حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وان پلاس برای تاریخ ۱۸ اسفند ۹۹ یک اعلامیه دارد

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | وان‌پلاس

خانواده وان پلاس ۹ برای مدت زیادی در کارخانه شایعات حضور داشتند و کم کم وقت آن است که رسما معرفی شوند. امشب مشخص شده که وان پلاس برای تاریخ ۱۸ اسفند ۹۹ یک اعلامیه دارد. این می تواند مربوط به خانواده OnePlus 9 باشد و شاید هم نباشد!

اعلامیه وان پلاس برای ۱۸ اسفند ۹۹

در این تیزر کوتاه فقط اشاره شده است که “چیزی جدید در افق (دید) است”. به همین دلیل دقیقا نمی توان گفت که آیا این مربوط به معرفی خانواده وان پلاس ۹ می شود یا چیز دیگر. حتی مشخص نیست که معرفی محصول باشد یا اعلامیه ای دیگر.

اسنپدراگون ۶۹۰ با پشتیبانی از 5G و دوربین ۱۹۲ مگاپیکسلی رسما توسط کوالکام معرفی شد

ما قبلاً در مورد سری OnePlus 9 که سه گوشی را ارایه می کند، اطلاعات زیادی کسب کرده ایم. گوشی اقتصادی OnePlus 9E / Lite با صفحه نمایش 6.5 اینچی +FHD با رفرش ریت ۹۰ هرتز، چیپست اسنپدراگون ۶۹۰ و دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسل، یکی از اعضای خوش قیمت خواهد بود. وان پلاس ۹ مدل پایه باید رفرش ریت ۱۲۰ هرتز را ارایه دهد و از چیپست پرچمدار اسنپدراگون ۸۸۸ استفاده کند. ما انتظار ارایه دوربین سه گانه با دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی در پشت را داریم.

برای وان پلاس ۹ پرو صفحه نمایش QHD+ دولبه خمیده 6.78 اینچی با پنل LTPO و رفرش ریت تطبیق پذیر ۱۲۰ هرتز ارائه می شود. تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ و باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت با شارژ بی سیم 65 واتی و شارژ بی سیم  45 وات نیز برای آن انتظار می رود.

در بخش دوربین باید شاهد ماژول عمق سنج، دوربین فوق عریض، ماکرو و البته دوربین اصلی باشیم اما خبری از دوربین تله یا پریسکوپی نیست. ما شایعاتی درباره دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی نیز شنیده ایم. گفته می شود که همکاری وان پلاس با Hasselblad برای دوربین های وان پلاس ۹ پرو محتمل است بنابراین انتظارات بیشتر از سال های گذشته است.

نظر شما چیست؟ منتظر وان پلاس ۹ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

به به وان پلاس سری ۹ منتظرم
بعد ۱ماه خورده ای بالاخره ترنج رسیده شدم😆😆

Finch

چقدر هیجان انگیز

_V_

بیا که منتظریم عشق جان

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)