حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر جدید وان پلاس ۹ پرو حاکی از همکاری این شرکت با Hasselblad است

نوشته

3 سال قبل | 9 دیدگاه | اخبار، رندر، شایعات، وان‌پلاس

شایعه هایی وجود داشت که وان پلاس از دوربین های شرکت Leica برای سری جدید وان پلاس ۹ پرو استفاده خواهد کرد. به نقل از Gizmochina، اگرچه یک افشاگر دیگر اعلام کرد که این اطلاعات غلط هستند و وان پلاس هیچ همکاری با دوربین ساز آلمانی نخواهد داشت. حالا تصاویر جدیدی از OnePlus 9 Pro منتشر شده است که در آنها برند Hasselblad بر روی دوربین گوشی دیده می شود.

همکاری وان پلاس با Hasselblad

وان پلاس اولین شرکت سازنده گوشی های هوشمند نیست که با Hasselblad همکاری می کند. سال ها قبل موتورولا نیز برای عرضه Moto Z Camera Mod با این شرکت سوئدی همکاری کرده بود.

این تصاویر جدید در کانال یوتوب (Dave Lee (Dave2D که یک یوتوبر عرصه فناوری می باشد، منتشر شده بود. وی اذعان کرد که یک کاربر Discord این تصاویر را با وی به اشتراک گذاشته است.

همکاری وان پلاس با Hassleblad

برند Hassleblad بر روی دوربین OnePlus 9 Pro دیده می شود.

در فیلم منتشر شده وان پلاس ۹ پرو به رنگ خاکستری نقره فام دیده می شود. این گوشی دارای صفحه نمایش خمیده با حفره دوربین سلفی می باشد. در بخش پشتی گوشی نیز که از شیشه خمیده ساخته شده است، دوربین چهارگانه دیده می شود. دوربین های پشتی شامل دو حسگر بزرگ هستند که بالای هم قرار دارند و دو حسگر کوچکتر نیز در کنار هم جای گرفته اند.

 

به وان پلاس ۹ پرو سلام کنید

 

بخش دوربین همچنین فلاش LED، سیستم فوکوس لیزری و حفره کوچک مشبکی را در خود جای داده است که فکر می کنیم یک میکروفون درونش باشد. از آنجایی که تمامی حسگرها گرد هستند، تصاویر تایید می کنند که وان پلاس ۹ پرو از دوربین پریسکوپی بهره نخواهد برد.

درگاه USB-C در بخش پایینی دستگاه قرار دارد و خشاب سیمکارت و اسپیکر در دو طرف آن قرار دارند. در تصاویر منتشر شده از OnePlus 9 Pro، دکمه پاور و Alert Slider در سمت راست گوشی دیده می شوند.

بدنه پشتی گوشی OnePlus 9 Pro

بدنه پشتی گوشی OnePlus 9 Pro

تصاویر دیگر منتشر شده نیز دیگر مشخصات این گوشی را نشان می دهند. تنظیمات صفحه نمایش نشان داد که وان پلاس ۹ پرو دارای یک صفحه QHD+ با رزولوشن 1440×3120  می باشد. کابران قادر خواهند بود تا در صورت تمایل بین رزولوشن QHD+ و یا (1080×2340) FHD+ انتخاب کنند و یا اجازه دهند تا گوشی به صورت خودکار رزولوشن مناسب را برای ذخیره باتری انتخاب کند.

همچنین مشخص شده است که این گوشی دارای نرخ به روزرسانی ۱۲۰ هرتز می باشد و کاربران می توانند بین این عدد و استاندارد ۶۰ هرتز انتخاب کنند.

 

وان پلاس ۹ پرو با اسنپدراگون ۸۸۸ در رندرهایی لو رفت

 

بخش About Phone به جای OnePlus 9 Pro عنوان OnePlus 6T را نشان می دهد. همچنین جزئیات بیشتری در رابطه با پردازنده، مشخصات دوربین و صفحه نمایش ارائه نشده است. یک مسئله عجیب دیگر این است که میزان رم ۱۱ گیگ اعلام شده که در کنار حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی خواهد بود.

مشخصا این یک نمونه اولیه از گوشی وان پلاس است و به همین خاطر بدیهی است که برخی از اطلاعات موجود نباشند.  انتظار می رود که سری OnePlus 9 در این سه ماهه منتشر شود و در مجموع شامل سه مدل OnePlus 9، OnePlus 9 Pro و OnePlus 9 Lite خواهد بود.

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

به به وان پلاس تو دوربین مشکل داشت شاید حل بشه😆😆😆

m.b

بسیار هم عالی… ایکاش جای نوشتن هاسلبلاد لوگو Hش رو میزدن… خاص تر بود…

AL1K1NG

دوتا پست قبلتر دعوا بود سر این که کی خبر همکاری هاسلبلاد رو داده و کی چی پیش بینی کرده ‌ . . .
خواستم از این تریبون بگم خیلی بحث صدتا ی غازی بود
چیزی بلدی بیا یاد بده
تحلیل داری بیا بگو
خبر و لیک داری دمت گرم
این ک کی اول گفت و کی دوم کی درست و کی غلط رو هیچ کس براش هیچ اهمیتی نداره
فقط وقتی سرش دعوا میکنین میگن بچن
وگرنه دربقیه موارد کسی نمیاد قضاوت کنه مثلا بگه وای طاها گفت هاسلبلاد با سایپا همکاری میکنه ولی الان با عمه قزی داره همکاری میکنه چقدر طاها . . . و فلان و بهمانه
تفاقا اسمتونو ک میبینه کامنت دادی خوشحال میشه نه اینکه بگیم اه دوباره اومده با ی دعوای تازه
بزرگ شین خدا وکیلی

m.b

حله یه نسخه هم واسه دوست صمیمیت بفرست پس(چون چشاش گویا خوب کار نمیکنه چند بار باید گفت)، که چند روز پیش تو پست دوربین 200 مگاپیکسلی zte با اینکه هیچ حرفی راجب اینکه کی چی گفته راجب این دوربین نگفتیم سر عقده ها دهنشو باز کرد و این بحث رو از سر عقده شروع که الان تو از سر عقده دهنتو باز کنی…
یکمم کمتر به کارای ما بچسب…(چون میدونی که زیادی بچسبی شک میکنن که چرا همش گیرش رو یه نفر سه پیچه و به بقیه کار نداره!؟🤔) ممنون 🙏

AL1K1NG

“حله یه نسخه هم واسه دوست صمیمیت”
کامنتای این پست پی وی توعه؟؟هزکی خواسته خونده هرکی نخواست نخونده
” سر عقده ها دهنشو باز کرد و این بحث رو از سر عقده شروع که الان تو از سر عقده دهنتو باز کنی…”
یکی کلمه عقده رو از این بچه بگیره خودشو باش خفه کرد
آخه لعنتی تو چی داری ‌ک بخوایم عقده ایش باشیم؟
“یکمم کمتر به کارای ما بچسب…(چون میدونی که زیادی بچسبی شک میکنن که چرا همش گیرش رو یه نفر سه پیچه و به بقیه کار نداره!؟🤔) ممنون 🙏”
دوستان بی تعارف کسی اگه همچین شکی کرده بگه
من تا سه روز کامنتا رو چک میکنم اگه کسی شک داره نسبت ب من بگه دمش گرم
یکم خودتو بیشتر تحویل میگرفتی😂😂
گیر سه پیچ رو تو دارم؟یه سر برو تیمارستان ی چکاپ کامل بکن😂😂😂

Taha

من هنوز قانون شماره ۱۵ رو یادم نرفته .
چرا باید بهت شک کنم 🤔.

m.b

و ضمناً شب خوش… چون بعد نشون دادن حد دوستت حوصله دخالتای بیجای تو رو ندارم… ناراحتی کامنتامو نخون… 🙂

AL1K1NG

یه توصیه از جنس خودت دارم برات
ناراحتی کامنتام رو نخون🙏
ایشالا سنت بالاتر میره و به سن عقلی یکی دوسال پیشت میرسی(چون یکم فهمت مشکل داره سن عقل مصطفی دوسال پیش بیشتر از سن عقل الانش بود داری پسرفت میکنی)
این هم که میگم فهمت مشکل داره برا اینه ک الکی همه چی رو ب خودت میگیری(البته میگن فحش رو بندازی زمین صاحبش برمیداره)
من کامنتم ریپلای تو نبود
برا تو و نیما نوشتم(شک داری برو یدور دیگه بخون اگه بنظرت رسید برا تو نوشتم فقط بگو میام ۱۰۰ تا نسخه هم مخصوص نیما مینویسم)
نیما هم خونده(انشاالله) ولی نیومد پاچه بگیره

Milad7

ببینیم چه میکنه.پاشنه آشیل گوشی های وان پلاس دوربین اونهاس

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین کریم نژاد