حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

توکن NFT مجله تایم به ارزش ۲۱۰ هزار دلار به جاستین سان فروخته شد

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | رمزارز

جاستین سان، کارآفرین و خالق ارزدیجیتال ترون ، به تازگی در اکانت توییتر خود اعلام کرده است که جلد نمادین “کامپیوتر در جامعه” مجله تایم را در قالب توکن غیرقابل تعویض خریداری کرده است. وی برای افزودن این جلد نمادین به مجموعه خود مبلغ ۲۱۰ هزار دلار پرداخت کرده است. جاستین سان قرار است این توکن NFT مجله تایم را در صندوق JUST NFT خود که اخیرا رونمایی شده است قرار دهد و به عنوان نشانه TRC-721 در بلاک چین ترون نمایش دهد.

توکن NFT مجله تایم

کارآفرین بحث برانگیز ارزهای رمزنگاری شده جاستین سان (که فرد مشهوری در دنیای کریپتو محسوب می شود) به عنوان پیشنهاد دهنده در حراج کریستی توکن NFT بیپل نیز شرکت کرده بود.

به نقل از u.today، تابلو “The First 5,000 Days” سومین اثر هنری گران قیمت که توسط یک هنرمند به فروش رسید توسط سرمایه گذار ارز دیجیتال Vignesh Sundaresan (معروف به “متاکوان”) خریداری شد و دست سان از این اثر کوتاه ماند.

بعدا، سان موفق شد یک Beeple NFT دیگر را با نام “Front Ocean” با مبلغ 6 میلیون دلار خریداری کند، اما این خرید باعث ایجاد هیاهوی زیادی در رسانه ها و دنیای ارزهای دیجیتال شد.

توکن NFT مجله تایم

NFT مخفف چیست؟

Non-Fungible Token را به اختصار NFT می گویند. NFT یک توکن منحصربه فرد (unique) بوده و با هیچ چیز دیگری قابل تعویض نیست. (در جهان تنها یک برج ایفل وجود دارد که در پاریس ساخته شده است، یک انسان به نام لیونل مسی وجود دارد و…)

NFT ها یکی از جدیدترین ابداعات در حوزه رمزارزها هستند که عمر بسیار کوتاهی دارند. توکن غیرقابل تعویض، توکن غیرقابل معاوضه و توکن غیرمثلی همه در برگردان فارسی توکن NFT استفاده شده است. توکن در دنیای ارزهای دیجیتال به ارزها و کوین هایی گفته می شود که بلاکچین یا شبکه اختصاصی خود را ندارند. اگر می خواهید درباره توکن های NFT بیشتر بدانید، می توانید مقاله کامل NFT چیست را مطالعه کنید.

 

توکن NFT چیست؟ هرآنچه باید درباره توکن های غیرقابل تعویض بدانید

 

سان همچنین مبلغ ۶۰۰ هزار ترون (تقریبا ۳۹ هزار دلار) برای آهنگ جدید لیندسی لوهان، با نام لالایی که به عنوان NFT منتشر شده است، پیشنهاد داده است و هر روز به آثار NFT مجموعه خود اضافه می کند.

 

نظر شما درباره ان اف تی ها چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

چی بگم والا… خدایا حکمتت را شکر 😕

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی