حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۱ گلکسی A70 سامسونگ با One UI 3.1 رسما در ایران ارائه شد

دو هفته پیش برای شما در ترنجی نوشتیم که به روزرسانی اندروید ۱۱ برای Galaxy A70 سامسونگ ارایه شد. چند روزی هست که برخی از کاربران ترنجی به ما می گویند آپدیت اندروید ۱۱ گلکسی A70 سامسونگ با One UI 3.1 رسما در ایران ارائه شده است. فکر می کنم وقت آن است که این خبر خوب را با شما هم به اشتراک بگذاریم.

آپدیت اندروید ۱۱ گلکسی A70

انگار نه انگار که بیش از ۲ سال از معرفی گلکسی A70 گذشته است. اسفند ۹۷ بود که این دستگاه با دوربین ۳ گانه، نمایشگر ۶.۷ اینچی ۲۰:۹ و باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری با شارژر ۲۵ واتی رسما معرفی شد. به هر صورت امروز یکی از همراهان ترنجی به نام “حامد” به ما اطلاع داد که برای Galaxy A70 او آپدیت اندروید ۱۱ ارایه شده است.

آپدیت اندروید ۱۱ گلکسی A70

آپدیت اندروید ۱۱ گلکسی A70

آپدیت مذکور به صورت OTA عرضه شده است. ایشان برای ما اسکرین شات بالا را ارسال کردند. همانطور که می بینید، در این آپدیت علاوه بر دریافت آپدیت اندروید ۱۱ شاهد جدیدترین رابط کاربری سامسونگ یعنی One UI 3.1 هستیم. وصله امنیتی مربوط به ماه مارس است. با توجه به این که این آپدیت چند هفته است در حال عرضه بوده و کمی با تاخیر به ایران می رسد، خیلی موضوع عجیبی نیست.

به روزرسانی اندروید ۱۱ گلکسی A70 سامسونگ مانند همه موبایل های دیگر، به صورت گروهی ارایه می شود. اگر شما این آپدیت را هنوز دریافت نکرده اید، نگران نباشید و کمی صبر کنید.

مقایسه One UI 3.1 با One UI 3.0

ویژگی های دیگر این آپدیت شامل بهبود صفحه قفل پویا، ویجت های صفحه قفل بیشتر و گزینه های AoD ، پس زمینه های ویدئویی برای تماس ها، گزینه های بیشتر در Bixby Routines، بهبود وضعیت دیجیتال و کنترل والدین، ​​حرکت دو ضربه ای برای خاموش کردن صفحه نمایش، بهبود عملکرد فوکوس خودکار دوربین و برنامه های داخلی گوشی بهبود یافته است.

شما گلکسی A70 دارید؟ آپدیت اندروید ۱۱ آن را دریافت کردید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

ایول سامسونگ تو آپدیت دهی عالی عمل کرده✌🏼✌🏼

Milad7

بهبود عملکرد اپدیت دهی سامسونگ را شاهد هستیم😇

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)