حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پنل جلویی آیفون ۱۳ با ناچ کوچکتر لو رفت

نوشته

3 سال قبل | 6 دیدگاه | اپل، شایعات

در هفته های گذشته چندین گزارش در مورد سری جدید آیفون منتشر شده است. اگرچه اپل این دستگاه ها را تا قبل از ماه سپتامبر سال جاری عرضه نخواهد کرد، اما گزارشات مختلف از کوچکتر شدن بریدگی آیفون ۱۳ اپل حکایت دارند. حال در جدیدترین این موارد، پنل جلویی آیفون ۱۳ با ناچ کوچکتر لو رفته است که با هم نگاهی به آن می اندازیم.

پنل جلویی آیفون ۱۳

طبق عکس هایی که از پنل جلویی آیفون ۱۳ توسط وب سایت یونانی iRepairدر اختیار macrumors گذاشته شده است، آیفون های آینده با همان اندازه نمایشگرهای ۵.۴ اینچ ، ۶.۱ اینچ و ۶.۷ اینچ عرضه خواهند شد. کوچکتر شدن بریدگی در این آیفون ها در نتیجه تغییر جایگاه بلندگوی گوشی به بالای پنل جلویی آیفون ۱۳ می باشد که پیش از این و در آیفون های قدیمی تر، این بلندگو بین سنسور های دوربین و تشخیص چهره و دقیقا در مرکز بریدگی قرار داشت. شایعه این طراحی اولین بار، در سال گذشته و برای مدل های آیفون ۱۲ منتشر شده اما در نهایت محقق نشد.

پنل جلویی آیفون ۱۳

پنل جلویی آیفون ۱۳

تحلیلگر مشهور اپل، مینگ چی کو و چند منبع دیگر قبلاً ادعا کرده بودند که چندین مؤلفه از اجزای فیس آی دی در مدل های آیفون ۱۳ با یکدیگر تلفیق می شوند و در نتیجه ابعاد ناچ کاهش محسوسی پیدا خواهد کرد، اگر چه آن ها حرفی از تغییر جایگاه بلندگو به بالای صفحه نمایش نزدند.

هرآنچه از سری آیفون ۱۳ یا آیفون 12S می دانیم

طراحی ناچ از زمان عرضه در آیفون X در سال ۲۰۱۷ تغییری نداشته است. پس از کوچک شدن احتمالی ناچ در آیفون های امسال، کو می گوید که اپل قصد دارد حداقل برخی از مدل های آیفون ۲۰۲۲ را، مانند گلکسی S۲۱ سامسونگ و دیگر تلفن های هوشمند اخیر، به یک صفحه نمایش با حفره داخل نمایشگر مجهز سازد. به دنبال آن نیز، آیفون با طراحی تمام صفحه واقعی بدون بریدگی و حفره، از اوایل سال ۲۰۲۳ معرفی و عرضه شوند.

مشخصات احتمالی آیفون ۱۳

انتظار می رود دیگر بخش های طراحی آیفون ۱۳، تقریبا یکسان با مدل آیفون ۱۲ باشند. همچنین شایعات حاکی از ویژگی های جدید جدید شامل نمایشگر ۱۲۰ هرتز در مدل های Pro، باتری های بزرگتر، تراشه A15 سریعتر و بهبود دوربین است. انتظار می رود اپل در ماه سپتامبر از آیفون ۱۳ رونمایی کند و این نشان دهنده بازگشت به بازه زمانی معمول عرضه خود است.

صفحه نمایش آیفون ۱۳ مجهز به سنسور تاچ آی دی خواهد بود

نظر شما راجع به پنل جلویی آیفون ۱۳ چیست؟ باید منتظر ماند و دید که اپل پس از عرضه ۴ نسل از آیفون ها با طراحی ناچ یکسان، بالاخره دست به تغییر اندازه آن می زند یا خیر.

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
david2arc

چقدر آشناست😑

خیالتون راحت.
تا سری آیفون ۱۵ فک کنم همون ناچ باشه ولی با ضخامت خیلی خیلی کمتر….

V800B

ب نظرم نبودنش بهتره
ولی بودنش ی جوریع ی حس جالبع شخصا از ی تک‌ سوراخ ی طرف بیترع
البتع سوراخ وسط دوربین خوبع

iTroll 2nd Gen

بزرگترین تغییر قرن 😍😍😍😍
کدوم شرکت بنجل ساز چینی و کره ای تونسته اینقدر ناچ رو کوچک کنه ؟؟؟؟؟؟؟
مطمئنا این سری ۱۲۰ هرتز هست و سرعت و روانی اون مطمئن باشید ۲ برابر ۶۰ هرتزی های بنجل سازهای چینی خواهد بود 😍😍😍😍😍 چون همین ۶۰ هرتز اپل دو برابر روانتر از ۱۲۰ هرتز های بنجل سازها است😍😍😍😍

iTroll 2nd Gen

اصلاح میکنم دو برابر ۱۲۰ هرتزی های بنجل ساز ها خواهد بود

Milad7

با ناچ تا ۱۵۰۰ 😁😁😁

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی