حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ناچ آیفون تا ۲ سال دیگر حذف نمی شود اما باریکتر خواهد شد

نوشته

3 سال قبل | 10 دیدگاه | اپل، شایعات

سال ۲۰۱۷ بود که طراحی جدید اپل برای آیفون X ارایه شد. ناچ (بریدگی بالای نمایشگر) یکی از جنجالی‌ترین نکات طراحی بود. خیل عظیمی از برندهای کم اصالت تر فورا آن را استفاده کردند تا طراحی آن ها به روز دیده شود. برخی برندها راه حل خود را ارایه کردند تا این ناچ عریض را کمتر کنند. برخی هم مانند سونی هنوز تن به تن در ندادند! طبق جدیترین شایعات می شنویم که ناچ آیفون تا ۲ سال دیگر حذف نمی شود اما باریکتر خواهد شد. این یعنی ناچ عریض حداقل ۵ نسل روی آیفون ها را خدشه دار کرده و خواهد کرد. شما هم اگر طرفدار iOS باشید، قطعا انتخاب دیگری جز قبول کردن آن ندارید.

ناچ آیفون

اپل رویدادی را برای هفته آینده در نظر گرفته است که انتظار داریم چهار آیفون جدید ببینیم. شایعات در مورد ناچ سکوت کرده و منجر به این می شود که مجموعه آیفون ۱۲ ناچ فوق العاده گسترده ای را که در سه سال گذشته بخشی از صفحه نمایش بوده را حفظ کند.

یک افشاگر معروف در توییتر نشان داد که طراحی ناچ نه تنها در آیفون ۱۲ بلکه در آیفون ۱۳ 2021 نیز وجود خواهد داشت، هرچند که کمی نازک تر خواهد شد.

ما می دانیم که خیلی زود است که چنین پیش بینی هایی در مورد تلفنی انجام شود که انتظار نمی رود در کمتر از 12 ماه دیگر وارد شود، اما Ice universe که منبعی قابل اعتماد بوده و مدتهاست اطلاعات داخلی را ارائه می دهد و ما تصمیم می گیریم که به او اعتماد کنیم، این را عنوان کرده است.

اپل به طور واضح روند سوراخ نمایشگر یا ناچ قطره طور را که دیگران در حال اجرا هستند دنبال نمی کند و کمی بیشتر روی Face ID می ماند. کوپرتینویی ها به وضوح روی طراحی قمار می کنند و راه حل های مشکوک مانند قطع قرص را که تمام ابزارهای تشخیص چهره را در خود جای داده است، عملی نمی کند، کاری که هواوی انجام می دهد.

ما گمان می کنیم که اپل تا زمانی که دوربین زیر نمایشگر به جریان اصلی تبدیل نشود، با درجه ناخوشایندی از ناچ پیش خواهد رفت.

نظر شما درباره تصمیم اپل و ناچ عریض چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
OnePlus_Fan

این پا فشاری اپل برا استفاده از ناچ رو واقعا درک نمی کنم

The MTest MT

حسگر های خیلی زیادی داره هرچند بدرد بخور نیستن

Demon

کاملا تصمیم خوبیه. هنوز سلفی زیر نمایشگر به تکامل نرسیده واگر دقت کنید هیچ پرچمداری سلفی پاپ آپ نداره.

OnePlus_Fan

حتما وان پلاس 7 پرو پشمک بوده درسته؟

Demon

عه فقط همین یه مدل که اونم تو سری جدید استفاده نشد. ولی بیشتر منظورم سری های جدید بود.

Mahdi

من که بدم نمیاد چه ناچ باشه چه پانچ فقط تشخیص چهره قوی داشته باشه ، پی۴۰پرو هم از پانچ عریضش راضیم چون تشخیص چهره سریعی داره ، حداقل تا حسگر های اثر انگشت به تکامل برسن

Dr.Nazer

به تکامل برسن؟!

Milad7

منظورش حسگر زیر صفحه اس! هنوز یک سری باگ دارن به نسبت حسگر فیزیکی

Dr.Nazer

تو اصن حاشیه بذار، همین که اگزینوس ۹۹۰ و پلاستیک نداره خودش خیلیه!

Milad7

من با ناچ مشکلی ندارم فقط یه کم کوچکتر بشه دیگه عالیه 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)