حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ رونمایی هواوی Pocket S2 فاش شد: ۸ اسفند ماه

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | شایعات، هواوی

در نوامبر سال گذشته میلادی بود که شایعاتی منتشر شد و وجود گوشی تاشو جدیدی از برند هواوی را نشان داد. در ابتدا، ادعا می‌شد که تاریخ رونمایی Pocket S2 هواوی در ماه دسامبر خواهد بود. پس از آن، در ماه دسامبر گزارش دیگری منتشر شد که نشان می‌داد رونمایی این تلفن هوشمند تاشو تا اوایل سال ۲۰۲۴ به تعویق افتاده است. هم اکنون اما، گزارش جدیدی منتشر شده که تاریخ دقیق رونمایی Pocket S2 را فاش می‌کند.

احتمالا هواوی Pocket S2 در ۸ اسفند ماه به همراه لپ‌تاپی با پردازنده Kirin معرفی می‌شود

یک افشاگر معروف چینی، تاریخ دقیق رونمایی هواوی Pocket S2 را به اشتراک گذاشته است. وی همچنین ادعا می‌کند که این شرکت، از یک نوت بوک جدید مجهز به تراشه Kirin نیز رونمایی خواهد کرد. با توجه به اطلاعات منتشر شده از سوی این افشاگر، انتظار می‌رود که Huawei Pocket S2 در ۲۷ فوریه (۸ اسفند ماه) و در جریان رویداد کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۴ (MWC) معرفی شود. گفته می‌شود که این تلفن هوشمند تاشو، نیروی پردازشی مورد نیاز خود را از طریق تراشه آندرکلاک شده Kirin 9000s تأمین خواهد کرد. همان‌طور که می‌دانید، گوشی های پرچمدار سری میت ۶۰ که در سال گذشته میلادی معرفی شدند نیز، از همین تراشه برخوردار بودند. متاسفانه اطلاعاتی درباره سایر مشخصات Pocket S2 منتشر نشده است.

هواوی P50 Pocket

هواوی P50 Pocket

همان‌طور که منبع این گزارش اشاره می‌کند، لپ‌تاپ جدید هواوی نیز با پردازنده Kirin در آینده‌ای نزدیک معرفی خواهد شد. با وجود آنکه اشاره‌ای به تاریخ رونمایی این محصول نشده است، اما انتظار می‌رود که این لپ‌تاپ در کنار پاکت اس ۲ معرفی شود. یک افشاگر دیگر اطلاعات ادعا کرده که پردازنده Kirin PC دارای ۴ هسته‌ بزرگ و ۴ هسته متوسط TSV خواهد بود. از Maleoon 910 به عنوان پردازنده گرافیکی استفاده خواهد شد.

انتظار می‌رود که گران‌قیمت‌ترین نسخه این لپ‌تاپ آینده هواوی دارای ۳۲ گیگابایت حافظه رم LPDDR5-6400 و ۲ ترابایت حافظه ذخیره سازی SSD باشد. این محصول از ۳ یا ۴ پورت USB  4 برخوردار خواهد بود. انتظار می‌رود که عملکرد این دستگاه مشابه Apple A12Z باشد. Maleoon 910 پردازنده گرافیکی اختصاصی هواوی است. بنابراین انتظار می‌رود که رایانه شخصی مجهز به پردازنده Kirin، سیستم عامل HarmonyOS را اجرا کند.

سری هواوی P70 و گوشی تاشو Pocket S2 در نیمه اول سال ۲۰۲۴ عرضه می‌شوند

نظر شما چیست؟ آیا هواوی با عرضه لپ‌تاپی با برخورداری از پردازنده Kirin، رقبا را به چالش خواهد کشید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی