حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی نوا ۹ به مانند Mate 40E به پردازنده Kirin 990E مجهز خواهد بود

نوشته

3 سال قبل | 6 دیدگاه | هواوی

هواوی با تجهیز تلفن های هوشمند نوا ۸ به Kirin 985 که در سری نوا ۷ استفاده می شد، بسیاری از کاربران را غافلگیر کرد. موافقم، تهیه یک گوشی هوشمند جدید با پردازنده نسبتا قدیمی، البته کاملاً قدرتمند، چیزی نیست که شما هنگام خرید یک محصول جدید انتظار دارید. اما هواوی نوا ۹ در این زمینه شما را نا امید نمی کند. این مدل با پردازنده Kirin 990E که در هواوی Mate 40E نیز استفاده شده بود، معرفی خواهد شد.

هواوی نوا ۹ به مانند Mate 40E به پردازنده Kirin 990E مجهز خواهد بود

به نقل از gizchina، هواوی نوا ۹ از همان پردازنده ای استفاده خواهد کرد که در گوشی های Mate 40E و همچنین Mate 30E Pro 5G به کار گرفته شده بود. اگرچه انتظار عملکرد خیلی بهتر و بهبود کارایی نسبت به پردازنده Kirin 985 در پردازنده جدید 990E نداریم اما به هر حال این پردازنده در تست چند هسته ای  AnTuTu و Geekbench حدود 20 درصد سریع تر ظاهر شده است. Kirin 990E از نظر بهره وری انرژی نیز عملکرد بهتری دارد، اگرچه هر دو پردازنده از فناوری ساخت 7 نانومتری استفاده کرده اند.

حق اختراع 5G هواوی

هنوز هیچ چیزی در مورد مشخصات خود هواوی نوا ۹ منتشر نشده است و همچنین هیچ اطلاعاتی در مورد تاریخ احتمالی معرفی نیز از سوی هواوی اعلام نشده است.

 

همان طور که می دانید اوایل این ماه، Huawei رسما از گوشی هوشمند جدید Huawei Mate 40E خود رونمایی کرد. این خانواده شامل ۴ عضو هواوی Mate 40 ، Mate 40 Pro ، Mate 40 Pro Plus و هواوی Mate 40 RS بود که هواوی Mate 40E به عنوان پنجمین عضو به این خانواده پیوست.

گوشی های هوشمند جدید Mate 40E تقریباً همان مشخصات نسخه استاندارد Mate 40 را دارند. تفاوت اصلی در Kirin 990E 5G است، در حالی که Mate 40 به Kirin 9000E مجهز است.

 

تراشه هواوی Kirin 9000 و Kirin 9000E رسما معرفی شدند

 

هواوی Mate 40E در رنگ های مشکی، سفید، نقره ای و در دو مدل زیر عرضه می شود:

۸ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت با قیمت ۷۰۶ دلار

۸ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت با قیمت ۷۸۲ دلار

هواوی Mate 40E 5G دارای صفحه نمایش ۶.۵ اینچی OLED با لبه های خمیده و طراحی حفره دار در بالای صفحه نمایش است. از رزولوشن Full HD + 1080*2376، رفرش ریت ۹۰ هرتز ، نرخ نمونه برداری لمسی ۲۴۰ هرتز و اسکنر اثر انگشت روی صفحه نمایش پشتیبانی می کند.

هواوی Mate 40E توسط یک باتری ۴۲۰۰ میلی آمپر ساعتی پشتیبانی می شود که از شارژ سریع ۴۰ وات ، شارژ بی سیم ۴۰ واتی و شارژ بی سیم معکوس ۵ وات نیز پشتیبانی می کند.

هواوی Mate 40E

هواوی Mate 40E

 

در بخش دوربین شاهد یک دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی در جلو و ماژول دوربین عقب آن دارای یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با دیافراگم f / 1.9 ، یک لنز اولتراواید ۱۶ مگاپیکسلی، یک دوربین تله فوتو ۸ مگاپیکسلی با بزرگ نمایی نوری 3 برابر و پشتیبانی از OIS است

مشخصات کامل هواوی Mate 40E را می توانید از لینک زیر مشاهده کنید:

 

هواوی Mate 40E با پردازنده Kirin 990E و صفحه نمایش ۹۰ هرتزی رسما معرفی شد

 

همچنین گزارش شده است که نسخه ارزان قیمت هواوی P50 به Kirin 9000L مجهز خواهد شد. که طبق فناوری فرآیند EUV 5nm سامسونگ تولید می شود. طراحی کلی شبیه به Kirin 9000 و Kirin 9000E است. اما Kirin 9000L دارای پردازنده های گرافیکی و NPU های نسبتاً ساده تری است. هواوی در مدل های Mate 40 و Mate 40 pro به ترتیب از پردازنده های Kirin 9000E و Kirin 9000 استفاده کرده بود اما هواوی Mate 40E به پردازنده Kirin 990E مجهز شده بود.

 

تراشه Kirin 9000L هواوی با مشخصات کمی پایین تر از Kirin 9000 و توسط سامسونگ تولید خواهد شد

 

این شرکت اخیرا پرچمدار تاشو خود یعنی هواوی Mate X2 را روانه بازار کرده و انتظار می رود سری هواوی P50 را هم اواخر فروردین ۹۹ به بازار عرضه کند.

 

نظر شما چیست؟ آیا هواوی توان ماندن در بازار گوشی های هوشمند با تمام محدودیت هایی که با آن ها دست و پنجه نرم می کند را دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
The MTest MT

تیتر غلطه میت چهل ئی ما نداریم اون میت سی ئی هستش

S AH

داریم خواب موندید

The MTest MT

کایرین ۹۰۰۰ نبود مگه؟
کایرین 9000E

Mahdi

پوکو ایکس ۳ پرو پردازندش از این بهتره

m.b

ناظر تا ظهر فردا اومدی فرستادی که هیچ… نیومدی تو و واعظ رو با هم میفرستم… ببخشید اشتباه شد… 😂
لعنتی روز اول فروردینه… بیا عیدی بده…

Milad7

هواوی حسابی تحت فشاره 🤔

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی