حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

خروج ال جی از بازار موبایل آغاز شد

نوشته

3 سال قبل | 8 دیدگاه | ال‌جی، برترین‌های ترنجی

ما برای اولین بار این شایعه را اوایل زمستان ۱۳۹۹ شنیدیم. زمانی که گفته شد این شرکت به دنبال فروش، کوچک سازی و یا بستن بخش موبایلِ زیان ده خود است. امروز اما طبق گزارش koreatimes، این تصمیم اتخاذ شده است و خروج ال جی از بازار موبایل آغاز شد.

خروج ال جی از بازار موبایل

منابع این رسانه کره ای می گویند که ال جی سعی کرده بخش تلفن همراه خود را به چندین خریدار علاقه مند بفروشد، اما نتوانست با هیچ یک از آنها به توافق برسد. انتظار می رود این شرکت در جلسه هیئت مدیره خود در روز دوشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ اعلامیه رسمی در مورد بستن بخش موبایل خود را اعلام کند.

ال جی ولوت

ال جی ولوت

ال جی همچنان از تأیید خبر به رسانه خودداری كرد و گفت كه “همه احتمالات باز است”، و این شركت “جهت مشخصی” را برای تجارت ارتباطات سیار خود اعلام خواهد كرد.

هیچ جای سوالی در مورد اینکه چرا LG ممکن است بخش تلفن های هوشمند خود را تعطیل کند وجود ندارد. این بخش از سال ۲۰۱۴ سود کسب نکرده است و سهم بازار تلفن های هوشمند جهانی این شرکت در چند سال گذشته به طور قابل توجهی کاهش یافته است.

گوشی رول شونده ال جی را ببینید | CES 2021

با این حال این شرکت در CES 2021 یک گوشی رول شونده را تیزر کرد. چند روز بعد، این شرکت اصرار داشت که این تلفن “یک محصول واقعی” است و در سال 2021 عرضه خواهد شد.

با این حال هنوز آینده بخش موبایل ال جی هنوز مشخص نیست و باید تا اواسط هفته آینده و دوشنبه صبر کنیم.

شما با ال جی خاطره ای دارید؟ چه دستگاهی؟ فکر می کنید که چه راهی می توانست این شرکت کره ای قرمزپوش را نجات دهد؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

تصمیم عاقلانه‌ایه… به امید ورود بهتر به بازار های دیگه…

الجی تنها دلایلی که باعث شد بخش موبایلش اونطوری شه یکی آپدیت دهی دیرهنگام نسبت به بقیه برندا یکی هم سوختن بوردش بود….
وگرنه تو بقیهعوامل خیلی خوبه.

xiaomi mi mix4

واقعا حیفه تنها شرکتی که همه با نوآوری میشناسن چه در تلوزیون گوشی یخچال لباسشویی و …. هر وقت جوایز ces میاد فقط نام الجی در کسب جوایز. نوآوری می درخشه ولی خیلی‌ها با تقلب و تبلیغات مثل رقیب هموطن و برندهای چینی که چه کارهایی نکردن متاسفانه الجی را بعضی‌ها با سوختن برد گوشیهاش معرفی میکنن در حالی که خودشان غافلن که سوختن برد در هیچ برندی نیست و فقط الجی مشکل داره در حالی همین غافلین از تکنولوژی . اگر دقت کنن اکثر صفحه نمایشگرهای اپل و ماژول دوربین و یا فیلیپس ,(که خودش. زیر مجموعه الجیست ) و پنل سونی یا پاناسونیک و یا باطری های تسلا و سازمان فضایی ناسا را همین شرکت می سازه و یا طرح mi mix alpha فکر میکنید طرح شیائومی بود خیر بلکه پتنت الجی بوده و یا پنل شفاف تلوزیون شیائومی ساخت الجیست پس غافلین از تکنولوژی الان میان بگن الجی بردش سوخت و حذف شدبه نظر استفاده غیر از پردازنده های هلیو مدیاتک و قیمت گذاری بوده در حالی که سامسونگ همون پردازنده داغون با قیمت زیاد را میزنه نمونش سامسونگ A02 سامسونگ پردازنده داغون ۲۸ نانومتری مدیاتک گذاشته ولی همه میخرن چرا چون سامسونگ هست و در آخر الجی مثل سامسونگ تقلب بلد نیست و شانس نداره .

MiM6ChE

«اگر دقت کنن اکثر صفحه نمایشگرهای اپل »
«و یا فیلیپس ,(که خودش. زیر مجموعه الجیست )»
مطمئنی؟

afsoon

سوختن برد باعث شد الجی شروع به ریزش خریدار کنه و این پایانی بر همه چیز بود .

arshia.sunboy

سه بار گوشی الجی خریدم و از خریدش پشیمان.اولی الجی جی5 بخاطر ماژولار بودنش که واقعا بخاطر باتری افتضاحش خیلی اذیت شدم و فروختمش.دومی الجی وی10 بود که بخاطر قیافه و استانداردهای نظامیش خریدم که عالی بود اما باتریش همچنان ضعیف بود و صفحه داغ میکرد.البته تجربه بدی نبود.سومیش الجی وی20 بود که مشکلات قبلی ها رو نداشت اما بشدت سایه مینداخت رو صفحه اش و اعصاب آدمو داغون میکرد.کیفیت دوربینمش جالب نبود.بهرحال بنظر من بجز مسائل تجاری و بین المللی مهمترین عامل ریزش کاربرانش مشکلات برد گوشی هاش و باتری ضعیف و البته سایه انداختن بود

david2arc

یزمانی انتخاب اول و آخرم بود حیف اون خلاقیت که با نگاه صلب و دگم مدیران این برند، بعد جی ۵ به قهقرا رفت.

Milad7

حیف و صد حیف… ال جی وی ۲۰ را یه مدت داشتم خیلی عالی بود 🤧

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)