حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اکسپریا کامپکت جدید به نام Xperia Ace 2 در ژاپن ارایه خواهد شد

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | سونی، شایعات

یک سالی هست که می شنویم اکسپریا کامپکت جدید با نمایشگر ۵.۵ اینچی ارایه خواهد شد. همچنین حدود ۲ ماه پیش بود که به اکسپریا کامپکت جدید سونی با ناچ قطره طور سلام کردیم. حالا اما گزارش شده که اکسپریا کامپکت جدید به نام Xperia Ace 2 در ژاپن ارایه خواهد شد.

سونی Xperia Ace 2

با توجه به اخبار گذشته، در حالی که بسیاری از کاربران برای بازگشت سری محبوب کامپکت سونی بسیار هیجان زده بودند، به نظر می رسید که رندر فاش شده یک گوشی هوشمند میان رده را نشان می دهد (که با سری “کامپکت” با فلسفه اصلی پرچمدار جمع و جور مغایرت دارد) همچنین گفته می شود که این دستگاه مخصوص بازار زاپن است.

گزارش جدیدی از AndroidNext اشاره می کند که اگرچه در رندر گوشی هوشمند فاش شده یک گوشی هوشمند کوچک به تصویر کشیده شده است، اما در واقع یک “کامپکت” واقعی نخواهد بود. همچنین همانطور که گفتیم، گزارش به نقل از یک پست Weibo نوشته است که هیچ گونه نسخه جهانی برای این “اکسپریا کامپکت ۵.۵ اینچی” وجود ندارد.

اکسپریا ایس ۲

اکسپریا ایس ۲

پست Weibo می گوید که تلفن هوشمند موجود در رندری که در تصویر اصلی مطلب می بینید، در واقع جانشین Xperia Ace اصلی است. به این ترتیب ، این “Ace 2” است که جدید تحت اپراتور Docomo ژاپنی به صورتمحدود عرضه خواهد شد.

طبق ادعای AndroidNext، این گوشی اکسپریا ممکن است از Snapdragon 690 5G تغذیه کند. در همین حال، نمایشگر 5.5 اینچی دارای بریدگی ناچ قطره طور برای دوربین سلفی بوده از نسبت ابعادی 21:9 برخوردار است.

روی بدنه، این دستگاه دارای یک دکمه اختصاصی دوربین، اسکنر اثر انگشت یکپارچه یکپارچه با دکمه پاور و جک هدفون خواهد بود. روی قاب پشتی هم دوربین ۲ گانه وجود دارد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید گوشی پرجمدرا با نمایشگر کوچک، برای شما مناسب است؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

خب چه خوب که اسنپ۶۹۰ داره ، یه پردازنده میانرده که واسه بازی و اجرای اپلیکیشن‌های مختلف کافیه و فایوجی هم هست

c.T.S.A.c

دیگه داری گندشو درمیاری

Milad7

دلتنگ گوشی های سونی داخل ایران هستیم 😕

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)