حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نوکیا برای 19 مهرماه یک مراسم معرفی در هند خواهد داشت

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | نوکیا

می دانیم که نوکیا تاریخ 12 مهرماه (4 اکتبر و همان روز مراسم معرفی ال جی وی 40) در لندن از حداقل یک موبایل که احتمالا نوکیا 7.1 پلاس باشد رونمایی خواهد کرد. حالا امروز خبر می رسد که نوکیا برای تاریخ 11 اکتبر یا همان 19 مهرماه، مراسم معرفی ای در هند خواهد داشت. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

دعوتنامه نوکیا

دعوتنامه نوکیا

این دعوتنامه نوکیا برای تاریخ 11 اکتبر یا همان 19 مهرماه است. این که فکر کنیم HMD یا همان شرکت پشت پرده نوکیای فعلی می خواهد دو موبایل را به فاصله فقط یک هفته رونمایی کند، کمی عجیب و بعید است. یکی از احتمالات این است که آن ها یک معرفی مخصوص بازار هند داشته باشند و این به دلیل اهمیت بالای این بازار در حال توسعه برای آن هاست. حال می توان در این مراسم شاهد رونمایی همان نوکیا 7.1 پلاس بود یا شاید نام دیگر این دستگاه که بیشتر برای بازار چین استفاده می شود، یعنی نوکیا ایکس 7 (Nokia X7) آن جا رونمایی شود!

به هر حال بعید است که بخواهیم به یک رونمایی مهم امیدوار باشیم و احتمالا این یک مراسم بومی برای یک دستگاه جهانی خواهد بود. نظر شما چیست؟ آیا فکر می کنید که موبایل های نوکیا حالا در این شلوغی تولیدات چینی، خریداری دارد؟ به خصوص اینکه HMD به ساختن کارکتر خود نمی پردازد و شبیه به موبایل های چینی، دستگاهی را با نام نوکیا به بازار عرضه می کند! اینطور نیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mortazavi

به نظر روال کاری hmd عالیه و تو چند سال آینده قطعا بین ۵ و بعد ۳تای اول فروش جا میگیره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)