حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ساعت هوشمند هواوی Watch Fit با قیمت ۱۱۰ دلار رسما معرفی شد

هفته گذشته بود که برای شما نوشنیم ساعت هوشمند هواوی واچ فیت (Huawei Watch Fit) در راه است. خبر خوب که این دستگاه از راه رسیده است! بله، ساعت هوشمند هواوی Watch Fit با قیمت ۱۱۰ دلار رسما معرفی شد و نمایشگر بزرگ آن در کنار عمر باتری ۱۰ روزه می تواند یکی اصلی ترین وسوسه های خریدش باشد.

هواوی Watch Fit

هواوی با معرفی Watch Fit یعنی یک ردیاب تناسب اندام مناسب با صفحه نمایش AMOLED و ماندگاری باتری ۱۰ روزه، همچنان به تولید دامنه گجت های پوشیدنی خود ادامه می دهد.

هواوی Watch Fit

هواوی Watch Fit

این ساعت یا به عبارت صحیح تر، ردیاب تناسب اندام نسل بعدی، از یک طراحی مستطیل باریک در یک بدن سبک و تعداد زیادی سنسور برای ردیابی فعالیت های تناسب اندام و داده های کلیدی سلامتی برخوردار است. در سه رنگ Sakura Pink ، Mint Green و Graphite Black عرضه می شود و در تاریخ ۱۳ شهریور با قیمت AED399 حدود (110 دلار آمریکا) در دسترس است.

هواوی Watch Fit در جایی است که بین سری بالاتر Watch GT هواوی و دستبندهای تناسب اندام آنها قرار دارد. مانند سری Watch GT 2 یا Watch Fits دارای تنوع زیادی از حالت های ردیابی تمرین است که شامل فعالیتهای داخلی و خارجی، GPS داخلی برای نقشه برداری مسیرها، پایش خواب، ضربان قلب و نظارت بر سطح اکسیژن خون و مقاومت در برابر آب تا ۵ متر است و در عین حال دارای طراحی سبک تر و باریک تر است.

هواوی Watch Fit

هواوی Watch Fit

هواوی Watch Fit

هواوی Watch Fit

این صفحه نمایش در اندازه 1.64 اینچ AMOLED با شیشه خمیده 2.5D ارایه شده است و وزن آن فقط 21 گرم (بدون بند) است و آن را برای تمام روز پوشیدن، راحت تر می کند.

سایر ویژگی ها شامل مربی تمرین با انمیشین، 96 حالت تمرین، نظارت بر استرس و مدیریت چرخه قاعدگی زنان است. همچنین می تواند تا 4 گیگابایت موسیقی ذخیره کند. هواوی ادعا می کند Watch Fit دارای عمر باتری ۱۰ روزه است.

اگرچه Watch Fit دقیقا در دسته بندی ساعت هوشمند قرار نمی گیرد (اما اسم Watch روی آن است!)، اما دارای برخی از ویژگی های مفید مانند فشار دادن اعلان ها و اطلاعات آب و هوا از تلفن هوشمند و تنظیم هشدار و مواردی از این قبیل است. در عوض Watch Fit قصد دارد با امثال Fitbit Charge 4 و Garmin Vivosmart 4 به رقابت بپردازد.

به صورت کلی آن را می توان یک دستبند با نمایشگر بزرگ دانست. ساعت های هوشمند کمی پیشرفته تر هستند اما از نظر کارایی اگر نظر من را بخواهید، همین دستبندها مفیدتر هستند. ساعت های هوشمند ظاهر زیباتری نسبت به دستبندها داشتند که حالا با هواوی واچ فیت دیگر آن هم وجود ندارد.

نظر شما چیست؟ می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AŁɪ

خشگله.

hossein.pr91

پسندم نیس

persepolis

تو تمام دست بند ها از این خوشم اومد

Pouya

من قیمت ساعت هوشمندا دستم نیست نمی دونم ارزش خرید داره یا نه ولی هم خوشگله هم باتری خوبی داره صفحشم که امولده خوشم اومد🙂

Mahdi

چه زشته

Milad7

قیمتش بالاست و زشته

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)