حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سری جدید لپ تاپ هواوی میت بوک ایکس پرو با پردازنده های نسل ۱۱ اینتل می آیند

نوشته

3 سال قبل | 11 دیدگاه | اولترابوک، هواوی

هواوی سری جدید و ۲۰۲۱ لپ تاپ میت بوک ایکس پرو را با پردازنده های نسل یازدهم اینتل روانه بازار می کند. سری جدید از نظر ظاهری تغییری نمی کند و به مانند نسل قبلی خواهد بود و تنها سخت افزار بروزرسانی می شود. این سری در دو مدل با پردازنده های Core i5 و Core i7 ارایه می شود.

لپ تاپ هواوی میت بوک ایکس پرو

سال گذشته بود که نقد و بررسی لپتاپ هواوی میت بوک ایکس پرو را به صورت اختصاصی در ترنجی خواندیم.

امروز هواوی از معرفی و عرضه لپ تاپ های جدید خود سری میت بوک ایکس پرو ۲۰۲۱ در آینده ای نزدیک خبر داده است. سری جدید به آخرین نسل پردازنده های Intel Core مجهز خواهند بود، در حالی که طراحی ظاهری همانند نسخه های قبلی است. این لپ تاپ ها با حاشیه های باریک ارائه می شود و فقط 1.33 کیلوگرم وزن دارد. نسل جدید نیز مانند نمونه قبلی، در یک فرم کوچک و قابل حمل و با ضخامت 14.6 میلی متر عرضه می شود.

نسخه جدید لپتاپ هواوی میت بوکس ایکس پرو

نسخه جدید لپتاپ هواوی میت بوکس ایکس پرو

 

به نقل از pocketnow، هواوی MateBook X Pro 2021 از یک نمایشگر Ultra FullView 13.9 اینچی با رزولوشن 3K (3000 × 2000) در 260ppi پشتیبانی می کند. این لپ تاپ با نسبت صفحه نمایش به بدنه 91 درصد ارائه می شود. این صفحه نمایش پشتیبانی از لمس هم زمان 10 نقطه ای را به همراه خواهد داشت که به شما امکان می دهد با ضربه زدن یا کشیدن انگشتان خود روی صفحه با دستگاه ارتباط برقرار کنید. این صفحه نمایش از 100 درصد طیف رنگی sRGB (مقدار معمولی) و نسبت کنتراست 1500:1 پشتیبانی می کند.

 

هواوی MateBook X Pro 2021 جدید به پردازنده های نسل یازدهم اینتل، همراه با Iris X Graphics مجهز شده است. این سری در دو گزینه Core i5-1135G7 و Core i7-1165G7 ارایه می شود. حافظه 512 گیگابایت / 1 ترابایت NVMe PCIe SSD دارد. این لپ تاپ از طرح جدید فن دوتایی باله ای جدید HUAWEI Shark با تراکم بیشتر تیغه های نازک S شکل استفاده می کند. بعلاوه، یک محفظه فوق العاده نازک برای خنک سازی اضافه می شود.

 

علاوه بر پورت USB-A معمولی و جک هدفون 3.5 میلی متری، این لپ تاپ به دو پورت USB-C مجهز است که از انتقال داده های دو طرفه تا 40Gbps و همچنین برای شارژ و نمایشگر پشتیبانی می کند (4K @ 60Hz ، با بالاترین وضوح 2160 * 3840).

آنباکسینگ لپتاپ هواوی میت بوک ایکس پرو

این لپ تاپ به یک باتری 56 وات ساعت مجهز است که گفته می شود به شما امکان تماشای فیلم های 1080P را تا 10 ساعت و یا انجام کارهای روزانه تا ۱۱ ساعت و همچنین مرور صفحات وب را به مدت ۱۰ ساعت می دهد.

از دیگر مشخصات سری جدید می توان به پشتیبانی از WiFi 6 با شبکه آنتن دوگانه MIMO 2 × 2 و بلوتوث 5.1 اشاره کرد.

 

منتظر معرفی سری جدید هواوی میت بوک ایکس پرو هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

منتظرم این بهترین لپ‌تاپ جهان رو بگیرم و برم…

TaHaSoLtAnI

چه کنایه ای 😂

Tanha122

سلام مصطفی عزیز بابت راهنمایی خرید لبتاب ممنون من hp zbook15g3 خریدم 512 گیگ ssd داره 512 گیگ دیگه بگیرم یا ن

m.b

به به چه خبر خوبی برای سال جدید… مبارکت باشه داداش…
اون دیگه بستگی به استفاده خودت داره… من بودم اگر جایگاهش بود میگرفتم…

Tanha122

اره تا چهار ترا ssd پشتیبانی میکنه . و رمش هم تا ۶۴ ddr 4 میره . ک فعلا ۳۲ هست بسه فق ۵۱۲ گیگ ssd داره جای دو شیار حافظه اس اس دی داره ک ی 512 روشه یکی دیگم خالی داره و همچنین جای دو تا شیار رم ۱۶.

m.b

پس یکی به نظرم بزن…

iTroll 2nd Gen

مصطفی جان شما که درباره تکنولوژی از من بیشتر میدونی
میشه لطفا بگی اضافه کردن سیلیکون و اکسیژن و یا گرافن به باتری باعث چه اتفاقی میشه ؟
خیلی ممنون میشم توضیح بدی دوست عزیز ♥️

m.b

والا من خودمم اصلاً راجبش چیزی نمیدونستم…
ادعای شرکت اینه که بازده بیشتری نسبت به باتری های قبلی داره برای همین در حجم کمتر همون کارایی گذشته رو داره و این میتونه ضخامت باتری رو کمتر کنه… و دومی هم اینکه با سرعت های خیلی بالا سازگاره…

iTroll 2nd Gen

ممنونم بهرحال 🙏

m.b

❤️🌹

Milad7

به به عالی 🙌🏻

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی