حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کالبدشکافی پوکو F3 و سیستم خنک کننده LiquidCool Technology 1.0 Plus را ببینید

نوشته

3 سال قبل | 5 دیدگاه | پوکو

چهار روز پیش بود که پوکو F3 با اسنپدراگون ۸۷۰ و صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی رسما معرفی شد. امروز اما می توانید کالبدشکافی پوکو F3 و سیستم خنک کننده LiquidCool Technology 1.0 Plus را ببینید.

پوکو F3

کالبدشکافی پوکو F3

کالبدشکافی پوکو F3

گوشی پوکو F3 اخیرا در بازار اروپا عرضه شده و همان Redmi K40 ری-برند شده است. این شرکت روز جمعه یک فیلم کالبدشکافی Poco F3 را به صورت به اشتراک گذاشت که چندین مولفه مختلف را به همراه فناوری خنک کننده مایع، اسکنر اثر انگشت منحصر به فرد و موتور خطی نشان می دهد.

 

 

این گوشی به کوالکام Snapdragon 870 مجهز شده و دارای بلندگوهای دوگانه، دوربین سه گانه عقب، پشتیبانی از شارژ سریع و سایر مشخصات چشمگیر با قیمت پایه 349 یورو است.

پوکو گلوبال یک ویدیوی کوتاه تقریبا ۲ دقیقه ای را در توییتر به اشتراک گذاشت که نشان دهنده کالبدشکفی Poco F3 است. این ویدیو با سینی دو سیم کارت شروع می شود و در ادامه میکروفون، چراغ قوه LED، یکی از سنسورهای نور محیط ۳۶۰ درجه و فرستنده IR نشان داده می شود. سپس سه ماژول جداگانه برای سه سنسور دوربین (شامل سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، سنسور ۸ مگاپیکسلی با لنز فوق عریض و سومین دوربین ۵ مگاپیکسلی ماکروتله) را می بینیم.

با حذف باتری 4520 میلی آمپری امکان دسترسی به اسکنر اثر انگشت جانبی فراهم می شود. این حسگر مانند سایر گوشی ها نیست که در نوعی شیار قرار دارد. در Poco F3 اسکنر اثر انگشت نصب شده در کنار صفحه، مانند یک دکمه روشن / خاموش معمولی به نظر می رسد.

پس از حذف صفحه نمایش E4 AMOLED که طبق نظر Poco حدود ۱۵ درصد مصرف برق کمتری دارد و از حداکثر روشنایی 1300 نیت پشتیبانی می کند، خنک کننده مایع قابل مشاهده است. این خنک کننده مایع را پوکو LiquidCool Technology 1.0 Plus می نامد. این نواری از مس است که از جایی که CPU قرار دارد تا وسط محلی که باتری در آن جاست ادامه دارد. وظیفه آن این است که گرما را از پردازنده پراکنده می کند. پوکو می گوید این اجازه می دهد تا حرارت سه بعدی دفع شود.

بلندگوهای دوگانه نیز دیده می شوند و بلندگوی بالای گوشی بسیار کوچکتر از بلندگو پایین است که در پایین قرار دارد. بلندگوهای Poco F3 از Dolby Atmos و Hi-Res Audio پشتیبانی می کنند. به گفته این شرکت، بین باتری و پورت USB Type-C موتور خطی محور X قرار دارد که لرزش سه بعدی را ارائه می دهد.

نظر شما درباره پوکو F3 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Babak

از سیستم اثر انگشتش خوشم اومد خیلی باریک ه. امیدوارم با قیمت مناسب وارد ایران بشه تا بتونیم بخریم.
بی شک f3 یا x3pro گوشی بعدی منه

TaHaSoLtAnI

گوشی بسیار قابلیه
منتظر تست مقاومتش هستم
و امیدوارم با قیمت معقولی بیاد تو ایران

AŁɪ

واقعا بی نظیره بهترین مشخصات رو جمع کرده ، یکی از بی نقص ترین گوشی ها تو این بازه قیمتی هست .

Mr.A

همه چیش بیسته لامصب
همه مشخصات عالی با یه قیمت عالی
منتظر جری و تستاش هستم ببینم اونجا چه میکنه

Milad7

F2 که واقعا موفق و عالی بود ، ببینیم استقبال از F3 چطور خواهد بود🙃

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)