حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رنگ مشکی مات وان پلاس ۹ پرو احتمالا جلوه بصری خاصی خواهد داشت

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | وان‌پلاس

ما منتظر سری جدید موبایل های OnePlus با نام وان پلاس ۹ هستیم. این برند عموما پرچمدارهای اقتصادی خوبی تولید می کند و جدیدا به دستگاه های اقتصادی هم ورود کرده است. امشب در شایعه ای می شنویم که رنگ مشکی مات وان پلاس ۹ پرو احتمالا جلوه بصری خاصی خواهد داشت. رنگ مشکی مات پیش از این در خانواده گلکسی اس ۲۱ با تمرکز ویژه ای معرفی شده بود.

رنگ مشکی مات وان پلاس ۹ پرو 

قاب شیشه ای مات روی موبایل هر چند که در ذهن من، اولین بار در اکسپریا زد ۵ استفاده شده اما با استفاده در آیفون ۱۱ پرو به بازار این سیگنال را داد که قاب پشتی مات می تواند جذابیت ویژه ای داشته باشد. سامسونگ در خانواده گلکسی نوت ۲۰ نمونه های خاص مات داشت و در خانواده گلکسی اس ۲۱ کلا شیشه مات را برای قاب پشتی انتخاب کرد.

حالا به نظر می رسد که وان پلاس ۹ پرو قرار است یک رنگ مشکی مات داشته باشد. البته این رنگ مشکی مات احتمالا یک موضوع جدید را ارایه می کند که می تواند حس بصری یا شاید هم لمسی خاصی را القا کند.

رنگ مشکی مات وان پلاس ۹ پرو 

رنگ مشکی مات وان پلاس ۹ پرو

در توییتی که از Max Jambor می بینید، او درباره وان پلاس ۹ پرو صحبت می کند. او می گوید:

این چیزی است که من شخصا به دنبال آن هستم. این چیزی بیشتر از فقط “مات (بودن)” است. زمانی که این دستگاه معرفی شود، شما منظور من را خواهید فهمید.

به هر حال خانواده وان پلاس ۹ با رهبری مدل پرو معرفی خواهد شد و شاید یک مدل اقتصادی با پسوند R داشته باشد. نظر شما چیست؟ فکر می کنید که چه رنگی و جه جنسی برای قاب پشتی موبایل شما جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

به به 😊😊

_V_

یاد تکسچرای روی گوشیای اوپو افتادم حقیقتا

Milad7

دوستش دارم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)