حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ساعت هواوی Watch Fit Elegant با فریم استیل و رنگ های جدید رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | گجت‌های پوشیدنی، هواوی

حدودا ۶ ماه پیش بود که ساعت هوشمند هواوی Watch Fit با قیمت ۱۱۰ دلار رسما معرفی شد. این گجت پوشیدنی به یکی از پرفروش ترین ها در دسته خود تبدیل شد. یکی از موضوعاتی که در نقد و بررسی ترنجی از هواوی واچ فیت به آن اشاره کردیم، جنس پلاستیکی بدنه ساعت بود. خبر جدید اما چیست؟ این که امروز ساعت هواوی Watch Fit Elegant با فریم استیل و رنگ های جدید رسما معرفی شده است. اینجاست ما ایرانی ها می گوییم “کاش از خدا یه چیز دیگه می خواستم!”.

ساعت هواوی Watch Fit Elegant

تفاوت با نسخه فعلی (یا Active Edition) با مدل جدید Elegant Edition در قاب ساعت است. مدل جدید با قابلی از جنس استیل ضدزنگ براق و همچنین یک بند نرم fluoroelastomer است. این ساعت در دو رنگ شیک – سفید مات (با هاله طلایی) و مشکی مات (با سگک و قاب نقره ای) در دسترس خواهد بود.

هواوی Watch Fit Elegant

هواوی Watch Fit Elegant

همانطور که گفتیم، جنس بند متفاوت از سیلیکون معمولی است که در هواوی Watch Fit قبلی ارایه می شود اما چه تفاوتی؟ در برابر گرما، رطوبت، روغن و کشش، مقاومت بیشتری دارد. این بند کمی گران تر است، اما در نهایت شما انتخاب با دوام تری خواهید داشت که همچنین کمتر مستعد ایجاد واکنش های آلرژیک است.

از نظر مشخصات، هواوی Watch Fit Elegant با یک نمایشگر مستطیلی 1.64 اینچی AMOLED همراه است و یک دکمه در کنار آن دارد. رابط کاربری سیستم عامل Huawei Lite است که روی چیپست Kirin A1 کار می کند و مسئول باتری 12 روزه است که در مطبوعات قول داده شده است.

ساعت هواوی Watch Fit Elegant دارای یک سنسور GPS داخلی، سنسور ضربان قلب 24 ساعته و ردیاب SpO2 در طول روز است. این ساعت همچنین شامل آموزش 12 تمرین متحرک، 96 حالت تمرین ، ردیاب قاعدگی و Huawei TruSleep 2.0 برای ردیابی و تجزیه و تحلیل برنامه های خواب است.

هواوی Watch Fit Elegant را از ۱۰ روز دیگر با قیمت ۱۱۰ پوند در انگلیس قابل سفارش است. نظر شما چیست؟ این طراحی جدید را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali karimi

سلام، خب این ساعت قابش بهتره و از استیل زد زنگ هستش، اگه همون قیمت 110دلار باشه خوبه عالیه ارزش داره

Sarnevesht

دوست عزیز قیمت 110 پوند هست نه 110 دلار.
ولی به هر حال اگه بیاد ایران حتی اگه قیمتش یکی هم باشه اما گرونتر میفروشن.

Sarnevesht

من میخواستم مدل قبلی رو چند روز دیگه بگیرم ولی حالا صبر میکنم این بیاد. رنگ سفیدش محشره

Milad7

زیباست 👍🏻

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)