حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

خانواده هواوی P50 هم ۳ عضو خواهد داشت، احتمال تاخیر معرفی تا اردیبهشت ۱۴۰۰

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | شایعات، هواوی

هواوی P50 شاید به اندازه پرچمدارهای ۲ نسل قبل هواوی هیجان رونمایی برای بازار جهانی نداشته باشد اما همچنان ما می دانیم که باید منتظر یک مجموعه نوآوری جذاب از هواوی باشیم. امشب اطلاعات جدیدی منتشر شده که البته ما درباره آن ها تقریبا مطمئن بودیم. با این حال بد نیست یادآوری کنیم که خانواده هواوی P50 هم ۳ عضو خواهد داشت، احتمال تاخیر معرفی تا اردیبهشت ۱۴۰۰ هم وجود دارد.

هواوی P50

طبق جدیدترین اطلاعات منتشر شده از رسانه های چینی، سری هواوی P50 در سه مدل ارایه می شود. این محصولات شامل مدل پایه هواوی P50 در کنار P50 Pro و P50 Pro Plus می شود. این دقیقا مشابه سری هواوی P40 در سال ۲۰۲۰ است.

این گزارش همچنین نشان می دهد که هواوی P50 به صورت پیش فرض با سیستم عامل HarmonyOS ارایه خواهد شد. این تاییدی بر گزارشی است که پیش از این هم با هم خوانده بودیم.

تست HarmonyOS روی هواوی P50 در حال انجام است

 

هواوی سیستم عامل HarmonyOS را همین ماه ارایه خواهد کرد. این شرکت همچنین نقشه راه برای به روزرسانی مدل های قدیمی از جمله دستگاه های پرچمدار و میان رده را به اشتراک خواهد گذاشت. با این حال، این شرکت هنوز دستگاهی را که این سیستم عامل را به صورت پیش فرض ارایه کرده باشد، معرفی نکرده است.

گزارش حاکی از آن است که هواوی می خواهد عرضه هواوی P50 را در چین تا اردیبهشت ۱۴۰۰ به تاخیر بیاندازد. این تاخیر احتمالا برای نهایی شدن آمادگی HarmonyOS است که باید به صورت پیش فرض روی این دستگاه نصب شود.

همانطور که از اطلاعیه های قبلی می دانیم، غول فناوری چینی در حال برنامه ریزی بزرگ برای گسترش قوی HarmonyOS در سال ۲۰۲۱ است. در همین راستا گفته است که تا پایان سال جاری این سیستم عامل را روی بیش از ۳۰۰ میلیون دستگاه نصب کند.

هواوی P50

هواوی P50

به هر حال ارایه اولیه سیستم عامل جدید هواوی روی یک گوشی پرچمدار این پیام را ارسال می کند که ما آماده ارایه جدی سیستم عامل خود هستیم. پیش از این آغاز سیستم عامل های نوپا مانند تایزن، عموما روی دستگاه های اقتصادی بود.

طراحی خاص هواوی P50 در بخش دوربین

به هواوی P50 Pro با طراحی جسورانه اش، سلام کنید 👋🏽

به هواوی P50 سلام کنید: طراحی جدید Huawei تایید می شود

رندرهایی که قبلاً منتشر شده بودند مشخصات طراحی هواوی P50 را به نمایش گذاشتند. این رندرها شامل صفحه نمایش لبه تخت برای مدل عادی و خمیده برای مدل پرو بود که با طراحی سوراخ نمایشگر تکی برای دوربین ارایه است. همچنین، این دستگاه ها طراحی خاصی برای قاب دوربین ارایه می کنند که به احتمال زیاد به جدیدترین فناوری های دوربین برای تجربه حداکثری عکاسی و فیلم برداری مجهز می شوند.

طبق یک گزارش، هواوی P50 با بزرگترین سنسور دوربین موبایل همراه خواهد بود تا کیفیت عکس های گرفته شده توسط کاربران را افزایش دهد و در مقایسه با دستگاه های P40 یا Mate 40 قدرتمندتر خواهد بود.

حسگر دوربین ۱ اینچی سونی به زودی معرفی می شود

آخرین شایعه هم مربوط به Kirin 1000L می شد که شاید در مدل پایه هواوی P50 استفاده شود. تراشه ای که با مشخصات کمی پایین تر از Kirin 9000 و توسط سامسونگ تولید خواهد شد.

نظر شما چیست؟ منتظر خانواده هواوی P50 هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
S AH

الآن این ۲ ساعت رد شده به زمان جدیده یا قدیم🙂😑

persepolis

به احتمال زیاد 23 اردیبهشت درخواست بدم برای معرفی و تاریخ دگزوش هم 2 تا 4 خرداد
و بزودی تاریخ هاش را اعلام میکنم…

persepolis

comment image

comment image

comment image

کیف و محافظ صفحه P50 سری آماده! – اما یک تناقض

الگوهای سری P50 به تولیدکنندگان لوازم جانبی شخص ثالث توزیع شده است. با توجه به برخی از تصاویر دریافتی ، دیگر برای طراحی دوربین عقب سری P50 جای تعجب نیست. یک طراحی دوربین دوتایی در انتظار ما است. اما یک وضعیت عجیب با محافظ صفحه نمایش وجود دارد ، هیچ سوراخ دوربین در وسط وجود ندارد. بیایید وارد جزئیات شویم.

بله ، سوراخ هایی در قالب های هولستر وجود دارد ، اما ما هنوز نتوانسته ایم اطلاعات دقیق را از دستگاه دریافت کنیم. اما به نظر می رسد که طراحی دوربین مانند طراحی در نظر گرفته شده خواهد بود.

یک تناقض عجیب در الگوهای محافظ صفحه

الگوهای محافظ صفحه نمایش به اشتراک گذاشته شده برای دوربین سوراخ ندارند. این س aالی را در ذهن متبادر می کند: آیا سری P50 دوربین زیر صفحه ای خواهد داشت؟ احتمال دیگر این است که هیچ کار خاصی برای سوراخ دوربین در الگوی تولید شده انجام نشده است. ما فکر می کنیم یک دوربین زیر صفحه نمایش خواهد آمد ، اما در بال هواوی ، پاسخ ممکن است متفاوت باشد.

Milad7

ایولا 👍🏻 حسابی منتظر این سری هستیم😘

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)