حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

توکن NFT پله اسطوره دنیای فوتبال عرضه می شود

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | رمزارز

ادسون آرانتس دوناسیمنتو، ملقب به پله اسطوره دنیای فوتبال نیز وارد دنیای رمزارزها شد. مجموعه جدیدی از توکن های NFT با عنوان پله در تاریخ 12 اردیبهشت در پلتفرم Ethernity Chain منتشر خواهد شد. مجموعه ای منحصر به فرد و دیجیتالی که توسط یک هنرمند استرالیایی ایجاد شده است.

توکن NFT پله

کارت های سبک قدیمی Pele با ارزش ترین کارت های معاملاتی در جهان هستند. این هنرمند استرالیایی امیدوار است کارت های دیجیتالی آتی بتواند جایگاه مشابه کارت های سنتی در صنعت فوتبال را کسب کند.

پس از انتشار اولین کالکشن، این پلتفرم قصد دارد کالکشن دیگری از کارت های Pele NFT را مدتی بعد منتشر کند. قابل توجه است که 90 درصد از فروش ان اف تی های متعلق به پله، به یک موسسه خیریه جهانی که در زمینه توانمندسازی و آموزش کودکان با وضعیت فقر و ضعیف جامعه،اهدا خواهد شد.

 

ماجرای ۳۰۰ ترون رایگان با نصب کیف پول TronLink چیست؟

 

به نقل از zycrypto، مدیر عامل و بنیان گذار پلتفرم Ethernity Chainy، با بیان این که تمرکز آن ها بر ساخت گسترده ترین مجموعه ی NFT در دنیا است، افزود: توکن های NFT پله یک رویداد مهم برای پلتفرم ما است.

پله در توییتر خود این خبر را تایید کرد و در این رابطه نوشت:

دوستان عزیز، من خوشحالم که شرکت Ethernity به افتخار من یک توکن NFT راه اندازی می کند. واقعا جالب است که به این شیوه جاودانه شوید. چه افتخاری نصیب من شده است.

پله اسطوره فوتبال برزیل و جهان، قبل از بازنشستگی در سال 1977 میلادی، یک فوتبالیست حرفه ای در نقش مهاجم بود. در آن سال ها، پله به عنوان بهترین بازیکن قرن توسط فدراسیون بین المللی تاریخ و آمار فوتبال فیفا انتخاب شد. پله در سال های 1958 ، 1962 و 1970 نقش مهمی در سه قهرمانی جام جهانی برای برزیل داشت و در کارنامه خود در مجموع 1279 گل در 1363 بازی به ثمر رسانده است. پله مدت ها رکورددار گل زده در سطح ملی بود که بالاخره این رکورد توسط علی دایی شکسته شد.

به تازگی افراد بسیاری تمایل دارند هزینه های هنگفت و میلیون ها دلار برای خرید کالکشن های NFT پرداخت کنند. در روزهای گذشته گران ترین توکن های غیرمثلی از جمله کالکشن “The Everydays: The First 5000 Days” و “Cryptopunk # 3100” به ترتیب با قیمت های 69.3 میلیون دلار و 8 میلیون دلار فروخته شدند.

تعداد توکن های NFT در صنعت ورزش و بسیاری از صنایع دیگر رشد چشمگیری داشته است. در صنعت ورزش، شاهد حضور توکن های غیرمثلی در لیگ های مختلفی از جمله NBA ، NFL و MLB شده ایم. گفته می شود تام بریدی (Tom Brady) ، بازیکن فوتبال گریدیرون، قصد دارد پلتفرم NFT خود را در اواخر سال جاری منتشر کند.

 

فروش کاور آلبوم جنگل آسفالت هیچکس به صورت NFT و به قیمت ۱۰ میلیارد تومان!

 

دیگر ورزشکاران مانند پیت آلونزو (Pete Alonso)، بازیکن نیویورک متز، به کار حراج NFT ها پرداخته است و درآمد حاصل از آن را برای کمک به پیشرفت بازکنان لیگ پایین رده بیس بال  اختصاص می دهد.

نظر شما درباره توکن های ان اف تی چیست؟ آیا می توانند به راه صعودی خود ادامه دهند؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

انس در استانه ورود به کانال ۱۸۰۰ 😂

قابل توجه منتظران ۱۵۰۰

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی