حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

امتیاز DxO عملکرد صوتی OnePlus 9 Pro مشخص شد: بهتر از OnePlus 9!

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | تست، وان‌پلاس

وان پلاس پس از بررسی‌های DxOMARK و امتیازهایی که برای این کمپانی جذاب نبودند، تصمیم گرفت تا دیگر گوشی را برای بررسی به دست DxOMARK نرساند. بنابراین، این کمپانی اعلام کرد که دیگر با DxOMARK همکاری نمی‌کند. اما این مرجع، خود دست به تهیه گوشی‌های وان پلاس زده است. به طوری که پرچمدار این کمپانی، یعنی OnePlus 9 Pro، پس از حضور در تست دوربین این مرجع حالا در تست عملکرد صوتی آن حاضر شده است. در ادامه، با بررسی امتیاز DxO عملکرد صوتی OnePlus 9 Pro با شما همراه هستیم.

وان پلاس ٩ پرو

وان پلاس اوایل هر سال، معمولاً از پرچمداران اصلی خود رونمایی می‌کند. امسال، نوبت به سری وان پلاس ٩ رسید. گل سر سبد پرچمداران امسال وان پلاس، همان OnePlus 9 Pro است.

 

وان پلاس ۹ و وان پلاس ۹ پرو با همکاری Hasselblad رسما معرفی شدند

 

حال گوشی OnePlus 9 Pro پس از حضور در تست‌های نمایشگر یا حتی دوربین DxOMARK، تحت آزمون‌های عملکرد صوتی این مرجع نیز قرار گرفته است. در ادامه، به جزئیات این امتیاز از DxOMARK و وان پلاس ٩ پرو می‌پردازیم. اما پیش از آن، مروری بر مشخصات کلیدی پرچمدار وان پلاس نیز خالی از لطف نیست:

– اسپیکر دوگانه استریو

– یک اسپیکر در بالا و دیگری در پایین دستگاه

– پشتیبانی از فناوری صدای Dolby

امتیاز DxO عملکرد صوتی OnePlus 9 Pro

ریز امتیازات بخش عملکرد صوتی وان پلاس ٩ پرو در DxOMARK

ریز امتیازات بخش عملکرد صوتی وان پلاس ٩ پرو در DxOMARK

وان پلاس ۹ پرو، در نهایت امتیاز خوبی را در این بخش کسب کرده است. بر اساس تست‌های DxOMARK، امتیاز نهایی این گوشی به ۶٩ می‌رسد. این امتیاز، در حد قابل قبول و خوبی است. همچنین امتیازات بخش ضبط صدا و پخش صدا در این گوشی، برابر با ۶٨ و ٧٠ می‌باشند. در ادامه، گوشی پرچمدار وان پلاس در رده بندی کلی این بخش، رتبه بیستم را از آن خود کرده است. اما در میان رقبا، این گوشی رتبه یازدهم را به خود اختصاص می‌دهد. عملکرد سیستم صوتی این دستگاه، بهتر از نسخه استاندارد این دستگاه، یعنی وان پلاس ٩ است. اما وان پلاس ٩ پرو، در کل عملکردی در حد Galaxy A52 5G دارد. در نهایت، امتیاز DxO عملکرد صوتی OnePlus 9 Pro از iPhone SE 2020 نیز کم‌تر است!

نقاط ضعف و نقاط قوت بخش سیستم صوتی وان پلاس ٩ پرو

همانند تمام گوشی‌های دیگر، این گوشی نیز نقاط ضعف و قوت خودش را دارد. به ادعای DxOMARK، در بخش پخش صدا این گوشی دارای نقاط قوتی مانند صدای شفاف، میزان Bass و Attack مناسب، دقت بالا و بلندی صدای مناسب است. اما نقاط ضعف این بخش از فرکانس پایین صدا و برخی مشکلات تولید صدای بالا است. از سوی دیگر، در بخش عملکرد صوتی نیز این دستگاه عملکرد مناسبی دارد. نقاط قوت این بخش به بلندی بالای صداهای ضبط شده، دقت بالای صداها و مکان یابی درست آن‌ها منتهی می‌شود. در نهایت، نقاط قوت بخش ضبط صدا متشکل از ضبط صدای کم در حالت ضبط صدای شخصی و برخی از مشکلات مربوط به این حالت می‌باشند.

نظر شما در مورد عملکرد صوتی وان پلاس ۹ پرو چیست؟ آیا این دستگاه پرچمدار می‌تواند شما را راضی نگه دارد؟ کدام ویژگی وان پلاس ۹ پرو برای شما جذابیت بیشتری دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️