حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

امکان خرید مستقیم NFT از تلویزیون های LG در دسترس قرار خواهد گرفت

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، ال‌جی

دنیای تکنولوژی هر روز میزبان موضوعات ترند مختلفی است. در این روزها NFT ها بسیار مورد توجه هستند و خرید و فروش آن‌ها نیز رایج شده است. به همین دلیل نیز شرکت‌های مختلف سعی در فعالیت در این زمینه دارند. بر اساس اخبار دریافتی، گویا قرار است امکان خرید مستقیم NFT از تلویزیون های LG در دسترس قرار گیرد. با ترنجی همراه باشید.

امکان خرید مستقیم NFT از تلویزیون های LG در دسترس قرار خواهد گرفت

NFT ها اکنون بسیار ترند و مد هستند. توکن‌های غیر قابل تعویض یا NFT، در بازارهای مختلف موجود هستند که تلویزیون‌ها نیز از جمله آن‌هاست. اخیرا، سامسونگ بیانیه‌ای صادر کرده است که می‌گوید NFT‌ها را به تلویزیون‌های خود می‌آورد. امروز نیز ال‌جی بیانیه مشابهی را منتشر کرده  و گفته است که از بازار NFT خود به نام نمایشگاه هنری ال‌جی، کاربران می‌توانند مستقیما از تلویزیون‌ها به خرید و فروش آثار هنری دیجیتال با کیفیت بالا بپردازند.

متاسفانه در حال حاضر فقط کاربران در ایالات متحده می‌توانند به این برنامه دسترسی داشته باشند. علاوه بر این، تلویزیون‌های ال‌جی آن‌ها باید دارای webOS 5.0 یا بالاتر باشد. همانطور که در بیانیه رسمی آمده است، ال‌جی قرار است به کاربران خود اجازه دهد تا آثار هنری NFT را بخرند و یا به فروش برسانند. اولین مجموعه در ۲۲ سپتامبر در دسترس خواهد بود. این مجموعه دارای NFT هایی با ظاهر فلزی از مجسمه ساز بری ایکس بال (Barry X Ball) است.

امکان خرید مستقیم NFT از تلویزیون های LG

اولین دسته از آثار هنری دیجیتال NFT در اواخر این ماه عرضه خواهند شد. گویا خبرگزاری Verge قبلا آن‌ها را امتحان کرده‌اند. همانطور که آن‌ها گزارش می‌دهند، نصب برنامه هیچ سختی و دشواری خاصی ندارد. اما همانطور که گفته شد، در حال حاضر چیزی برای خرید هم وجود ندارد. هنگامی که اولین مجموعه در نمایشگاه هنری ال‌جی ظاهر شود، می‌توانید آن را خریداری کنید.

به گفته خبرگزاری GizChina، تنها کاری که باید انجام دهید این است که کدهای QR که روی صفحه ظاهر می‌شود را اسکن کنید. پس از آن، باید برنامه Wallypto را در تلفن خود باز کنید و تراکنش را تکمیل کنید. به عنوان یادآوری، قبل از انجام این کار، مطمئن شوید که سکه های USD (USDC) در کیف پول شما وجود دارد. برای کسانی که اطلاع ندارند، این یک استیبل کوین است که باید به دلار آمریکا متصل شود.

امکان خرید مستقیم NFT از تلویزیون های LG

به هر حال، نمایشگاه هنری LG بر اساس Hedera ساخته شده است. Hedera خود را به عنوان کاربردی‌ترین و پایدارترین دفتر کل عمومی سازمانی برای اقتصاد غیرمتمرکز توصیف می‌کند. نکته جالب در مورد این پلتفرم این است که شبکه Hedera روی بلاک چین کار نمی‌کند. در عوض، از یک جایگزین بلاک چین، یعنی هشگراف استفاده می‌کند. تنها چند شرکت وجود دارند که اعضای حاکم شبکه هدرا محسوب می‌شوند. نظر شما کاربران ترنجی درباره امکان خرید مستقیم NFT از تلویزیون های LG چیست؟ آیا این قابلیت مفید و کاربردی خواهد بود؟!

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان