حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت MIUI 12.5 پوکو F3 ارائه شد: اولین دستگاه دریافت کننده MIUI 12.5 در بازار جهانی

نوشته

2 سال قبل | 5 دیدگاه | آپدیت، پوکو

شیائومی بالأخره با یک خبر خوش از بخش به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری خود، بازگشته است. پس از مدت بسیار زیادی از رونمایی رابط‌کاربری MIUI 12.5، زمان عرضه جهانی آن فرا رسیده است. اولین دستگاه دریافت کننده این رابط‌کاربری در بازار جهانی، پرچمداری از پوکو است. به همین شکل، آپدیت MIUI 12.5 پوکو F3 رسماً ارائه شد. در ادامه، نگاهی به جزئیات این آپدیت خواهیم داشت.

سری F پوکو

پوکو، در سال ٢٠١٨ میلادی از Poco F1 با قیمتی حدود ٣٠٠ دلار بهره برداشت. این گوشی به دلیل مشخصات فنی خوبی که نسبت قیمتش داشت، توانست محبوبیت زیادی را کسب کند. این گوشی که اولین گوشی پوکو هم بود، نام خوبی را برای پوکو ثبت کرد.

در ادامه، پوکو سرانجام امسال از پرچمدار جدید خود از سری F رونمایی کرد. این پرچمدار، پوکو F3 نام داشت. از مشخصات برجسته این گوشی می‌توان به تراشه اسنپدراگون ٨٧٠ و نمایشگر ۶.۶٧ اینچی با پنل AMOLED E4 سامسونگ، اشاره کرد.

 

پوکو F3 با اسنپدراگون ۸۷۰ و صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی رسما معرفی شد

 

اما می‌رسیم به به‌روزرسانی جدیدی که برای این گوشی منتشر شده است. شیائومی بالأخره با رابط‌کاربری MIUI 12.5 وارد بازار جهانی شده است. به‌روزرسانی‌ این رابط‌کاربری، برای اولین بار در دسترس کاربران Poco F3 قرار گرفته است. ببینیم ماجرا از چه قرار است!

پوکو F3

آپدیت MIUI 12.5 پوکو F3 به صورت پایدار منتشر شده است

همان‌طور که مطلع هستید، Poco F3 در واقع نسخه جهانی Redmi K40 است. پیش‌تر، در مورد عرضه به‌روزرسانی MIUI 12.5 به صورت پایدار برای ردمی K40 صحبت کرده بودیم.

 

آپدیت MIUI 12.5 ردمی K40 و Note 9 5G ارائه شد

 

به گزارش PiunikaWeb، اکنون نوبت به عرضه این رابط‌کاربری برای نسخه جهانی ردمی K40، یعنی POCO F3 رسیده است. برای اولین بار در سطح جهان، این به‌روزرسانی به صورت پایدار برای گوشی‌های شیائومی عرضه شده است. همچنین رابط‌کاربری MIUI 12.5 بر پایه اندروید ١١ می‌باشد.

متأسفانه این گوشی به همراه رابط‌کاربری MIUI 12.5 پیش فرض عرضه نشده بود و با MIUI 12 پایه به فروش رسید. اما پوکو اخیراً این به‌روزرسانی را برای پرچمدار خود ارائه کرده است.

این به‌روزرسانی، ابتدا برای کاربران اروپایی پوکو F3 عرضه شده است. اسم رمز این گوشی، alioth و فریمور این به‌روزرسانی، “12.5.2.0.RKHCNXM” می‌باشند. اگر کاربر این گوشی هستید، به زودی این به‌روزرسانی در دسترس‌تان قرار خواهد گرفت.

با نصب رابط‌کاربری MIUI 12.5، بهینه‌سازی‌هایی در عملکرد به همراه قابلیت‌های جدید، برای شما به ارمغان آورده خواهد شد. همچنین احتمالاً بسیاری از مشکلات داغی و باگ‌ها برطرف می‌شوند.

نظرتان در مورد پوکو اف ٣ چیست؟ آیا تجربه کارکرد با این گوشی را داشته‌اید؟ به نظرتان سرعت شیائومی در انتشار آپدیت‌های MIUI 12.5 چطور است؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
xiaomi mi mix4

از تبلت‌های جدید شیائومی که قراره بر محور گیمینگ معرفی بشه مقاله ای بزارید و همین طور mi laptop pro 15 که ۴۵ واتی با پردازنده رایزن معرفی میشه مطلبی بزارین

M.Y

می لپ تاپ خیلی گرونه…
هر چی می خواد باشه باز من ردمی بوک پرو رو ترجیح میدم (البته اگه بخوام اولترا بوک بگیرم) (که نمی خوام 😅)
ایسوس g14 برترین لپ تاپه از نظر من…

M.Y

در واقع تفاوت های ردمی بوک پرو و می لپ تاپ پرو در حدی نیست که اینقدر قیمتش فرق کنه

javad19056

این لنتی قصده اومدن نداره؟😑

Milad7

خوبه آفرین شیائومی 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️