حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لپ تاپ هواوی MateBook X Pro جدید با قیمت ١,۴٩٢ دلاری رسماً معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، لپ‌تاپ، هواوی

لپ تاپ‌های MateBook هواوی، به وضوح از محصولات جذاب این کمپانی هستند که کیفیت بسیار زیادی نیز دارند. امروز هواوی از لپ تاپ جدید خود رونمایی کرده است. لپ تاپ هواوی MateBook X Pro جدید امروز در چین با نمایشگر جدید و قیمتی نسبتاً زیاد معرفی شده است. در ادامه، با ما همراه باشید.

مشخصات فنی و قیمت لپ تاپ هواوی MateBook Pro X جدید

هواوی در آخرین اقدام خود، لپ تاپ MateBook E را معرفی کرده بود.

 

لپ تاپ هواوی MateBook E با نمایشگر OLED و قیمت ٩۴٠ دلار معرفی شد

 

به گزارش Huawei Central، هواوی امروز رسماً از جدیدترین لپ تاپ خود با نام MateBook X Pro پرده برداری کرده است. این لپ تاپ، مجهز به نمایشگر ١۴.٢ اینچی جدید، عملکرد ارتقاء یافته با تراشه‌های اینتل و امکاناتی جدید است. در بخش نمایشگر، این لپ تاپ از نمایشگر پیشرفته‌ای با نسبت ٩٢.۵ درصد به بدنه بهره می‌برد. از دیگر مختصه‌های این نمایشگر، می‌توان به وضوح ٣,١٢٠×٢,٠٨٠، پشتیبانی از گستره رنگی DCI-P3، کالیبراسیون رنگ حرفه‌ای 3D Lut، بیشینه نوری ۵٠٠ نیتی، رفرش ریت ٩٠ هرتزی، گواهینامه TÜV Rheinland و دقت رنگ میانگین Delta E < 1 اشاره کرد.

در بالای نمایشگر این لپ تاپ جدید، حاشیه‌ای با ضخامت تنها ۶ میلی متر وجود دارد. این حاشیه، از وبکم MateBook X Pro جدید نیز پشتیبانی می‌کند. به همین صورت، هواوی در بخش مدیریت حرارت نیز تمرکز زیادی داشته و از سیستم مدیریت گرما با فن دوگانه، سه ورودی هوا و خنک کننده VC در MateBook X Pro جدیدش استفاده کرده است. بنابراین، این ترکیب می‌تواند موجب بهبود عملکرد مدیریت حرارت تا ١٠٠ درصد بشود! شایان ذکر است که این لپ تاپ با ۴ درگاه Type-C همراه شده است!

ترک پد جدید این لپ تاپ، حساسیت بیشتری دارد و بهتر از آن می‌توان استفاده کرد. همچنین سیستم صوتی این لپ تاپ با پیشرفت خوبی مواجه شده است. به طوری که غول فناوری چینی، در آن از اسپیکر شش گانه استفاده کرده است! طراحی این بلندگوها، به صورت یکپارچه است. همچنین در بخش سرعت شارژ، میت بوک ایکس پروی جدید مجهز به شارژر گالیم نیتریدی با توان ۹٠ واتی شده است. از طرف دیگر، این لپ تاپ دارای قابلیت Super Device هواوی است و می‌توان داده‌ها را به طور بی وقفه در آن انتقال داد.

در نهایت، نوبت به برچسب قیمتی این لپ تاپ جدید می‌رسد. لپ تاپ هواوی MateBook X Pro جدید، دارای نسخه‌های مختلفی است که قیمت هر کدام، به شرح ذیل می‌باشد:

– ١۶/۵١٢ گیگابایتی با Core-i5: برابر با ٩,۴۹٩ یوان (معادل ١,۴٩٢ دلار آمریکا)

– نسخه ١۶/۵١٢ گیگابایتی با Core-i7: برابر با ١٠,۴٩٩ یوان (معادل ١,۶۴٨ دلار آمریکا)

– نسخه ١۶ گیگابایت حافظه رم و ١ ترابایت حافظه داخلی: ١٢,۴٩٩ یوان (معادل ١,٩۶٢ دلار آمریکا)

نظر شما در مورد این لپ تاپ تازه وارد هواوی چیست؟ آیا مشخصات و قیمت این لپ تاپ مورد واقع شما شده‌اند؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali karimi

سلام، مشخصات عالی داره لب تاب هواوی البته بیشتر لبتابهای هواوی عالی هستن نمیشه گفت نه بدن، نسخه 1ترابایتیش فکر کنم خیلی بالا یاشه حدودا با دلار30تومانی ما میشه60 میلیون که فکر نکنم اینقدر ارزش داشته باشه، البته خب بدبختانه دلار تو کشور قیمتش بالا هستش و قیمت این لبتاپ اینقدر شده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️