حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه ۱.۱ پیش نمایش اندروید ۱۲ برای برطرف کردن باگ های مختلف ارایه شد

نوشته

3 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، اندروید ۱۲

تقریبا ۲ هفته پیش بود که برای شما در ترنجی نوشتم اندروید ۱۲ نسخه توسعه دهندگان رسما ارایه شد. گوگل به تازگی نسخه ۱.۱ پیش نمایش اندروید ۱۲ را برای برطرف کردن باگ های مختلف ارایه کرده است. این آپدیت بسیار کم حجم است اما خروجی خوبی را ارایه می کند.

نسخه ۱.۱ پیش نمایش اندروید ۱۲

امروز گوگل نسخه دوم پیش نمایش توسعه دهنده Android 12 خود را منتشر کرد. نسخه اولیه ماه گذشته میلادی منتشر شد و اکنون این شرکت Android 12 Developer Preview 1.1 را منتشر می کند.

Android S

Android S

همانطور که از این نام گذاری با افزایش ورژن جزئی مشخص است، این یک آپدیت ساختاری نیست که ویژگی های جدیدی را به ارمغان بیاورد، در عوض همه چیز در مورد رفع اشکال است. علاوه بر این ، این شامل وصله های امنیتی ماه جاری میلادی است.

مشکلاتی که برطرف شده اند شامل قطع شدن متناوب Wi-Fi حتی در هنگام قوی بودن سیگنال، خطا در هنگام گرفتن اسکرین شات از صفحه قفل، بازشدن گهگاهی صفحه قفل که باعث تخلیه باتری می شد، مشکل کار نکردن حسگراثرانگشت در هنگام کنار گذاشتن دستگاه، کرش کردن برنامه تنظیمات، فریز شدن UI سیستم، خراب شدن عملکرد هشدارهای اضطراری، ری-استارت ممتد و ری-ستارت پس از باز کردن قفل با PIN.

بیلد جدید برای کسانی که نسخه قبلی را نصب کرده اند به صورت OTA ارایه می شود و این یک دانلود کوچک ۵ مگابایتی است. این هنوز فقط برای استفاده توسط توسعه دهندگان در نظر گرفته شده است و یک بتا عمومی نیست.

شما نسخه ۱.۱ پیش نمایش اندروید ۱۲ را دریافت کردید؟ تجربه شما چطور بوده است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)