حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شاید باور نکنید اما آپدیت هایپراواس برای این ۳ گوشی شیائومی،‌پوکو و ردمی عرضه می‌شود!

نوشته

3 ماه قبل | 2 دیدگاه | آپدیت، شیائومی

شیائومی گاهی اوقات غافلگیرکننده ظاهر می‌شود. برای مثال شاید باور نکنید اما آپدیت هایپراواس برای این ۳ گوشی شیائومی،‌پوکو و ردمی عرضه می‌شود. کدام گوشی‌ها؟ شیائومی ۱۲ ایکس، پوکو اف ۳ و ردمی نوت ۱۲ پرو 4G.

آپدیت HyperOS پوکو F3 و شیائومی 12X با ردمی Note 12 Pro 4G با یک “اما”ی بزرگ

کمی کمتر از ۳ سال پیش بود که پوکو F3 با اسنپدراگون ۸۷۰ و صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی رسما معرفی شد. این گوشی در لحظه عرضه اندروید ۱۱ و رابط کاربری MIUI 12 را داشت. این گوشی تاکنون این آپدیت‌های رسمی رابط کاربری شیائومی را دریافت کرده است:

  1. ۱- آپدیت MIUI 12.5
  2. ۲- آپدیت MIUI 13
  3. ۳- آپدیت MIUI 14

با توجه به این‌که سیستم‌عامل آن نیز از اندروید ۱۱ به اندروید ۱۳ ارتقا پیدا کرده، انتظار دریافت آپدیت اندروید ۱۴ را نیز برای آن نداریم.

با این حال طبق اطلاعات ارائه شده، رام آپدیت HyperOS پوکو F3 در دست توسعه بوده و به زودی در بازار چین عرضه می‌شود. البته این آپدیت برمبنای اندروید ۱۳ است.

به هر صورت این خبر خوش‌حال‌کننده‌ای برای کاربران گوشی محبوب پوکو اف ۳ خواهد بود.

شیائومی 12X محصولی است که کمی بیش‌تر از ۲ سال پیش و با اندروید ۱۱ و MIUI 13 عرضه شده بود. پس از دریافت آپدیت MIUI 14 طبیعتا دریافت هایپراواس برای آن انتظار می‌رفت. با این‌حال چون با اندروید ۱۱ عرضه شده بود، دریافت آپدیت اندروید ۱۴ برای آن محتمل نبود.

این گزارش رام آپدیت HyperOS شیائومی 12X را نیز به ما نشان می‌دهد. این آپدیت هم ابتدا در چین عرضه می‌شود. این آپدیت هم برمبنای اندروید ۱۳ خواهد بود.

کمنر از ۹ ماه پیش بود که ردمی نوت ۱۲ پرو 4G شیائومی در سال ۲۰۲۳ با اندروید ۱۱ و MIUI 13 رسما معرفی شد. این یکی از عجیب‌ترین تصمیم‌های Xiaomi بود اما به هر حال این اتفاق رخ داد.

در گزارش فعلی آپدیت HyperOS ردمی نوت ۱۲ پرو 4G نیز رصد شده که این یکی اولین بار در بازار جهانی عرضه خواهد شد. این آپدیت هم برمبنای اندروید ۱۳ است.

هنوز مشخص نیست که دقیقا چه زمانی آپدیت هایپراواس برای این ۳ گوشی عرضه می‌شود. همچنین پس از عرضه شاید تا ۱ ماه زمان ببرد که آپدیت به همه کاربران برسد. با این حال خبر خوب این است که بالاخره خواهد آمد!

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Nmnm

واقعا شیایومی من که از آپدیت هاش نام امید شدم

sajjadfox

میگن تو این هایپر او اس عملکرد سیستم عامل عالی شده والا من نمیتونم دریافت کنم من همون 12.5 هستم چون گوشیم k20 pro هست اومد برای گوشیت انشاالله نظرتو بظار ببینیم چه جوری هست وضعیت

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)