حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت MIUI 12.5 Enhanced پوکو F3 را نصب نکنید زیرا پر از مشکل است!

نوشته

2 سال قبل | 10 دیدگاه | آپدیت، اخبار، پوکو، حتما بخوانید، مشکلات

پوکو پس از مدت زیادی که فعالیتی در بازار موبایل نداشت، مجدداً فعال شد و مدل‌های زیادی را معرفی کرد. این مدل‌ها، توانستند به محبوبیت بالایی دست پیدا کنند. گوشی Poco F3 یکی از دستگاه‌های پر فروش پوکو محسوب می‌شود. با این وجود، آپدیت MIUI 12.5 Enhanced پوکو F3 پر از مشکل است!

آپدیت MIUI 12.5 Enhanced پوکو F3 پر از باگ‌های آزار دهنده است!

چند روز پیش بود که از ارائه به روزرسانی MIUI 12.5 Enhanced برای گوشی Poco F3 صحبت کردیم. با این وجود، گزارشاتی از مشکل داشتن این به روزرسانی وجود دارد.

 

آپدیت MIUI 12.5 Enhanced پوکو F3 و شیائومی Mi 11X رسماً ارائه شد

 

به گزارش GizChina، ما بارها از مشکلات گوشی‌هایی که به روزرسانی MIUI 12 یا MIUI 12.5 را نصب کرده‌اند، شنیده‌ایم. بنابراین، با این موضوع به هیچ وجه غریبه نیستیم. انتقاد بالا نسبت به عملکرد نه چندان رضایت بخش MIUI 12.5 از سوی کاربران، سبب شد تا شیائومی تصمیم به ارائه نسخه بهینه سازی شده MIUI 12.5 بگیرد. این نسخه از MIUI 12.5، قرار بود ناجی شیائومی از وضع نا به سامان دستگاه‌های این کمپانی در بخش رابط کاربری باشد. اما ظاهراً چنین اتفاقی رخ نداده است! هم اکنون، آپدیت MIUI 12.5 Enhanced به صورت جهانی در حال ارائه می‌باشد. از سوی دیگر، گوشی Poco F3 از اولین دستگاه‌های دریافت کننده MIUI 12.5 Enhanced می‌باشد. این در حالی است که شیائومی اعلام کرده بود برنامه ارائه آپدیت MIUI 12.5 Enhanced از فصل چهارم ٢٠٢١ دنبال می‌شود. اما Poco F3 زودتر از موعد این به روزرسانی را دریافت کرده است.

درست است که این به روزرسانی برای Poco F3 زودتر از موعد ارائه شده است. اما به نظر می‌رسد که پوکو در انتشار آپدیت MIUI 12.5 Enhanced پوکو F3 عجله کرده است. می‌پرسید چرا؟ خب، باید بگوییم که موج گسترده‌ای از کاربران Poco F3 اظهار دارند که این به روزرسانی، پر از مشکلات ریز و درشت است. از شاخص‌ترین مشکلات موجود در آپدیت MIUI 12.5 Enhanced پوکو F3، ری استارت شدن ناگهانی و بدون هشدار دستگاه به طور مکرر است! در حال حاضر، شیائومی و پوکو هیچ واکنشی به این موضوع نشان نداده‌اند. البته برخی از کاربران با اجرای ترفندهایی، موفق شدند تا از ری استارت شدن مجدد دستگاه جلوگیری کنند.

ری استارت شدن مکرر پوکو F3 در آپدیت MIUI 12.5 Enhanced

ری استارت شدن مکرر پوکو F3 در آپدیت MIUI 12.5 Enhanced

ظاهراً این دسته از کاربران، توانسته‌اند با خاموش کردن قابلیت حافظه رم مجازی و تنظیم نور خودکار، از ری استارت شدن Poco F3 جلوگیری کنند. هنوز زود است که بگوییم این به روزرسانی مشکل جدی دارد. اما بهتر است که فعلاً آن را نصب نکنید. بسیاری از مدل‌های Poco F3 به خوبی کار می‌کنند. اما نصب کردن این به روزرسانی بر روی Poco F3، ریسک پذیر است. بنابراین، ممکن است در صورت نصب آن، شما نیز با چنین مشکلاتی مواجه شوید. پس بهتر است در نصب به روزرسانی V12.5.3.0.RKHMIXM پوکو F3 خیلی عجله نکنید.

مروری بر قابلیت‌های نسخه بهبود یافته MIUI 12.5

این نسخه از MIUI 12.5، یک قدم رو به جلو برای رسیدن به رابط کاربری MIUI 13 است. این به روزرسانی، اصلاحات زیادی را در عملکرد MIUI 12.5 انجام می‌دهد. اما در این بین، قابلیت‌های شاخصی وجود دارند. این به روزرسانی، ویژگی Atomic Memory را به گوشی‌های دریافت کننده اضافه می‌کند. ویژگی Atomic Memory، عملکرد حافظه رم را بهبود می‌بخشد. در ادامه، حافظه رم می‌توان برنامه‌های بیشتری را به طور همزمان اجرا کند.

به ادعای شیائومی، با ویژگی Liquid Storage سرعت خواندن و نوشتن پس از ٣ سال، تنها ۵ درصد کاهش می‌یابد. درست است که MIUI 12.5 Enhanced به اندازه کافی بهبودهای ویژه‌ای در بخش‌های مختلف عملکرد دارد. اما بسیاری از طرفداران شیائومی، منتظر ارائه MIUI 13 هستند. این در حالی است که شایعات می‌گویند تا سال ٢٠٢٢ میلادی خبری از MIUI 13 نخواهد بود. در کل، باید منتظر بمانیم تا ببینیم که شیائومی با برنامه ارائه MIUI 12.5 Enhanced چه می‌کند. انتظار داریم که این ایراد شاخص در به روزرسانی MIUI 12.5 Enhanced پوکو F3 با یک به روزرسانی جداگانه هرچه سریع‌تر حل شود.

نظر شما در مورد این ایراد به روزرسانی گوشی محبوب پوکو چیست؟ آیا شما با آن مواجه شده‌اید؟ فکر می‌کنید دیگر دستگاه‌ها با این مشکل مواجه شوند؟

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Monarch

و زمانی که ناجی یاغی میشود 🙁

javad19056

من ک نصب کردم همچین مشکلی نداشتم راضیم هستم ازش سرعت گوشی بهتر شده … البته از auto brightness استفاده نمیکنم شاید مشکل از اون باشه

داداش همینه دیگه بگیر نگیر داره مال تو خدارو شکر نداره

Mahdi

این مگه قرار نبود بهتر باشه نه بدترالبته بعضب گوشیا مشکل دارن

و باز هم ایرادات تازه ظهور کرده!

mbtj83

سلام . دوستان لطفاً راهنماییم کنین . دوتا سوال دارم .
۱ من یه هفتس پوکو ایکس ۳ آن آف سی خریدم الان آپدیت ۱۲.۵ رابط کاربری اومده ولی میترسم بزنم … بنظرتون بزنم یا کمی هم صبر کنم !؟
۲ میگن آپدیت اندروید ۱۱ این گوشی زود تر از ۱۲.۵ رابط کاربریش اومده ولی واس من اول ۱۲.۵ رابط رو آورده .. اندروید ۱۱ رو چیکار کنم دریافت کنم !؟

mismim

من که خیلی وقته نصب کردم و مشکلی نداشتم ..
بعد از نصب، حتما یه ریست فکتوری بزن که خیلی خوبه

حسین

نا خود آگاه یاد این ضرب المثل افتادم که
طرف اومد ابروش رو صاف کنه، زد چشمش رو کور کرد 😅😅.
به قولی نسخه بهینه سازی شده بود. این که خودش هم مثل قبلی ها پر از باگه 😐😐

Reza moghimi

خداروشکر اصلا برای من هنوز این آپدیت نیومده
ولی اینطوری شنیدم یه پکیج کامل نزدیک به 3 گیگ هست یکیم هست 400 مگه که اونایی ک مشکل دار شده گوشیشون اون 400 مگی رو نصب کردن و باید کامل نصب کنن پکیج رو

ali00111

منم دیروز این گوشی رو خریدم ، گهگاهی تویه رابط کاربری miui به باگ خوردم و با کمال تعجب الان دیدم گوشی خودش ریستارت شده ، شنیده بودم این گوشی بعضی هاش اشکال داره ولی امیدوارم که مال من اینطوری نباشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️