حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اعلامیه مراسم نوکیا ۱۹ آبان ۹۹ منتشر شد

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | نوکیا

طبق اعلامیه مرتبه مراسم نوکیا موبایل، طرفداران نوکیا در ایالات متحده قرار است محصول جدید را از روز دوشنبه ۱۹ آبان ۹۹ شاهد باشند.

اعلامیه مراسم نوکیا

این اطلاعیه دیروز که توسط حساب رسمی موبایل نوکیا در توییتر انجام شد مراسم ویژه معرفی ایالات متحده در تاریخ ۱۹ آبان ۹۹ نوامبر ساعت ۱۷:۳۰ عصر به وقت تهران برگزار خواهد شد.

ما نمی دانیم HMD Global دقیقاً قصد دارد در روز دوشنبه چه دستگاه هایی را معرفی کند اما انتظار داریم این مراسم برای گوشی های جدید برگزار شود.

تعدادی از تلفن ها در دست تولید هستند و انتظار می رود به زودی مانند نوکیا 6.3 ، نوکیا 7.3 و نوکیا 9.3 PureView به بازار عرضه شوند. همچنین تلفن های نوکیا 6300 4G و نوکیا 8000 4G وجود دارد. با این حال ، این احتمال وجود دارد که این معرفی برای یک تلفن منحصر به فرد در بازار ایالات متحده باشد.

همچنین حدس و گمان هایی وجود دارد که تاریخ و زمان اشاره به معرفی گوشی جدید پرچمدار نوکیا 9.3 است. در ماه سپتامبر ، گزارش شده بود که HMD Global نوکیا 9.3 را در ماه نوامبر معرفی می کند و 9 نوامبر به نظر می رسد تاریخ مناسب برای انتخاب برای راه اندازی است.

انتظار می رود نوکیا 9.3 PureView با پردازنده اسنپدراگون 865 ، حداکثر 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی ، دوربین های بهبود یافته ، نمایشگر OLED ، باتری 4500 میلی آمپر ساعت و پشتیبانی از شارژ بی سیم همراه باشد.

نظر شما چیست؟ منتظر مراسم نوکیا هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
SHREK

comment image
😂 😂 😂 😂 Meme SAMSUNG 🤣

Mahdi

بی صبرانه منتظر پرچمدار جدیدشم ببینیم ارزش داره یا نه

Milad7

نوکیای مرحوم : جسم نیمه جانی دارم 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)