حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حسگر دوربین ۱ اینچی سونی به زودی معرفی می شود

نوشته

3 سال قبل | 8 دیدگاه | سونی

دوربین های گوشی های هوشمند مسیری طولانی را طی کرده اند و راهی برای انکار پیشرفت و توسعه فوق العاده آن ها وجود ندارد. سونی و سامسونگ به طور مداوم سعی در بهبود و توسعه سنسورهای دوربین داشته اند و در این راه رقابت جذابی را نیز شکل داده اند. در روزهای گذشته در حالی که سامسونگ سنسور ISOCELL GN2 را معرفی کرد، امروز سونی اعلام کرد به زودی از بزرگ ترین سنسور دوربین گوشی های هوشمند رونمایی می کند. به نظر می رسد باید منتظر معرفی حسگر دوربین ۱ اینچی سونی در ماه آینده باشیم.

حسگر دوربین ۱ اینچی سونی

طبق خبری که در wccftech، منتشر شده است حسگر دوربین ۱ اینچی سونی در راه است و به زودی از سوی این شرکت معرفی می شود. با این حال، هنوز جزئیات زیادی از این حسگر دوربین منتشر نشده است، اما این گزارش حاکی از آن است که هواوی برای اولین بار از جدیدترین سنسور سونی در گوشی P50 خود استفاده خواهد کرد که در سال جاری عرضه می شود. این تلفن همچنین دارای یک سنسور دوربین فوق عریض و یک تله فوتو و یک لنز پریسکوپی خواهد بود.

همچنین هیچ اطلاعاتی در مورد توانایی سنسور ۱ اینچی سونی نداریم. اما اگر از منظر عکاسی یا فیلم برداری به آن نگاه می کنید، بله درست است سنسور بزرگ تر به معنای عملکرد بهتر در نور کم و ثبت جزییات بیشتر است.

حسگر دوربین ۱ اینچی سونی

حسگر دوربین ۱ اینچی سونی

همچنین لازم است بدانید که این اولین بار نیست که یک سنسور دوربین ۱ اینچی به تلفن های همراه راه پیدا می کند. پاناسونیک در سال ۲۰۱۴ با Lumix CM1 برای اولین بار این کار را انجام داد. البته، در آن زمان آن گجت یک تلفن همراه ترکیبی با دوربین بود که پاناسونیک آن را معرفی کرده بود. کاری که سونی در اینجا انجام می دهد ساخت این حسگر برای گوشی های هوشمند است که کاملا تکنولوژی ساخت متفاوتی دارد.

اما نکته نگران کننده ای که وجود دارد، اندازه ۱ اینچی این حسگر است که بسیار بزرگ است و می تواند فضای دیگر حسگرهای دوربین را که به طور معمول در پشت گوشی های هوشمند قرار دارند را محدود کند. این بدان معناست که ما نباید انتظار داشته باشیم که این سنسور در هر پرچم داری ظاهر شود، زیرا استفاده از این حسگر برای تلفن هایی که از طراحی فضای دوربین مناسب برخوردار هستند، بیشتر منطقی است.

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

سنسور فقط سونی

c.T.S.A.c

چه عجب افتخار دادن !

Mahdi

عاشقتم سونی

Mahdi

به به سونی وارد می شود

Mahdi

مصطفی یه سوال میدونی مراسم معرفی k40 pro چه ساعتیه اگه میدونی بگی ممنون میشم 😘😘😘

m.b

نه والا دنبال نکردم…

Afson

اگر اینجوری باشه پی ۵۰ قراره معجزه کنه با دوربینش

Milad7

مرسی سلطان🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی