حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

به سونی اکسپریا ۱۰ مارک ۳ سلام کنید

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | رندر، سونی

این اولین رندر قابل اعتماد گوشی جدید میان رده سونی است و با توجه به این که ما اولین مرتبه است آن را می بینیم، پس به آن سلام می کنیم! بیاید به سونی اکسپریا ۱۰ مارک ۳ سلام و کمی بیشتر درباره آن صحبت کنیم. پیش از آن برای یادآوری بد نیست بگوییم شایعات حاکی از آن است که سونی Xperia 10 III با Snapdragon 690 اولین گوشی اقتصادی 5G این برند خواهد بود.

سونی اکسپریا ۱۰ مارک ۳

سونی گوشی هوشمند Xperia 10 II را در ماه فوریه سال گذشته معرفی کرد. احتمالاً غول فناوری ژاپنی ممکن است نسخه جانشین خود را در ماه آینده عرضه کند. پیش از شایعات گسترده تر، استیو همرستففر رندرهای CAD تلفن هوشمند Sony Xperia 10 III (یا Xperia 10 Mark 3) را به اشتراک گذاشته است.

سونی اکسپریا ۱۰ مارک ۳

سونی اکسپریا ۱۰ مارک ۳

رندرهای CAD گوشی سونی Xperia 10 III نشان می دهد که یک نمایشگر با صفحه تخت با حاشیه های قابل توجهی در اطراف خود دارد. در این درز اشاره شده است که ابعاد دستگاه 154.4 در 68.4 در 8.3 میلی متر است و یک نمایشگر 6.0 اینچی را در خود جای داده است. در حاشیه بالای تلفن یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و برخی حسگرهای دیگر قرار دارد. این تلفن وعده خروجی صدای استریو را می دهد زیرا در حاشیه های نمایشگر آن دو بلندگو قرار دارد. همچنین می بینید که مجهز به سنسور اثر انگشت جانبی است.

در قسمت پشتی Xperia 10 III یک ماژول دوربین عمودی قرار دارد. گفته می شود که مجهز به دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی، لنز تله فوتو 8 مگاپیکسلی و دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی است. این گوشی دارای یک جک صوتی 3.5 میلی متری در لبه بالایی خود است. رندرها نشان می دهد که ظاهر Xperia 10 III کاملاً شبیه Xperia 10 II است.

اکسپریا ۱۰ مارک ۳

اکسپریا ۱۰ مارک ۳

در ماه نوامبر گزارش شد که برند ژاپنی در ماه فوریه سه گوشی به بازار عرضه خواهد کرد. اولین دستگاه یک پرچمدار است که شاید همراه با نام Xperia 1 III و مجهز به تراشه پرچمدار Snapdragon 888 با دوربین های چهارگانه پشتی وارد بازار شود.

دستگاه دوم یک محصول میان رده با نام  Xperia 10 III و چیپست اسنپدراگون 690 خواهد بود. به نظر می رسد که Xperia 10 III به عنوان اولین گوشی میان رده این شرکت با قابلیت های 5G معرفی خواهد شد. سومین دستگاهی که شایعه ارائه آن در ماه فوریه شنیده می شود ، تلفن ارزان قیمت Xperia L5 مجهز به مدیاتک هلیو P35 است.

نظر شما چیست؟ منتظر گوشی میان رده جدید سونی هستید؟ اگر امسال هم نمایشگر OLED باشد می تواند دستگاه جذابی برای کاربران شود. البته که از آن جایی که خیلی از کاربران به ترندهای طراحی توجه دارند، به نظر شما همچنان حاشیه زیاد لبه بالا و پایین در این دستگاه ها منطقی است؟ شاید بگویید به دلیل بلندگوی استریو همسان روی قاب جلویی اما مثلا بلندگوی استریو همسان در شیائومی می ۱۱ هم هست اما حاشیه زیاد ندارد.

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Yousef.komando

پا به شیا نمیرسه

Mahdi

سلام عشقم

Mahdi

سلام خوشبختم😁😁

Milad7

سلام عزیزم 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)