حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی اوپو Find X3 احتمالا ۲۱ اسفند ۹۹ خواهد بود

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | اوپو

هفته گذشته بود که با هم در ترنجی خانواده اوپو Find X3 و چهار عضو آن را قبل از معرفی دیدیم. همچنین یک ماه و نیم پیش بود که به اوپو Find X3 Pro سلام کردیم. حالا امروز مشخص شده که تاریخ معرفی اوپو Find X3 احتمالا ۲۱ اسفند ۹۹ خواهد بود. البته این اعلامیه رسمی نیست ولی پوستر آن لو رفته است.

تاریخ معرفی اوپو Find X3

یک پوستر لو رفته که اکنون در شبکه اجتماعی چینی Weibo در حال پخش است، بیان می کند سری OPPO Find X3 در تاریخ ۲۱ اسفند ۹۹ در چین رسم معرفی می شود. به نظر می رسد که این شرکت تلفن های هوشمند Find X3 و Find X3 Pro را فقط در بازار داخلی معرفی خواهد کرد.

تاریخ معرفی اوپو Find X3

تاریخ معرفی اوپو Find X3

این پوستر که به نظر می رسد از نمای کناری و به طراحی قاب دوربین اشاره دارد، اعلام کرده است که رویداد معرفی سری OPPO Find X3 در تاریخ ۲۱ اسفند حدود ساعت ۳ عصر به وقت تهران برگزار خواهد شد. گزارش ها نشان می دهد که سری Find X3 همچنین شامل دو گوشی دیگر مانند Find X3 Neo و Find X3 Lite است. گفته می شود این گوشی ها نسخه های جدیدی از تلفن های Reno5 Pro + 5G و Reno5 5G هستند که در دسامبر سال 2020 در چین معرفی شدند. به احتمال زیاد این شرکت ممکن است یک مراسم معرفی جداگانه برای سری Find X3 برای بازارهای جهانی برگزار کند.

خانواده اوپو Find X3 و چهار عضو آن را قبل از معرفی ببینید

گزارش ها حاکی از آن است که تلفن های دارای گواهینامه TENAA و 3C مانند اوپو PEEM00 و PEDM00 با عنوان اوپو Find X3 Pro و Find X3 وارد بازار چین می شوند. گفته می شود که اولی از تراشه تلفن همراه اسنپدراگون ۸۸۸ بهره می برد، در حالی که احتمالاً دومی با اسنپدراگون ۸۷۰ عرضه می شود.

گفته می شود که هر دو گوشی به پنل های OLED در اندازه 6.7 اینچی مجهز هستند که وضوح QHD + یا 14440 در 3216 پیکسل را ارائه می دهند. گفته می شود که نسخه پرو از عمق رنگ ۱۰ بیتی و رفرش ریت تطبیق پذیر (​​از 10 هرتز تا 120 هرتز) پشتیبانی می کند.

احتمال دارد که Find X3 Pro دارای یک باتری 4500 میلی آمپری باشد و از شارژ 65 وات SuperVOOC در کنار شارژ بی سیم 30 وات AirVOOC پشتیبانی می کند. هیچ خبری از دوربین جلوی آن نیست. گفته می شود که دوربین عقب آن شامل دوربینهای چهارگانه دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX766 مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض سونی با همان حسگر و رزلوشن دوربین اصلی (شاید اشتباه لفظی در شایعه باشد)، یک دوربین تله فوتو 13 مگاپیکسلی با بزرگنمایی اپتیکال ۲ برابر و یک دوربین ماکرو 3 مگاپیکسلی با پشتیبانی از بزرگنمایی 25 برابر برای تصاویر میکروسکوپی می شود.

نظر شما چیست؟ منتظر گوشی های جدید اوپو هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
_V_

منتظریم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)