحی دوربین مناسب و جمع جوری که زیاد توی ذوق نمیزنه!

ممد بمولا

سرعت شارژ ای52 :)))

Milad7

در یک کلمه خوب 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)