حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شمارش معکوس نوکیا برای مراسم ۱ مهر ۹۹

نوشته

3 سال قبل | 25 دیدگاه | نوکیا

چهار روز پیش بود که مراسم نوکیا برای ۱ مهر ۹۹ اعلام شد. یکی از دستگاه هایی که انتظار داریم در این تاریخ معرفی شود، نوکیا ۴.۳ است. در حال حاضر شمارش معکوس نوکیا برای مراسم ۱ مهر ۹۹ آغاز شده است.

شمارش معکوس نوکیا

نوکیا موبایل شروع به تیزر زدن در مورد رویداد اعلامیه رسمی تلفن های جدید نوکیا کرد که در ۱ مهر ۹۹ ساعت ۱۹:۳۰ به وقت تهران برگزار می شود. تیزر اول دستگاهی را نشان می دهد که همراه با یک ماژول دوربین دایره ای شکل خواهد بود که شامل سه دوربین و یک فلاش LED است. به دنبال این تیزر هشتگ #OnlyGadgetYouNeed دنبال می شود، که نشان می دهد کل این رویداد به روشی از آخرین فیلم جیمز باند خواهد بود که معمولا پر از دستگاه ها است.

به هر حال، این طرح گرافیکی به احتمال زیاد نوکیا ۳.۴ را نشان می دهد که رندر آن قبلا توسط Evleaks فاش شده و دارای ماژول دوربین و آرایش دوربین مشابه است، همانطور که در تیزر نشان داده شده است.

نوکیا موبایل احتمالا تیزر تبلیغاتی بیشتری منتشر خواهد کرد، زیرا انتظار داریم تلفن های هوشمند بیش از نوکیا ۳.۴ بیشتر باشد. همچنین می توانیم نوکیا ۲.۴، نوکیا ۶.۳ و شاید حتی نوکیا ۷.۳ را نیز ببینیم. اگر خدایان صنعت گوشی های هوشمند به نوکیا موبایل رحم کنند، ممکن است شاهد نوکیا ۹.۳ نیز باشیم (!) اما احتمال آن بسیار ناچیز است.

نظر شما چیست؟ منتظر گوشی های جدید نوکیا هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
25 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mb.Pcr

یکی از دستگاه هایی که انتظار داریم در این تاریخ معرفی شود، نوکیا ۴.۳ است

به هر حال، این طرح گرافیکی به احتمال زیاد نوکیا ۳.۴ را نشان می دهد
کدوم میخواد معرفی بشه؟
3.4 یا 4.3 ؟
یا هردو؟

SHREK

برای cyber punk 2077 حداقل به Gtx1650 نیاز هست تبریک میگم اگه PC گیمر هستید باید کم کم سمت کنسول برید. الان به یه سیستم 40 میلیونی حداکثر روی medium میتونید بازی کنید.

AŁɪ

من برات سیستم می‌بندم با ۳۰ تومن همه بازی های روز رو ۶۰ فریم فول اچ دی فریم بده .
پس فزونات نگو.

pooria

با 30 تومن نمیشه
مثلا اساسینز کرید اودیسی رو تو تونستی 60 فریم رو حداکثر کیفیت با 60 فریم بیاری اونم با 30 میلیون یه سیستم خوب الان 40 تا 50 در میاد با تجهیزات

SHREK

دقت نکردی نگفتم بهتره گفتم fps بهتری میده که دلیل بر برتری نمیشه مخصوصا توی شارپنس که سری M اصلا خوب عمل نمیکنه فقط تجربه من نیست و اکثر گیرهای لپ تاپ و سایت‌های تخمین FPS اینو تایید میکنن بیشتر بودن FPS هیچ ربطی به بهتر بودن نداره قطعا سری M ضعیف تره مخصوصا توی شارپنس anti aliasing که دلیل بیشتر بودن FPS جزئیات کمتر=FPS بیشتر.

SHREK

الان من Gtav با تنظیمات high و Ultra راحت با 60 FPS اجرا میکنم ولی گیم مشکل شارپنس داره تنها راه درست کردنش هم از طریق Nvidia control panel که anti aliasing روی 4 یا 8 باشه که بعد از تغیر دستی FPS به شدت افت میکنه حتی زیر 30 هم میاد ولی برای دکستاپ این اتفاق نمی افته و معمولا حداقل خودش روی 2 قرار میده. پس هیچ ربطی به بهتر بودن سری M از دکستاپ نداره و این حرف منم قبول ندارم مشخصه که خنک کننده PC خیلی بهتر از لپ تاپ و…

SHREK

من خودم 1660 دارم و i7-9750H و 16 GB رم (دوکاناله) 512 گیگ SSD و 1 Tb هم HDD ولی هیچ بازی به من حتی روی High 60 FPS ثابت نمیده چون هیچ کدوم از گیم ها مخصوصا جدیدا برای PC بهینه نشدن و علاوه بر اون بعضی از گیما از به دلیل بهینه نبودن نزدیک 60 درصد cpu استفاده می کنن که باعث داغ شدن بیش از حد و افت مجدد fps میشه که تنها راه حلش under volt که برای من بیشتر از _50.9 نمیره که تاثیر زیادی نداره پس حداقل برای بازی‌های جدید یه RTX2060 نیازه که با توجه به قیمتا Ps5 خیلی به صرفه تره.

AŁɪ

من کلا به گیم زدن با لپ تاپ اعتقاد ندارم‌
.
ولی با بودجه ای که گفتم میتونم برای ۶۰ فریم سیستم ببندم.

pooria

خب بهتره این رو یاد بگیریم که نسخه ی گرافیک استقاده شده در لپ تاپ رو با پسوند m یعنی موبایل مینویسند و تقاوت عملکردی نزدیک به 15 درصد نسبت به نسخه مرجع داره و نسبت به گرافیک های کاستوم 20 درصد و بیشتر و در لپ تاپ های باریک هم نسخه max q با تفاوت عملکردی 30 درصد
تاجایی هم که من میدونم در لپتاپ ها gtx 1660ti m به کار میره بیشتر
در ضمن اگه میخواید سیستمی جمع کنید که تا اخر نسل 9 بختون جواب بده با کیفیت خوب حداقل به یک rtx 2080 ti یا یه rtx 3070 نباز دارید

SHREK

سری M یا همون موبایل همیشه عملکرد ضعیف تری نداره! توی خیلی از برسی ها (برای بازی) سری M از گرافیک دکستاپ fps بیشتری میده. که برای من دقیقا همینه و بجای 49 fps که برای گرافیک دکستاپ با همین مشخصات 54fps میگیرم توی اکثر سایتهای تخمین fps هم همینطوره دلیلش میتونه زمان معرفی و… باشه. Max-Q design هم کاملا مشخصه که برای پایین آوردن مصرف و عملکرد خیلی پایین تری داره. علاوه بر نوع GPU ساختار برد و… هم تاثیر زیادی داره.

SHREK

دقیقا flight simulator نمای کاملی از بازی‌های نسل جدیده. بازی مثل watchdogs 2 برای من روی High با 40 تا 60 FPS اجرا میشه قطعا توی legion با این گرافیک حدود 30 FPS میشه اونم بدون حساب کردن اینکه شرکت یوبی باگ این بازی می‌سازه و نسخه اولیه بهینه نیست

نیما عرفانی

@پوریا
وارد بحث بشم یا زوده؟؟😄😂😉🙌

pooria

اره وارد بحث شو اخه من به این بابا چی بگم وقتی میگه نسخه موبایل از نسخه دسکتاپ بالاتره 😂 ای خدا خدایا مردمان را شفا ده

pooria

لطفا حرف مفت نزن با 40 تومن میشه یه سیستم بست که تقریبا همه ی بازی های روز رو با کیفیت بالا تا 2،3 سال اجرا کنه

SHREK

با 40 تومن روی پایین ترین تنظیمات میشه تا 2 سال رفت الان flight simulator برای من روی medium اجرا میشه اونم سیستم تا سر حد مرگ میره! این سیستم تا 2 سال همینطور بره گرافیکش به فنا میره.

pooria

بله خب شما سنگین ترین بازی ای که تا به حال ساخته شده رو مثال زدی در مورد بقیه بازی های مالتی پلتفرم بیشتر منظورم بود

ehsan1102000

نوکیا ۹.۳، دِ بیا دیگه لامصب،چیپ بعدی اسنپ داره میادا، بیا تا قدیمی نشده اسنپ۸۶۵

pooria

بچه ها چرا سلامت باتری من اینقور پایینه 😳
http://uupload.ir/files/792w_screenshot_20200918_221025_com.digibites.accubattery.jpg
4 ماهه کلا گوشیرو گرفتم

Mahdi

اینا دقیق نیستن گوش نکن به این برنامه ها

online_wireless

اينجور برنامه ها اصلا كاربردي نيستن و كاملا اشتباه ميسنجن و درحقيقت سنجشي نيست و فرماليتست

TheFreeCritic

والا این نرم افزار اکیو باتری رو منم نصب کرد 3 روز بعد از خریدن گوشی
نوشت 95 درصد باتری هلث!
زیاد توجه نکن

AŁɪ

من آف خدافظ ‌‌‌.

online_wireless

اميدي به نوكيا نيست

Mb.Pcr

مثلا قراره چیکار کنه نوکیا تو این مراسمش ؟
نوکیا 9.3 رو ب چیپست اسنپدرگون 855 معرفی میکنه کار دیگه که نمیکنه

Milad7

خدا لعنتت کنه اچ ام دی که تن نوکیای فنلاند را توی گور میلرزونی 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)