حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۱ گلکسی A50 با One UI 3.1 در ایران رسما ارایه شد

به یاد دارید که سه هفته پیش برای شما نوشتیم آپدیت اندروید ۱۱ گلکسی A50 سامسونگ رسما ارایه شد. آن جا شک و شبهه ای توسط سم موبایل وجود داشت که رابط کاربری ارایه شده با این آپدیت، چه نسخه ای است. خب ما اینجا و در ترنجی به شما می گوییم آن رابط کاربری دقیقا جدیدترین نسخه است. بله، آپدیت اندروید ۱۱ گلکسی A50 با One UI 3.1 در ایران رسما ارایه شده و با توجه به اسکرین شات های ارسالی به ترنجی، ما این موضوع را تایید می کنیم.

آپدیت اندروید ۱۱ گلکسی A50 با One UI 3.1

یکی از کاربران با دقت ترنجی به نام “متین” به ما اطلاع داد که آپدیت اندروید ۱۱ گلکسی A50 او ارایه شده است. اما چرا این کاربر با دقت است؟ چون به اعلانیه آپدیت و در نهایت وضعیت پس از آپدیت توجه داشته است.

اسکرین شات های زیر که مشاهده می کنید، توسط ایشان برای ترنجی ارسال شده است. در تصویر اول شما می بینید که اعلانیه به روزرسانی گلکسی A50 وجود دارد. در این تصویر ما عنوان One UI 3.0 را می بینیم.

آپدیت اندروید ۱۱ گلکسی A50

به روزرسانی اندروید ۱۱ گلکسی ای ۵۰

پس از انجام آپدیت اما ما شاهد اطلاعات صحیح تری در بخش نرم افزار هستیم. همانطور که در اسکرین شات زیر ملاحظه می کنید، رابط کاربری جدید One UI 3.1 به میان رده ۲ سال پیش سامسونگ رسیده است.

آپدیت One UI 3.1 گلکسی A50

آپدیت One UI 3.1 گلکسی A50

همچنین علاوه بر ارتقا سیستم عامل به اندروید ۱۱ و رابط کاربری به One UI 3.1 ما اینجا شاهد ارتقا وصله امنیتی هم هستیم. مانند آپدیت اندروید ۱۱ گلکسی A70 اینجا هم وصله امنیتی ماه مارس دیده می شود.

به روزرسانی اندروید ۱۱ گلکسی A70 سامسونگ مانند همه موبایل های دیگر، به صورت گروهی ارایه می شود. اگر شما این آپدیت را هنوز دریافت نکرده اید، نگران نباشید و کمی صبر کنید.

مقایسه One UI 3.1 با One UI 3.0

ویژگی های دیگر این آپدیت شامل بهبود صفحه قفل پویا، ویجت های صفحه قفل بیشتر و گزینه های AoD ، پس زمینه های ویدئویی برای تماس ها، گزینه های بیشتر در Bixby Routines، بهبود وضعیت دیجیتال و کنترل والدین، ​​حرکت دو ضربه ای برای خاموش کردن صفحه نمایش، بهبود عملکرد فوکوس خودکار دوربین و برنامه های داخلی گوشی بهبود یافته است.

شما گلکسی A50 دارید؟ آپدیت اندروید ۱۱ آن را دریافت کردید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali_s

دمش گرم

سامسونگ امسال تو آپدیت دهی خیلی داره خوب و عالی عمل میکنه. باریکلا✌🏼✌🏼💪🏻

hoseinnnnn

من الان حدود ۳ هفته اس آپدیت کردم که

Milad7

مبارک دارندگانش😘

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)