حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت MIUI 12.5 Enhanced پوکو F3 و شیائومی Mi 11X رسماً ارائه شد

نوشته

2 سال قبل | 5 دیدگاه | آپدیت، اخبار، پوکو، شیائومی

و بالأخره فاز جهانی آپدیت MIUI 12.5 Enhanced آغاز شد! شیائومی از امروز شروع به انتشار به روزرسانی رابط کاربری MIUI 12.5 Enhanced حتی زودتر از موعد کرده است. به همین صورت، ما امروز شاهد انتشار آپدیت MIUI 12.5 Enhanced برای پوکو F3 و شیائومی Mi 11X هستیم. در ادامه به جزئیات بیشتری می‌پردازیم.

آپدیت MIUI 12.5 Enhanced پوکو F3 به صورت نهایی و جهانی ارائه شد

سه هفته پیش بود که شیائومی رسماً از نسخه بهبود یافته MIUI 12.5 خود پرده برداشت. این نسخه، بر روی بهبود عملکرد کلی و حفظ سرعت در طولانی مدت تمرکز دارد. از سوی دیگر، برنامه ارائه جهانی این به روزرسانی نیز ارائه شد.

 

آپدیت MIUI 12.5 Enhanced جهانی شد + لیست دستگاه‌های دریافت کننده

 

بر اساس گزارشات جدید XIAOMIUI، جالب است که ما شاهد نام Poco F3 در بین دستگاه‌های دریافت کننده این به روزرسانی در برنامه ارائه شده نبودیم. با این وجود، اکنون مشخص شده است که پوکو حتی زودتر از آن برنامه شروع به انتشار MIUI 12.5 Enhanced برای گوشی خود کرده است. اگر به یاد داشته باشید، Poco F3 اولین گوشی پوکو بود که به روزرسانی MIUI 12.5 را نیز دریافت کرد. اما اجازه دهید تا به جزئیات به روزرسانی جدید این گوشی محبوب بپردازیم. در ابتدا، باید بگوییم که این به روزرسانی به صورت جهانی و پایدار ارائه شده است. بنابراین، می‌توانید هم اکنون آن را دریافت کنید. اما اگر هنوز آپدیت MIUI 12.5 Enhanced پوکو F3 را دریافت نکرده‌اید، جای نگرانی نیست. زیرا تا چند روز دیگر شما هم دریافت کننده آن خواهید بود.

آپدیت MIUI 12.5 Enhanced پوکو F3

به روزرسانی MIUI 12.5 Enhanced برای پوکو F3

در ادامه، با نصب به روزرسانی جدید Poco F3، نسخه فریمور آن به “V12.5.3.0.RKHMIXM” تغییر می‌یابد. اسم رمز این گوشی محبوب Poco، در واقع Alioth است. گفتنی است که حجم بارگیری این به روزرسانی به صورت Full OTA، برابر با ٢.٩ گیگابایت می‌باشد. وصله امنیتی آگست ٢٠٢١ نیز همراه این به روزرسانی ارائه می‌شود. در کل، پیشنهاد می‌کنیم که این به روزرسانی را در صورت دریافت، نصب کنید. چرا که شاهد بهبودهای عملکرد قابل توجهی خواهید بود.

به روزرسانی نسخه بهبود یافته رابط کاربری MIUI 12.5 برای شیائومی می ١١ ایکس

شیائومی می ١١ ایکس

شیائومی می ١١ ایکس

پس از پوکو F3، نوبت به گوشی دیگری از شیائومی می‌رسد. گوشی مورد بحث ما، Xiaomi Mi 11X می‌باشد. جالب است که بدانید حتی این دستگاه نیز جزوی از برنامه ارائه شده نبود. به همین صورت، شیائومی به صورت همزمان و در یک روز، آپدیت MIUI 12.5 Enhanced پوکو F3 و Mi 11X را منتشر کرده است. جالب است که بدانید Mi 11X، همان نسخه ری-برند شده Poco F3 می‌باشد. در ثانی، اسم رمز این گوشی همچنان مانند Poco F3 است. با اعمال این به روزرسانی، نسخه فریمور به “V12.5.3.0.RKHINXM” تغییر پیدا خواهد کرد. در نهایت، تغییر دیگری در بین به روزرسانی جدید این دو گوشی به چشم نمی‌خورد. در صورتی که Poco F3 شما نیز به روزرسانی MIUI 12.5 Enhanced را دریافت کرده است، می‌توانید از طریق کامنت‌ها ما را مطلع کنید!

نظر شما در مورد رابط کاربری MIUI 12.5 Enhanced چیست؟ آیا فکر می‌کنید که شیائومی بتواند این بار گوشی‌های خود را به سرعت به روزرسانی کند؟ از Poco F3 استفاده کرده‌اید؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

اینو به میان رده ها قرار نیست بده 🤕فقط برای قاتل پرچمدار با پرچمدارهاست😐🤕

Mahdi

پوکو اف ۳ نسبت به قیمتش ارزش خرید خیلی زیادی داره😆😆

mostafa3

poco f2 pro دارم مال من 12.5.2 است
نمیدونم این چه فرقی داره با 12.5.3

javad19056

من این اپدیتو امروز عصر گرفتم … فقط نکته ای که هست اینه که این جدیدترین اپدیت نیست … جدیدترینش ورژن 12.5.6.0 هست که واسه نسخه چین منتشر شده و قابلیت های خیلی بیشتری نسبت به 12.5.3 داره

Taha 12341258

برا من که poco x3 pro هست آپدیت ۱۲.۵.۴.۰ اومده؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️