حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رنگ جدید پوکو F3 رسماً معرفی شد: Moonlight Silver!

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، پوکو

گوشی‌های پوکو در میان کاربران علاقه مند به گوشی‌های قاتل پرچمدار، محبوبیت زیادی دارد. پوکو F3 هم از این قاعده مستثنی نیست و تا به حال فروش زیادی داشته است. رنگ جدید پوکو F3، امروز به صورت رسمی معرفی شده است. در ادامه، نگاهی به رنگ جدید Poco F3 خواهیم داشت تا ببینیم که دقیقاً چه شکلی است.

رنگ جدید پوکو F3

گوشی Poco F3، یک گوشی بالا رده بود که چندین ماه قبل با قیمتی مناسب رونمایی شد.

 

پوکو F3 با اسنپدراگون ۸۷۰ و صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی رسما معرفی شد

 

به گزارش EqualLeaks، امروز پوکو در جریان رویداد رونمایی از Poco M4 Pro 5G، کمی به پوکو F3 و اخبار جدید آن نیز پرداخت. اخبار جدید منتشر شده از Poco F3، مربوط به رنگ جدید آن بوده‌اند. پیش از این، گوشی Poco F3 در سه رنگ مختلف آبی، سفید و مشکی روانه بازار شده بود. اما امروز، پوکو رنگ چهارم گوشی محبوبش را معرفی کرد.

رنگ جدید رونمایی شده از Poco F3، نقره‌ای است. نام دقیق آن، Moonlight Silver می‌باشد. این رنگ نقره‌ای، ما را تا حدودی به یاد رنگ نقره‌ای Mi 10T می‌اندازد. پوکو اعلام کرده است که قیمت آن در جشنواره Early Bird، در نسخه‌های ۶/١٢٨ و ۸/٢۵۶ گیگابایتی، به ترتیب ٢٩٩ و ٣٢٩ یورو می‌باشد. مشخص نیست که شاهد عرضه این رنگ از Poco F3 در بازارهای غیر اروپایی باشیم یا خیر.

برای مرور، پوکو F3 مجهز به نمایشگر ۶.۶٧ اینچی از نوع Super AMOLED E4 سامسونگ با وضوح +Full HD و رفرش ریت ١٢٠ هرتزی است. این دستگاه از اندروید ١١ پیش فرض بهره می‌برد. دوربین اصلی آن، سه گانه ۵+٨+۴٨ مگاپیکسلی است. دوربین سلفی این گوشی وضوح ٢٠ مگاپیکسلی دارد. قلب تپنده این دستگاه، تراشه Snapdragon 870 است. باتری Poco F3 دارای ظرفیت ۴,۵٢٠ میلی آمپر ساعتی است. شارژر این دستگاه ٣٣ واتی است.

نظر شما در مورد رنگ جدید پوکو F3 چیست؟ کدام رنگ این گوشی را بیشتر می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AŁɪ

رو دست رنگ سفید صدفیش نیامده و نخواهد آمد …

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️