حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دستبند هوشمند هواوی TalkBand B7 با Kirin A1 رسما معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | گجت‌های پوشیدنی، هواوی

یکی از محصولاتی که امروز هواوی رونمایی کرد، یک گجت هوشمند ترکیبی است که پیش از این نیز تولید کرده بود. دسته محصولات تاک‌بند هواوی ترکیبی از دستبند هوشمند و هندزفری بلوتوث هستند. به تازگی دستبند هوشمند هواوی TalkBand B7 رسما معرفی شده و در ادامه با هم درباره آن صحبت می‌کنیم.

دستبند هوشمند هواوی TalkBand B7

TalkBand B7

TalkBand B7

دستبند هوشومد هواوی TalkBand B7 به عنوان جانشین هواوی TalkBand B6 وارد بازار می شود. همانطور که از نام آن پیداست، جدیدترین محصول هواوی یک ردیاب تناسب اندام دو در یک است که به عنوان یک هدفون بلوتوث نیز کاربرد دارد.

هواوی TalkBand B7 دارای صفحه نمایش 1.53 اینچی 3D خمیده AMOLED با وضوح 460 در 188 پیکسل است. بدنه آن از جنس فولاد ضد زنگ تیتانیوم بوده و دستگاه دارای یک دکمه قرص شکل در سمت راست است. علاوه بر این، دو دکمه در زیر صفحه نمایش نیز برای دسترسی به هدفون با فشردن همزمان آنها وجود دارد. این محصول دارای گواهی IP57 برای مقاومت دربرابر آب و خاک است.

هواوی TalkBand B7 به یک میکروفون داخلی و یک بلندگو مجهز شده است. حذف نویز با دو میکروفون و یک الگوریتم حذف نویز 3A برای تماس‌های واضح وجود دارد.

در بخش سلامت محور، هواوی تاک‌بند بی ۷ به نمایشگر ضربان قلب PPG، سنسور SpO2، ردیاب چرخه قاعدگی، پایش خواب و استرس مجهز شده است. این گجت پوشیدنی همچنین قادر به اندازه گیری پارامترهای پیشرفته سلامت قلب مانند فیبریلاسیون دهلیزی و آپنه خواب است. از 10 حالت ورزشی به همراه VO2 Max، دوره های علمی دویدن و یادآوری های کم تحرک پشتیبانی می شود.

هواوی TalkBand B7 از پردازنده Kirin A1 این برند پشتیبانی می‌کند. برای استفاده با دستگاه‌های مجهز به سیستم‌عامل‌های HarmonyOS 2.0 به بالا، Android 7 به بالا و iOS 9.0 و بالاتر است.

این دستگاه دارای ویژگی‌های مناسبی مانند پاسخ سریع، کنترل دوربین و موسیقی، پرداخت سریع Alipay، WeChat و غیره است. TalkBand B7 توسط یک باتری 120 میلی آمپر ساعتی پشتیبانی می شود که می توان آن را از طریق پورت USB-C شارژ کرد.

قیمت هواوی TalkBand B7 چقدر است؟

هواوی TalkBand B7 با بند سیلیکونی معادل ۱۴۶ دلار خواهد بود در حالی که قیمت بند چرمیمعادل ۱۷۵ دلار است.

نظر شما چیست؟ این محصول هواوی را می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)