حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

خانواده نوکیا G10 آغازگر تغییر نامگذاری محصولات HMD

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | شایعات، نوکیا

اگر شما هم از نام گذاری ممیزی طور نوکیا خسته شده اید (هر چند به نظر من راه متفاوت و خلاقانه ای بود) خبر خوب این است که خانواده نوکیا G10 آغازگر تغییر نامگذاری محصولات HMD خواهد بود. همچنین همانطور که توجه کرده اید، خانواده G یک سری جدید در محصولات نوکیا خواهد بود.

نوکیا G10

عملکرد HMD اخیرا عجیب بوده است. چندین گوشی نوکیا که انتظار می رفت سال گذشته به بازار عرضه شوند، هنوز اعلام نشده اند و عرضه آپدیت اندروید ۱۱ آن برای دستگاه های واجد شرایط بسیار کند است. با این حال، اخبار هیجان انگیزی از این شرکت فنلاندی منتشر شده است. این اخبار می گوید که آن ها در حال برنامه ریزی سری جدیدی از محصولات هستند که اولین آنها با نام نوکیا G10 عرضه می شود.

به گزارش NokiaPowerUser، نوکیا G10 اولین عضو از سری جدید G نوکیا خواهد بود. به گفته منبع آنها، این دستگاه با شماره مدل TA-1334 ارایه می شود.

پیش بینی می شود این گوشی دارای صفحه نمایش ۶.۴ اینچی، پردازنده هشت هسته ای و دوربین چهارگانه ۴۸ مگاپیکسلی در پشت آن باشد. گفته می شود این دستگاه بسیاری از مشخصاتش با نوکیا ۵.۴ مشابه است اما انتظار داریم برخی تفاوت های چشمگیری هم داشته باشد.

درباره زمان معرفی این دستگاه خبری در دسترس نیست اما ممکن است مدت زمان زیادی طول نکشد چرا که دستگاه در تایلند و همچنین توسط TÜV Rheinland گواهی شده است.

تغییر نامگذاری محصولات HMD

تغییر نامگذاری محصولات HMD

در اخبار مرتبط، گزارش شده است که HMD Global امسال طرح جدیدی برای نامگذاری محصولاتش اتخاذ می کند. این اطلاعات از حساب توییتر Nokibar با شناسه idunokibar بدست آمده است. این منبع در یک توییت اعلام کرده است که HMD Global سبک نامگذاری “ممیزی” را که از زمان شروع تولید گوشی های هوشمند نوکیا استفاده کرده است، حذف خواهد کرد.

با این روال جدید که من اولین مرتبه آن را در سری ال جی V10 دیده بودم، و حالا در محصولات سامسونگ و دیگر برندها هم استفاده می شود؛ محصولات نوکیا با نام ملموس تری ارایه خواهند شد. نظر شما چیست؟ منتظر خانواده G نوکیا هستید؟ به نظر می رسد که میان رده باشند. نام گذاری جدید را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

اخرین ضربه های اچ ام دی به پیکر بی جان نوکیا!!!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)