حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ساعت وان پلاس را پیش از معرفی رسمی ببینید

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | ساعت هوشمند، وان‌پلاس

ما می دانیم که ساعت وان پلاس تاریخ ۳ فروردین ۱۴۰۰ معرفی خواهد شد. ما تا حدودی درباره این ساعت هوشمند اطلاعاتی داریم اما نمای واضحی از آن را نداریم. شما اما می توانید در این پست ساعت وان پلاس را پیش از معرفی رسمی ببینید. OnePlus Watch با طراحی دایره ای، شباهت غیرقابل انکاری به گلکسی واچ های سامسونگ دارد اما این لزوما چیز بدی نیست.

ساعت وان پلاس

به گزارش Gsmarena، وان پلاس همیشه برای تبلیغات محصولات آینده خود از تیزرهای متعدد استفاده کرده است، اما این بار برای آماده شدن ارایه محصولات جدید خود کاملا پا را فراتر گذاشته است. شما می توانید تمام دستگاه ها را قبل از معرفی و به صورت رسمی ببینید و حالا نوبت به ساعت هوشمند وان پلاس است.

ما اینجا طراحی کامل ساعت وان پلاس را در یک “تصویر لو رفته” می بینیم که حتی توسط خود وان پلاس بازتوییت (برگام و اینا!) شده است. بنابراین بیشتر از هر چیز دیگری به یک تیزر رسمی شباهت دارد.

همانطور که از تیزر قبلی آن برمی آید، این گجت پوشیدنی چهره ای گرد و ظاهری کاملاً ملایم دارد. بدنه ساعت به یک بند استاندارد 20 یا 22 میلی متری متصل می شود.

مشخص نیست که این حاشیه های نمایشگر چقدر بزرگ خواهند بود، زیرا این تصویر پس زمینه سیاه را روی صفحه نشان می دهد. همانطور که مشاهده می کنید دو دکمه در سمت راست قرار دارد و عملکردی که به نظر می رسد به نمایشگر همیشه روشن مرتبط است. این همان چیزی است که این تصویر نشان می دهد.

ما همچنین از تیزرهای قبلی OnePlus می دانیم که این ساعت از یک پلتفرم نرم افزاری اختصاصی به نام RTOS استفاده خواهد کرد، نه از Wear OS گوگل.

رسما تایید شد ساعت وان پلاس از RTOS به جای Wear OS استفاده می کند

ساعت OnePlus دارای مقاومت IP68 در برابر آب و گرد و غبار خواهد بود و طبق شایعات در رنگ های مشکی و نقره ای ارائه می شود. این ساعت هوشمند همچنین دارای سنسور SpO2 ، تشخیص تمرین ، ردیابی خواب و 4 گیگابایت حافظه داخلی است.

نظر شما چیست؟ منتظر ساعت هوشمند وان پلاس هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

مگه میشه محصولات وان پلاس ‌ر‌ا دوست نداشت😍

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)